;
coinex

بهترین سریال های جی سانگ ؛ با بهترین کیدراماهای Ji Sung آشنا شویم

جی سانگ (Ji Sung) یکی از بازیگران پرطرفدار کره‌ای است و ما در این مقاله قصد داریم بهترین سریال های جی سانگ را معرفی کنیم. با تکراتو همراه باشید!

جی سانگ (Ji Sung) یکی از بازیگران معروف و دوست داشتنی کره جنوبی است که بیشتر با بازی در درام‌های تلویزیونی شناخته می‌شود. در واقع این بازیگر بیش از دو دهه است در صنعت سینمای کره مشغول به کار است و در فیلم‌ها و درام‌های زیادی هنرنمایی کرده است. از این رو، در ادامه مطلب ضمن معرفی این بازیگر، بهترین سریال های جی سانگ را به شما معرفی می‌کنیم.

بهترین سریال های جی سانگ

کواک ته گیون که ما وی را با نام جی سانگ می‌شناسیم، در 27 فوریه سال 1977 در کواک تائی-جیئون کره جنوبی به‌دنیا آمد. پدر و مادر وی هر دو معلم هستند و از جی سانگ نیز انتظار داشتند که راه آنها را ادامه دهد. اما جی سانگ تصمیم گرفت که در دانشگاه هانیانگ در رشته تئا‌تر و فیلم تحصیل کند و بازیگر شود.

او برای اولین بار در پردیس تئا‌تر دانشگاه KAIST در آزمون تست صدا شرکت کرد و در آنجا با نویسنده‌ای به اسم سانگ جینا‌ آشنا شد. این نویسنده در یک فیلم نقشی برای جی سانگ نوشت و او در اولین فیلم خود بازی کرد.

پس از آن، ته گیون نام خود را به جی سانگ تغییر داد و در سریال‌های روزهای عالی (Wonderful Days) در سال 2001 و روز‌ها در زیر آفتاب Sunshine Hunting در سال 2002 نقش‌های کوتاهی را بازی کرد. پس از آن، جی سانگ با قبول نقش دوم مرد اصلی سریال تمام آن (All In) در سال 2003 و بازی در این سریال، محبوبیتش نه تنها در کره بلکه در چند کشور آسیایی دو چندان شد.

بهترین سریال های جی سانگ
جی سانگ نمایشهای تلویزیونی

وی در سال 2005 برای خدمت سربازی به ارتش کره جنوبی معرفی شد و در سال 2007 خدمت سربازی‌اش به پایان رسید. وی در سال 2004 با لی بو یانگ (Lee Bo-Young) آشنا شد و در سال 2007 آنها به طور رسمی رابطه خود را اعلام کردند.

لی بو یانگ یکی از بازیگران زن کره‌ جنوبی است که در سال 2000 به عنوان دختر شایسته کره برگزیده شده بود و او در سریال‌های dramas My Daughter Seo-young و I Can Hear Your Voice بازی کرده است.

این دو در سال 2013 با یکدیگر ازدواج کردند و اولین فرزندشان، Kwak Ji Yoo در سال 2015 به دنیا آمد. در سال 2019 نیز دومین فرزند آنها Kwak Bo-ah به دنیا آمد. حال که نگاهی به بیوگرافی این بازیگر محبوب انداختیم، در ادامه بهترین سریال های Ji Sung را معرفی می‌کنیم.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های چینی 2021

بهترین فیلم های کره ای 2021

آخرین رقصت را برای من نگه‌دار (Save the Last Dance for Me)

  • محصول سال: 2004
  • ژانر: عاشقانه، درام
بهترین سریال های جی سانگ
بهترین سریال های جی سونگ

هر چند این این کیدرامای کلاسیک جزو پروژه‌های اولیه جی سونگ به شمار می‌آید ولی می‌توان آن را در فهرست بهترین سریال های Ji Sung قرار داد. داستان این سریال درباره مردی به نام هیون وو است.  او طی حادثه‌ای دچار فراموشی می‌شود و به یک مسافرخانه پناه می‌برد.

صاحب این مسافرخانه دختر ساده‌ای به نام اون سو به همراه پدرش است که به کمک هم آن را می‌چرخانند. این دو عاشق هم می‌شوند اما در این میان، هیون وو حافظه خود را به دست می‌آورد و همه چیز عوض می‌شود.

اگر شما به دنبال یک سریال عاشقانه آرام هستید، پیشنهاد می‌کنیم این درام کلاسیک را از دست ندهید. جالب است بدانید جی سانگ در این سریال با همسر خود که نقش اون سو را بازی می‌کند، آشنا می‌شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های کره ای 2020

بهترین سریال های کره ای 2020

مراقب رئیس باش (Protect the Boss)

  • محصول سال: 2011
  • ژانر: عاشقانه، کمدی، اکشن
بهترین سریال های جی سانگ
بهترین سریال های جی سونگ

جی سانگ با بازی در این سریال نشان داد که می‌تواند در سریال‌های کمدی به خوبی بدرخشد. در این سریال، جی سونگ در نقش پسری به نام جیهون بازی می‌کند که اخلاقیات بچگانه دارد. او به واسطه پدرش که رئیس است، در یک کمپانی مدیر می‌شود.

در این میان، او عاشق منشی جدید و شجاع خود می‌شود که به جیهون کمک می‌کند که تا به ترس‌هایش غلبه کرده و رئیس بعدی کمپانی شود. در این سریال کمدی رمانتیک شاهد هنرنمایی کیم جه جونگ عضو اصلی JYJ نیز هستیم.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های کره ای مدرسه ای 

بهترین فیلم های کره ای تاریخی

عشق مخفی (Secret Love)

  • محصول سال: 2013
  • ژانر: تراژدی، عاشقانه، درام، جنایی
بهترین سریال های جی سانگ
بهترین سریال های جی سونگ

اگر از طرفداران ژانر تراژدی و جنایی هستید، سریال عشق مخفی گزینه مناسبی برای شماست. در این سریال نه تنها جی سانگ، بلکه بازیگران دیگری همچون هوانگ جونگ ایوم و بائه سو بین نیز حضور دارند.

در این ملودرام مهیج، یو جونگ (هوانگ جونگ ایوم) به جای دوست پسرش به جرم کشتن دختری در تصادف به زندان می‌رود. جی سونگ در این سریال نقش مین هیوک را بازی می‌کند. مین هیوک در یک خانواده ثروتمند به دنیا امده و از نظر امکانات کم و کسری ندارد.

اما دوست دختر او در یک تصادف کشته می‌شود و او تصمیم می‌گیرد که انتقام دوست دخترش را بگیرد. اما ماجرا زمانی پیچیده می‌شود که در این جریانات انتقام گیری، مین هیوک عاشق یو جونگ می‌شود.

این درام پر از پیچ و خم است که به نحوی داستان را از کلیشه‌های کیدراما دور می‌کند و در این میان عشق زیبای میان مین هیوک و یو جونگ شما را تا آخر جذب داستان می‌کند. از این رو، این سریال یکی از بهترین سریال های جی سونگ به شمار می‌آید.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های کره ای تاریخی

فصل دوم سریال کره ای سرنوشت (Faith)

منو بکش خلاصم کن (kill me heal me)

  • محصول سال: 2015
  • ژانر: عاشقانه، کمدی، پزشکی، معمایی
بهترین سریال های جی سانگ
بهترین سریال های Ji Sung

مطمئنا این سریال را که جزو بهترین سریال های کمدی کره ای است، می‌توان از بهترین سریال های جی سونگ دانست. در این سریال، جی سونگ نقش یک بیزینس من پولدار را ایفا می‌کند که دچار اختلال چند شخصیتی است و هفت چهره متفاوت و مخفی دارد.

اما او در تمام زندگی خود این بیماری خود را از نزدیکان خود مخفی نگه داشته است. در این میان، او با اوه ری جین (با بازی هوانگ جونگ ایوم)، یک دستیار روانپزشکی سال اولی آشنا می‌شود. ری جین سعی می‌کند به جی سونگ کمک کند تا این بیماری خود را درمان کند.

در این سریال جی سانگ با بازی در نقش 7 شخصیت متفاوت قدرت بازیگری خود را به نمایش می‌گذارد. نکته‌ی دیگری که وجود دارد این است که پارک سئو جون نیز در این سریال در نقش برادر ری جین حضور دارد.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های کره ای نتفلیکس

بیشترین فالوور اینستاگرام کره ای

هنرمندان (Entertainer)

  • محصول سال: 2016
  • ژانر: کمدی، عاشقانه، موزیکال
بهترین سریال های جی سانگ
بهترین سریال های Ji Sung

سریال هنرمندان از دیگر بهترین سریال های جی سانگ است که هیری عضو Girl’s Day نیز در آن حضور دارد. داستان این سریال درباره شین سوک هو (جی سونگ) است که به عنوان مدیر یک شرکت بزرگ سرگرمی کار میکرده است.

اما زمانی که تصمیم می‌گیرد کسب و کار خود را راه بیاندازد و شرکت مستقل خود را تاسیس کند، با سختی‌های زیادی مواجه می‌شود و طی یک توطئه به زندان می‌افتد. بعد از آزاد شدن، متوجه می‌شود که تیمش او را رها کرده‌اند. اما در بین تمام این وقایع، او با دانش آموز با استعدادی آشنا می‌شود و تصمیم می‌گیرد گروه موسیقی خود را تشکیل دهد.

بیشتر بخوانید:

بهترین گروه های کیپاپ (K-Pop)

سریال پاچینکو (Pachinko)

وکیل مدافع (defendant)

  • محصول سال: 2017
  • ژانر: هیجانی، معمایی، حقوقی، درام
بهترین سریال های جی سانگ
بهترین سریال های Ji Sung

وکیل مدافع یکی از هیجان انگیزترین سریال‌های کره‌ای است که در هر قسمت آن ماجراهای هیجان انگیزی رخ می‌دهد. جی سانگ در این درام نقش یک دادستان موفق را بازی می‌کند که درگیر دادگاه مجرمی به نام چا مین هو (Uhm Ki Joon) است.

اما روزی از خواب بیدار می‌شود و می‌بیند که به عنوان یک زندانی با حکم اعدام دستگیر شده است. او هیچ خاطره‌ای ندارد که چگونه به این مرحله رسیده است و می‌بایست تلاش کند تا بتواند بی‌گناهی خود را ثابت نماید.

جی سانگ و کی جون هر دو در بازیگری حرفه‌ای هستند و تماشای آنها با هم روی صفحه بسیار خوشحال کننده است. پیشنهاد می‌کنیم که حتما این سریال را که جزو بهترین سریال های جی سانگ است، تماشا کنید. جی سانگ برای بازی در این نقش برنده جایزه بزرگ و معتبر دسانگ شد.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های کره ای کمدی

بهترین سریال های کره ای 2021

همسر آشنا (Familiar Wife)

  • محصول سال: 2018
  • ژانر: فانتزی، عاشقانه، درام
بهترین سریال های جی سانگ
بهترین سریال های جی سانگ

اگر از سریال‌های سفر در زمان خوشتان می‌آید، درام Familiar Wife مناسب شماست. در این درام کمدی رمانتیک، جی سانگ نقش Cha Chao Hyuk را بازی می‌کند که یک کارمند بانک است. پس از گذشت چندین سال، چا جوو هیوک متوجه می‌شود که علاقه بین او و همسرش کمتر شده است.

به همین خاطر زمانی که فرصتی پیدا می‌کند تا به روزی که همسرش را دیده برگردد، تصمیم می‌گیرد سرنوشت را تغییر دهد. اما همه چیز به آسانی که او فکر می‌کرد نیست. جی سانگ به خوبی از عهده این نقش برآمده و جو هیوک را به یک شخصیت دوست داشتنی تبدیل کرده است. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم که اگر از سریال‌ها با پایان شاد استقبال می‌کنید، این سریال را که جزو بهترین سریال های جی سونگ است، از دست ندهید!

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های لی جونگ سوک

بهترین کانال تلگرام فیلم و سریال کره ای

دکتر جان (Doctor John)

  • محصول سال: 2019
  • ژانر: درام، پزشکی، عاشقانه
بهترین سریال های جی سانگ
بهترین سریال های جی سانگ

مطمئنا دکتر جان اولین سریال پزشکی جی سانگ نیست و او قبلا در سریال New Heart نقش یک جراح را بازی کرده است. اما دکتر جان با دادن نقش چا یو هان، یک پزشک محکوم با تخصص در بیهوشی به چیزهای دیگری دامن می‌زند.

این پزشک که به جرم قطع دستگا‌های تنفسی از یک بیمار به زندان افتاده است، روزهای آخر خود را در زندان سپری می‌کند. وی پس از آزادی در بیمارستانی کار خود را آغاز می‌کند و با رزیدنتی به نام کانگ شی یونگ (لی سه یونگ) به بیماران کمک می‌کنند.

ولی دکتر جان، رازی دارد که دیگران از آن بی‌خبر هستند. گذشته از زاویه عاشقانه، این نمایش اخلاقیات مربوط به مرگ آسان را برطرف می‌کند و نگاهی اجمالی به آنچه روزانه پزشکان احساس می‌کنند و تجربه می‌کنند، می‌اندازد.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های 2021

بهترین سریال های نتفلیکس در سال 2021

قاضی شیطان (The Devil Judge)

  • محصول سال: 2021
  • ژانر: معمایی، حقوقی، درام، کاراگاهی
بهترین سریال های جی سانگ
بهترین سریال های جی سانگ

سریال قاضی شیطان جدیدترین درامی است که جی سانگ در آن بازی کرده سا و می‌توان آن را در لیست بهترین سریال های جی سانگ قرار داد. این سریال بیشتر بر روی جنبه‌های حقوقی متمرکز است که در آن، کانگ یوهان (جی سانگ) یک قاضی است که در مقابل مردم و به صورت زنده، مجرمان را مجازات می‌کند.

کانگ یو هان قاضی دادگاه ارشد است که ظاهری اشرافی و قدرتمند دارد. او هاله ای از رمز و راز در اطراف خود ایجاد می کند و برای شکار افراد بد و حریص قدرت، لباس قانونی می‌پوشد.

اما او یک انگیزه پنهان پشت این کار دارد و این مسئله قاضی دادگاه کیم گا اون (پارک جین یانگ از GOT7) را مشکوک می‌کند. همچنین او یک رقابت جدی با جونگ سون آ (کیم مین جونگ)، مدیر اجرایی یک بنیاد مسئولیت اجتماعی دارد. پیشنهاد می‌کنیم این سریال جدید جی سانگ را از دست ندهید.

سریال‌های بالا، منتخبی از بهترین سریال های جی سانگ هستند که دیدن آنها را به تمامی هواداران این بازیگر پیشنهاد می‌کنیم. اما در ادامه، لیستی کامل از تمام سریالهای جی سونگ را به شما معرفی می‌کنیم.

تمام سریالهای جی سونگ

بهترین سریال های جی سانگ
بهترین سریال های جی سانگ
  • The Devil Judge 2021
  • Doctor John 2019
  • Familiar Wife 2018
  • Defendant 2017
  • Entertainer 2016
  • Kill Me, Heal Me 2015
  • Secret Love 2013
  • The Great Seer 2012-2013
  • Protect The Boss 2011
  • Royal Family 2011
  • The Iron King 2010
  • Swallow the Sun 2009
  • New Heart 2007
  • Six Love Stories 2005
  • Save the Last Dance With Me 2004
  • Terms of Endearment 2004
  • All In 2003
  • The King’s Woman 2003
  • Sunshine Hunting 2002
  • Beautiful Days 2001
  • The Rules of Marriage 2001
  • Delicious Proposal 2001
  • I Want to Keep Seeing You 2000
  • Popcorn 2000
  • KAIST 1999
  • Seeing You 2000

بیشتر بخوانید:

.

منبع:

نظر شما در خصوص بهترین سریال های جی سانگ چیست؟ به نظر شما کدام سریال‌های دیگر جی سانگ می‌تواند در این لیست قرار بگیرد؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (9 نظر)

    جی سانگ حقیقتا بهترین بازیگری که میشناسم… یه آدم فوق العاده و یه بازیگر فوق العاده تر، سریال جدیدش آداماس هم به لیست اضافه کنید، واقعا سریال قوی و کار شده ای بود

    پاسخ

    اولین سریالی ک ازش دیدم swallow the sun بود ، بی نظیر و عالی 👌👌👌

    پاسخ

    جیسونگ یه اسطوره است و تمام سریال هاش محشره ولی به نظر من در حق دکتر جان خیلی بد شده واقعا لایق بیشتر دیده شدنه واقعا بهترین سریال ژانر پزشکیه 🙂

    پاسخ

    واقعا موافقم یکی از بهترین سریال‌های عمرم دکتر جان بود با تمام دیالوگها و صحنه هاش همدردی کردم چون یکی از بچه های فامیل ما دقیقا بیماری دکتر جان رو داشت متاسفانه در کودکی فوت کردن واقعا هرکس این سریال رو ندیده پیشنهاد میکنم ببینید هرگز پشیمون نمیشید

    پاسخ

    سلام
    من فیلم قاضی شیطان رو دیدم فوق العاده سریال خوبی بود. واقعا جی سانگ قشنگ و بی نظیر بازی کرد اولین سریالی بود که کامل می دیدم و اصلا خسته کننده نبود و واقعا هیجان داشت و خیلی فیلم رو دوست داشتم .
    ممنون

    پاسخ

    دکتر جان خیلی باحال بود اصلا انگار پزشکی نبود مثل معما بیماری رو پیدا می کرد

    پاسخ

    واقعا ایشون عالین، من قاضی شیطان و قلب جدید رو از جی سانگ دیدم و در هردو بی‌نظیر بودن، مخصوصا قاضی شیطان که انقدر واقعی بازی میکردن من در هر ثانیه خودم رو اونجا میدیدم که انگار کنار ایشون دارم اون اتفاق رو میبینم و بعضی جاها اشکم سرازیر میشد، افتخار میکنم به بودنشون و اینکه طرفدارشونم، امیدوارم روزی ایشون رو از نزدیک ببینم، برای خودشون و خانوادشون بهترین آرزو خوشبختی و سلامتی رو دارم

    پاسخ

    ممنونم از شما.منم برای شما بهترین آرزوها رو دارم

    پاسخ

    قاضی شیطان فوق العاده بود ، خیییلییی خقن بود ، انقدر خوب بود که دلم میخواد یه بار دیگه ببینم
    بکش خلاصم کن هم خیلی باحال بود

    پاسخ