;
coinex

استخراج بیت کوین با نیروی آتشفشان ها ؛ ابتکار السالوادوری ها

استخراج بیت کوین با نیروی آتشفشان ها ؛ ابتکار السالوادوری ها برای کسب درآمد کولاک کرد و توانستند برای بار اول 269 دلار بیت کوین استخراج کنند.

طبق گفته‌ی رییس جمهور السالوادور این پروژه هنوز در دست توسعه است و السالوادور به آزمایش و نصب تجهیزات جدید استخراج بیت کوین ادامه می‌دهد.

استخراج بیت کوین با نیروی آتشفشان ها

به تازگی رئیس جمهور «نجیب ابوکیله» در توییتی خبر از پروژه استخراج بیت‌کوین با انرژی آتشفشان‌ها داده است و در یک تیزر ۲۵ ثانیه‌ای تصویری از یک کانتینر پر از ماینر بیت‌کوین با صحنه‌هایی از نصب تجهیزات به وسیله‌ی متخصصان و منظره‌هایی از نیروگاه جنگلی این مرکز نشان داده است.

این تیزر که تا الان بیش از ۲.۳ میلیون بازدید داشته، با نام First steps انتشار یافته است. ابوکیله در ماه ژوئن قول داده بود که شرکت LaGeo SA de CV پروژه‌ای برای استخراج بیت‌کوین با انرژی‌های ارزان و ۱۰۰ درصد پاک اجرا خواهد نمود.

استخراج بیت کوین با نیروی آتشفشان ها

ابوکیله گفت: «پرونده استخراج بیت‌کوین با انرژی حاصل آتشفشان‌ها هنوز کامل نشده و در دست توسعه قرار دارد. پرونده هایی از این دست چند وقتی است که در همه دنیا طرفدار یافته‌اند، چرا که تامین انرژی لازم برای استخراج رمزارزها درخیلی از کشورها از جمله چین با چالش روبرو شده است.»

«الخاندرو دلاتوره»، استخراج‌کننده بیت‌کوین که به تازگی از چین به تگزاس رفته می‌گوید:

موضوع چیزی جز انرژی زمین‌گرمایی نیست. ایسلند از همان ابتدای استخراج بیت‌کوین در حال استفاده از انرژی زمین‌گرمایی بوده است.

ایسلند که معروف به سرزمین آتشفشان‌ها است، تقریبا یک چهارم انرژی خود را به وسیله‌ی انرژی زمین‌گرمایی تامین خواهد کرد.

دولت السالوادور کیف پولی به نام Chvio نیز ساخته‌اند که برای همه شهروندان این کشور موجود است. هر کاربر در صورت ثبت نام در این کیف پول ۳۰ دلار هدیه خواهد گرفت اما با این وجود، شهروندان السالوادور برای ورود به حوزه رمزارزها دارای تردید هستند چرا که از نوسان قیمت رمزارزها نگرانند. السالوادور چند ماه قبل بیت‌کوین را به عنوان پول قانونی این کشور را اعلام نمود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص استخراج بیت کوین با نیروی آتشفشان ها چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر