coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

اوپو A55 فورجی یک گوشی اقتصادی با تراشه مدیاتک رونمایی شد

اوپو A55 فورجی یک گوشی اقتصادی با تراشه مدیاتک رونمایی شد . اوپو اینک با معرفی این محصول پیش‌روی‌های خود را ادامه خواهد داد.

اوپو که یکی از زیر مجموعه BBK است تلاش کرده است تا بتواند از رتبه‌های برتر بازار و رقیب اصلی سه برند برتر بازار گردد. در همین راستا به تازگی جدیدترین موبایل اقتصادی خود به نام A55 4G را معرفی خواهد کرد.

اوپو A55 فورجی یک گوشی اقتصادی با تراشه مدیاتک

اوپو در زمینه‌ی موبایل‌های اقتصادی در بازار از برندهای مهم است. طبق گزارشات منتشر شده، تازه‌ترین گوشی اوپو برای اولین بار در هند معرفی گشته است.

این موبایل دارای نمایشگری ۶.۵١ اینچی، پنلی از نوع IPS LCD با وضوح +HD و رفرش ریت ۶٠ هرتزی، حسگر تشخیص اثرانگشت بر روی فریم، دو رنگ مختلف، تراشه Helio G35 مدیاتک با لیتوگرافی ١٢ نانومتری، دوربین اصلی سه گانه ٢+٢+۵٠ مگاپیکسلی، حسگر تصویر اصلی از نوع ISOCELL JN1 سامسونگ، دوربین سلفی ١۶ مگاپیکسلی درون حفره نمایشگر، یک باتری ۵,۰٠٠ میلی آمپر ساعتی با شارژری ١٨ واتی، جک ٣.۵ میلی متری هدفون و درگاه Type-C، اسپیکر مونو، ۴ یا ۶ گیگابایت حافظه رم از نوع LPDDR4X با ۶۴ یا ١٢٨ گیگابایت حافظه از نوع eMMC 5.1، رابط کاربری ColorOS 11.1 بر پایه اندروید ١١، وزن و ضخامتی ١٩٣ گرمی و ٨.۴ میلی متری است.

اوپو A55 فورجی یک گوشی اقتصادی با تراشه مدیاتک

نسخه ۴/۶۴ گیگابایتی این موبایل قیمتی ١۵,۴٩٠ روپیه هند معادل ٢١٠ دلار آمریکا و نسخه ۶/١٢٨ گیگابایتی، قیمتی ١٧,۴۹٠ روپیه‌ای معادل ٢٣٧ دلار آمریکا دارد.

لازم به ذکر است که این موبایل پس از ورود به ایران با توجه به رجیستری و گمرک قیمت آن بیشتر خواهد شد. البته زمان ورود این موبایل جدید نیز به ایران هم در حال حاضر معلوم نیست.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص اوپو A55 فورجی یک گوشی اقتصادی با تراشه مدیاتک چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر