;
coinex

پوکو ام تری فایوجی پرو با تراشه دایمنسیتی رونمایی می‌شود

پوکو در حال برنامه ریزی جهت رونمایی از نسل جدید گوشی‌های محبوب فعلی خود است و پوکو ام تری فایوجی پرو با تراشه دایمنسیتی به زودی رونمایی می‌شود .

پوکو M3 Pro 5G، در بازار ایران یک موبایل محبوب است و نسل جدید این موبایل به نام پوکو M4 Pro 5G تاییدیه‌های مختلف را در حال دریافت است.

پوکو ام تری فایوجی پرو با تراشه دایمنسیتی

همین سال جاری بود که پوکو موبایل جدید خود را با نام Poco M3 Pro 5G رونمایی کرد که دارای تراشه Dimensity 700 است.

طبق گزارشات منتشر شده، گویا به زودی نسل بعدی موبایل‌های سری Poco M3 رونمایی خواهند شد. این نسل در حال حاضر در تأییدیه‌های مختلفی مثل 3C و TENAA و دیتابیس IMEI دیده شده‌اند. البته پوکو در چین، فعالیتی ندارد. پس احتمالا Poco M4 Pro 5G نسخه ری برند شده یکی از گوشی‌های ردمی در چین خواهد بود! کمپانی پوکو برای ثبت نام تجاری و گواهینامه‌های مختلف این موبایل با شماره مدل 21091116AG درخواست‌هایی داده‌ است.

پوکو ام تری فایوجی پرو با تراشه دایمنسیتی

Poco M4 Pro دارای شارژر ٣٣ واتی، تراشه‌ی سری Dimensity مدیاتک، اینترنت فایوجی، باتری ۵,٠٠٠ میلی آمپر ساعتی، ١٢٨ گیگابایت حافظه داخلی، ۶ گیگابایت حافظه رم و درگاه کارت حافظه جانبی، رابط کاربری MIUI 12.5 با اندروید ١١ یا ١٢ است.

پوکو این موبایل را به طور جهانی منتشر خواهد کرد ولی بعضی دیگر می‌گویند پوکو می‌خواهد این موبایل را فقط در دو بازار هند و اروپا منتشر شود.

ورود به بازار هند، قطعی‌ترین بازار برای این موبایل است اما اسامی کشورهای دیگر معلوم نیست. به هر حال پوکو همچنان اطلاعات این موبایل را به طور رسمی تأیید ننموده است و باید منتظر باشیم تا ببینیم چه زمانی قصد دارد آن را رسما معرفی کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص پوکو ام تری فایوجی پرو با تراشه دایمنسیتی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر