;
coinex

اعلام اسامی بازیگران فیلم Mr. Harrigan’s Phone توسط نتفلیکس

به تازگی اعلام اسامی بازیگران فیلم Mr. Harrigan’s Phone توسط نتفلیکس انجام شده است. این فیلم قرار است در ژانر ترسناک ساخته شده است.

فیلم Mr. Harrigan’s Phone، تازه‌ترین فیلم نتفلیکس با اقتباس از رمان‌های‌ استیون کینگ (Stephen King) است. فیلم Mr. Harrigan’s Phone، طبق آخرین رمان این نویسنده با نام If It Bleeds تولید می‌شود.

اعلام اسامی بازیگران فیلم Mr. Harrigan’s Phone

براساس اعلامیه‌ی تازه انتشار یافته توسط شبکه اینترنتی نتفلیکس، بازیگران فیلم Mr. Harrigan’s Phone شامل دونالد ساترلند (Donald Sutherland) و جیدن مارتل (Jaeden Martell) هستند.

داستان این فیلم درباره‌ی پسری جوان به نام کریگ در شهری کوچک است که با میلیاردری منزوی و مسن با نام آقای هریگان دوست شده است. پس از مدتی، آقای هریگان می‌میرد و کریگ می‌فهمد که او می‌تواند با استفاده از گوشی آیفونی که با آقای هریگان در قبرش چال شده، با دوست خود ارتباط برقرار کند.

اعلام اسامی بازیگران فیلم Mr. Harrigan’s Phone توسط نتفلیکس

در این فیلم دونالد ساترلند نقش کاراکتر آقای هریگان و جیدن مارتل هم نقش کاراکتر کریگ را قرار است بازی کنند.

نگارش این فیلم‌نامه و کارگردانی آن را جان لی هنکاک (John Lee Hancock) با سابقه‌ی کارگردانی فیلم اخیر کمپانی برادران وارنر با نام The Little Things و فیلم بیوگرافی The Blind Side در سال ۲۰۰۹ برعهده دارد.

سازندگان این فیلم هم جیسون بلام (Jason Blum)، رایان مورفی (Ryan Murphy) و کارلا هاکن (Carla Hacken) هستند. تهیه‌کنندگان اجرایی این فیلم هم کریس مک‌کامبر (Chris McCumber) و جرمی گلد (Jeremy Gold) از کمپانی Blumhouse Television و اسکات گرینبرگ (Scott Greenberg) هستند.

این فیلم در ماه جاری میلادی، به طور رسمی وارد مرحله تولید خواهد شد و در سال ۲۰۲۲ در شبکه اینترنتی نتفلیکس انتشار خواهد یافت. در کنار بهترین فیلم های نتفلیکس 2022 که قطعا می‌تواند این فیلم هم حائز اهمیت باشد، بهترین مینی سریال های نتفلیکس 2021 هم سر و صدای خاص خودشان را داشتند که می‌توانید از دیدنشان لذت ببرید.

این فیلم، چهارمین پروژه‌ی اقتباسی کمپانی نتفلیکس از رمان‌های استیون کینگ است. اولین فیلم این کمپانی فیلم ترسناک ۱۹۲۲ در سال ۲۰۱۷، دومین فیلم اقتباسی این شبکه، فیلم تحسین شده‌‌ی Gerald’s Game، سومین فیلم، فیلم ماوراءالطبیعه In the Tall Grass است.

از دیگر پروژه‌های تولیدی طبق رمان‌های استیون کینگ در آینده، فیلم کمپانی New Line با نام Salem’s Lot، فیلم Christine، فیلم The Tommyknockers، فیلم Firestarter و فیلم Rest Stop هستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص اعلام اسامی بازیگران فیلم Mr. Harrigan’s Phone چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر