;
coinex

دانلود رایگان قسمت 79 سریال شعله های آتش دوبله فارسی

سریال شعله‌های آتش داستانی جذاب و خاص دارد و از مجموعه‌های پرببینده ترکی است، برای دانلود رایگان قسمت 79 سریال شعله های آتش دوبله فارسی همراه ما باشید.

درون مایه سریال شعله‌‌های آتش پیرامون مضامینی مانند ایستادگی زنان، خشونت علیه زنان، مردانگی و نامردی، نابرابری قوانین نسبت به زن و مسائل همیشگی عشق و رفاقت است. فیلمنامه این مجموعه برگرفته از یک داستان فرانسوی با نام le bazar de la charité است.

سریال شعله‌های آتش به نام شعله ور هم شناخته می‌شود و یکی از پرطرفدارترین مجموعه‌های درام‌ ترکی است. ما در ادامه لینک دانلود رایگان قسمت 79 سریال شعله های آتش دوبله فارسی را در اختیار شما می‌گذاریم.

دانلود رایگان قسمت 79 سریال شعله های آتش دوبله فارسی

سریال ترکی alev alev

در مجموعه ترکی شعله‌ور اتفاق‌هایی کنار هم قرار می‌گیرد تا داستان زندگی سه زن متفاوت به هم گره بخورد. نام سه زن شخصیت‌های اصلی این سریال جمره، رویا و چیچک است، که به ترتیب دمت اوگار، دیلان چیچک دنیز و هازار ارگوچلو به جای آنها به ایفای نقش می‌پردازند.

شعله‌های آتش یک سریال هیجانی، عاشقانه و درام اجتماعی است. این مجموعه آغازی جذاب دارد. رویا، در گیر و دار برگزاری بزرگ‌ترین خیریه چند سال قبل در حمایت از زنان است و بررسی می‌کند که همه چیز درست پیش برود.جمره دخترعموی او، کنار دختر بچه‌اش گونش نشسته است. گونش در تلاش است تا او را راضی کند که از بچه گربه‌هایی که پیدا کرده‌اند نگه‌داری کند. جمره می‌گوید که پدرت حیوان دوست ندارد و اجازه نمی‌دهد از بچه گربه‌ها نگه داری کنی.

در همین زمان شوهر جمره از راه می‌رسد، وقتی که گونش اصرار می‌کند گربه‌ها را نگه دارد، با او مخالفتی نمی‌کند، ولی بعد از رفتن دخترش، با عصبانیت به جمره می‌گوید که مگر نمی‌دانی نگهداری حیوان در این خانه ممنوع است؟

دانلود رایگان قسمت 79 سریال شعله های آتش دوبله فارسی
دانلود قسمت 79 سریال شعله های آتش دوبله شده / سریال ترکی شعله های آتش / شعله های آتش قسمت 79 دوبله / سریال ترکی alev alev

زمانی که چلبی قرص‌های جمره را به او می‌دهد تا بخورد، جمره به جای خوردن قرص، وانمود می‌کند قرص‌ها را خورده است. اما چلبی که او را زیر نظر دارد، متوجه می‌شود جمره به دروغ قرص‌ها را در دهانش انداخته است. برمی‌گردد و با لگد محکم او را می‌زند. و می‌گوید او را فریب ندهد. در همین زمان رویا از راه می‌رسد و چلبی صحنه سازی دیگری را راه می‌اندازد.

چلبی به سرعت گوی شیشه‌ای را روی سر خودش خرد می‌‌کند و از جمره می‌خواهد صدایش در نیاید. بعد هم به سمت رویا می‌رود و وقتی رویا با نگرانی به زخم روی پیشانی او اشاره می‌کند، با مظلومیت ساختگی ادعا می‌کند که جمره این بلا را سرش آورده است.

این بخشی کوچک از یک آغاز متفاوت است است. هیجان زمانی شروع می‌شود که با یک آتش کوچک، کل محل برگزاری جشن خیریه آتش می‌گیرد و ۲۱ نفر از شرکت‌کنندگان در آن مراسم می‌سوزند.یکی از آن‌ها چیچک، دوست صمیمی رویا است.

در ادامه برای دانلود قسمت 79 سریال شعله های آتش دوبله فارسی همراه ما باشید. علاوه بر دانلود قسمت 79 شعله های آتش ، برای اطلاع از قسمت دیگر سریال‌ها نیز می‌توانید بر روی سریال های ترکی کلیک کنید تا تمامی مطالب سریال‌های ترکی تکراتو را مشاهده نمایید. برای دانلود سریال شعله های آتش قسمت 79 ادامه مطلب را از دست ندهید. برای دانلود و دسترسی سریع‌تر به سریال‌ها نیز می‌توانید در کانال تلگرامی ما عضو شوید.

بیشتر بخوانید:

دانلود رایگان قسمت 76 سریال شعله های آتش دوبله فارسی

دانلود رایگان قسمت 77 سریال شعله های آتش دوبله فارسی

دانلود رایگان قسمت 78 سریال شعله های آتش دوبله فارسی

دانلود دوبله فارسی قسمت 79 شعله های آتش

دانلود رایگان قسمت 79 سریال شعله های آتش دوبله فارسی
شعله های آتش قسمت 79 دوبله / دانلود دوبله فارسی شعله های آتش / شعله های آتش قسمت 79 / سریال alev alev
  • کارگردان: احمد کاتیکسیز
  • ستارگان: دمت اوگار، دیلان چیچک دنیز، هازار ارگوچلو، برکای آتش، جهانگیر جیهان
  • تعداد قسمت: ۲۸ قسمت (زبان اصلی)
  • پخش از شبکه: Showtv ، دوبله از شبکه جم ریور
  • محصول: ۲۰۲۰ ترکیه

دانلود دوبله فارسی قسمت 79 شعله های آتش از تلگرام با کیفیت 240p

دانلود قسمت 79 سریال شعله های آتش دوبله شده از تلگرام با کیفیت 480p

فایل‌ها پس از پخش سریال به کانال تلگرام اضافه می‌شوند

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص دانلود رایگان قسمت 79 سریال شعله های آتش دوبله فارسی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر