;
coinex

پیش‌فروش محصولات ایران خودرو 14 مهر 1400 [+مشخصات و قیمت]

پیش‌فروش محصولات ایران خودرو 14 مهر 1400 آغاز می شود و تا 18 مهر در روز یکشنبه به اتمام می رسد. قرار است که در این طرح 5 خودرو عرضه شوند.

در طرح جدید ایران خودرو که امروز منتشر شد، قرار است که برخی از محصولات این شرکت به صورت پیش‌فروش حداکثر دوازده ماهه ارائه شود.

این طرح پیش‌فروشی به صورت قرعه‌کشی و مانند ادوار گذشته برگزار خواهد شد. موعد تحویل خودروها حداکثر دوازده ماهه است و متقاضیان می‌توانند از 14 مهر ماه 1400 لغایت 18 مهر نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

پیش‌فروش محصولات ایران خودرو 14 مهر 1400

ایران خودرو از طرح جدید پیش‌فروش برخی از محصولات خود رونمایی نمود. طی این پیش‌فروش قرار است خودروهای پژو 207 دستی سقف شیشه‌ای، رانا پلاس، سورن پلاس، دنا پلاس توربوشارژ دستی و دنا پلاس توربو شارژ اتوماتیک عرضه شوند.

این طرح از روز چهارشنبه هفته جاری آغاز می‌شود و تا یکشنبه هفته آینده به طول خواهد انجامید. لازم به ذکر است که طرح مذکور به صورت قرعه‌کشی انجام می‌شود و طی آن متقاضیان هیچگونه وجهی را قبل از قرعه‌کشی پرداخت نمی‌نمایند.

پیش‌فروش محصولات ایران خودرو 14 مهر 1400

مراحل ثبت نام مانند گذشته مراجعه به سایت ایران خودرو و ثبت نام و دریافت کد کاربری و رمز عبور است. پس از آن و در روز مقرر باید متقاضی نسبت به ثبت نام اقدام نماید و شماره رهگیری مختص خود را تا پایان قرعه‌کشی نگاهداری نماید.

بنابر آنچه گفته شد کسانی که در قرعه‌کشی‌های اخیر ایران خودرو برنده نشده‌اند یا شده اند اما اقدام به واریز وجه ننموده‌اند و پلاک فعالی نیز به نام ایشان ثبت نیست، می‌توانند در موعد مقرر ثبت نام نمایند. قرعه کشی در دوشنبه 19 مهر خواهد بود.

در جدول بالا شرایط پیش پرداخت‌ها و نوع خودرو به همراه رنگ آن آمده است و می‌توانید با بررسی خودروی موردنظرتان در روز چهارشنبه نسبت به ثبت نام اقدام نمائید. لازم به ذکر است که موعد تحویل خودروهای ذیل در شهریور و مهر 1401 خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص پیش‌فروش محصولات ایران خودرو 14 مهر 1400 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر