coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

مشخصات فنی دایمنسیتی 2000 منتشر شد

مدیاتک از بزرگترین تولیدکنندگان تراشه های موبایل است که به تازگی به پیشرفت های خوبی دست یافته. اکنون مشخصات فنی دایمنسیتی 2000 تراشه جدید آن مشخص شده است.

تولید کننگان تراشه‌های موبایلی زیادی نظیر کوالکام، مدیاتک، اپل و سامسونگ وجود دارند و رقابت زیادی بین این شرکت ها وجود دارد. در این بین کمپانی تایوانی مدیاتک که با ورود به هر بازار جدید خیلی سریع رشد کرده و عرصه را برای رقبا تنگ می‌کند، پیشرفت چشمگیری در ساخت تراشه داشته است.

اخیرا با فاش شدن مشخصات دایمنسیتی ۲۰۰۰ به نظر می‌رسد این کمپانی قدرتمندتر از قبل وارد رقابت می‌شود. کمپانی کوالکام اعلام کرده بود که قصد ساخت تراشه پرچمدار قدرتمند را دارد ولی در این بین جزئیات جدیدی از دایمنسیتی ۲۰۰۰ فاش شد که تراشه پرچمدار و قدرتمند کمپانی مدیاتک است. اما هنوز هم نمی‌دانیم که مدیاتک چه چیزی برای دایمنسیتی ۲۰۰۰ تدارک دیده است.

مشخصات فنی دایمنسیتی 2000

دییجیتال چت استیشن به تازگی از جزئیات جدیدی درباره تراشه جدید مدیاتک پرده برداشته است. دایمنسیتی یک تراشه با لیتوگرافی ۴ نانومتری تی اس ام سی و پردازنده مرکزی ۸ هسته و سه کلاستر است که قرار است ابتدا از یک تک هسته با فرکانس حداکثر ۳.۰ گیگاهرتزی در کلاستر اصلی و یک سه هسته و یک چهار هسته کم مصرف استفاده کند.

مشخصات فنی دایمنسیتی 2000

هسته‌های استفاده شده در این نوع تراشه کورتکس است و برای اولین بار توسط شرکت مدیاتک استفاده می‌شود.  این تراشه در بدترین حالت ممکن مانند اسنپدراگون ۸۸۸ و اگزینوس 2100 عمل می‌کند.

همچنین احتمال می‌رود دیمنسیتی ۲۰۰۰ به پردازنده mc10 mali G710 مجهز باشد که قوی تر از پردازنده mail G77 mp9 است که در دایمنسیتی ۱۲۰۰ قرار دارد. هنوز جزئیاتی از مودم، ویژگی های اتصالات و یا قابلیت پردازشگر تصویر فاش نشده است ولی انتظار داریم که دایمنسیتی ۲۰۰۰ تا اواخر سال ۲۰۲۱  معرفی شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص مشخصات فنی دایمنسیتی 2000 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر