;
coinex

تریلر جدید سریال چرخ زمان (The Wheel of Time) منتشر شد

سریال چرخ زمان از مجموعه‌هایی است که علاقه‌مندان ژانر فانتزی و حماسی را راضی خواهد کرد. امروز تریلر جدید سریال چرخ زمان منتشر شد.

سریال چرخ زمان اثری با ژانری فانتزی-حماسی است که این سریال را شخصی به نام ریف جودکینز ساخته است. این سریال الهام گرفته از سری مجموعه رمان‌های جذاب و محبوب اثر رابرت جردن است.

اخیراً شرکت آمازون در مراسمی که به تازگی برگزار شده است، کلیپی جدید برای فصل اول این سریال طراحی کرده و در حین برگزاری این جشن، این کمپانی بازیگران فصل دوم سریال چرخ زمان را معرفی کرد. فصل اول این سریال قرار است به صورت آنلاین در آمازون پرایم پخش شود که از جمله فواید این کار هم آنلاین پخش شدن و هم پیشگیری از ‌گسترش و محدودیت‌های بیماری کرونا است.

تریلر جدید سریال چرخ زمان

سریال چرخ زمان از جمله مجموعه‌هایی است که توانسته مخاطبان خاص خودش را بدست آورد. قرار است از فصل اول این سریال جذاب در ۲۸ آبان ۱۴۰۰ رونمایی شود. سریال چرخ زمان در ژانر فانتزی و حماسی است و روایت گیرا و جذابی دارد.

موییرین دامودرد و لن ماندراگولان دو شخصیت اصلی این داستان‌اند که وارد دهکده‌ای به نام فیلد می‌شوند و شخصیت آنها برای همیشه تغییر می‌یابد. تریلر ساخته شده از فصل اول این موضوع را توصیف می‌کند. رزمند پایک و دنیل هنی در نقش‌های دامودرد و لن ماندراگولان ایفای نقش خواهند کرد. شما می‌توانید با مراجعه به صفحه بهترین فیلم ها و سریال های علمی تخیلی از محبوب ترین های این ژانر پر طرفدار اطلاعات زیادی کسب کنید.

تریلر جدید سریال چرخ زمان

یکی از شخصیت‌های دوست داشتی سری مجموعه کتاب‌های چرخ زمان الین تراکد است که در فصل دوم این سریال سیرا کاونی این نقش را بازی کرده است که این را هم در جشنی که در نیویورک برگذار شد اعلام کردند.

دو بازیگر دیگر نیز در فصل دوم به این سریال ملحق شدند که یکی از آنها ناتاشا توکلی و میرا سیال است که این دو نیز نقش‌هایشان نامعلوم است. اونا بریسویدز کارگردانی آلمانی است که دو فیلم مطرح Black sails و westworlk است که این شخص دو‌ پارت ابتدایی از فصل اول را کارگردانی کرده است.

یکی از بازیگران این سریال که جزو تولیدکنندگان این پروژه نیز هست رزمند پایک است. فصل اول این سریال قرار است در 28 آبان 1400 در سرویس آنلاین آمازون پرایم پخش شود و فصل دوم این مجموعه به احتمال زیاد از ژوئیه امسال کار ساختش تازه شروع شود.

برای تماشای تریلر جدید The Wheel Of Time در یوتیوب اینجا کلیک کنید

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص تریلر جدید سریال چرخ زمان چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر