;
coinex

از کار افتادن گوشی‌ های شیائومی با آپدیت اندروید 12

از کار افتادن گوشی‌ های شیائومی با آپدیت اندروید 12 خبری است که امروز منتشر شد و کاربران پس از نصب نسخه جدید این سیستم عامل با مشکل مواجه شدند.

چندین گوشی شیائومی پس از نصب اندروید 12 از کار افتاد. خبری ناخوشایند برای طرفداران شیائومی و اندروید. در ادامه با ما همراه باشید تا علل این مشکل را بررسی کنیم.

شیائومی آپدیت نسخه بتا اندروید 12 را برای پرچمداران خود یعنی mi 11، mi 11 pro، mi 11 i منتشر کرد اما متاسفانه کسانی که قصد نصب این نسخه را داشتند خیلی زود از نصب آن پشیمان شدند. اما مشکل کجاست و چگونه رفع می‌شود؟

از کار افتادن گوشی های شیائومی با آپدیت اندروید 12

طبق گزارش‌ها، کاربران گوشی‌های می 11، می 11 پرو و می 11 آی با نصب این نسخه بر روی گوشی هوشمندشان، شاهد از کار افتادن گوشی خود بوده‌اند، اما اگر قبلا این نسخه را نصب کرده‌اید و گوشی شما از کار افتاده جای نگرانی وجود ندارد. با تماس با مرکز خدمات مشتریان می‌توان این مشکل را حل کرد.

از کار افتادن گوشی‌ های شیائومی با آپدیت اندروید 12

نسخه‌های بتا دارای باگ و خطا هستند و می‌توانند دستگاه را دچار مشکل کنند به همین خاطر شرکت‌ها به کاربران هنگام نصب این نسخه‌ها هشدار می‌دهد. هنوز معلوم نیست که این مشکل برای تمامی شرکت کنندگان در برنامه آزمایشی mi pilot وجود دارد یا فقط تعداد اندکی این مشکل را دارند.

طبق گفته یکی از مدیران ارشد اندروید جدیدترین نسخه اندروید snow cone نامیده می‌شود و طلسم دسرها پس از دو سال شکسته می‌شود. نسخه‌های اول و دوم اندروید نام مشخصی نداشتند و اولین نامگذاری بر روی نسخه 1.5 اندروید با نام کاپ کیک نهاده شد.

گوگل می‌گوید گوشی‌های سامسونگ، وان پلاس، اوپو، ریلمی، ویوو و شیائومی تا آخر امسال اندروید 12 را خواهند داشت. همچنین گوگل رابط کاربری جدید متریال یو را با تم مبتنی بر تصویر زمینه و طراحی جدید عرضه خواهد کرد و ویجت‌ها تغییر خواهند کرد و سیستم عامل بهبود خواهد یافت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص از کار افتادن گوشی‌ های شیائومی با آپدیت اندروید 12 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    سلام مادر بزرگ من هم امروز این مشکل را داشت و گوشیش کاملا از کار افتاد و باید گوشیونو فرمت کنن

    پاسخ