;
coinex

باگ های آیفون 13 خشم کاربران را برانگیخت!

در روزهای اخیر باگ های آیفون 13 گزارش شده‌اند که در ادامه قصد داریم برای اطلاع شما از باگ‌ها به جزئیات بیشتر بپردازیم. با تکراتو همراه باشید.

اپل یکی از بزرگ‌ترین و بهترین کمپانی‌های وسایل هوشمند است. تمامی محصولات این کمپانی از کیفیت بسیار عالی برخوردار‌ند و طرفدارن بسیار زیادی دارند. محصولات این برند تجاری بسیار گران قیمت هستند، از این جهت بسیاری از کاربران این محصول با کیفیت را خرید و فروش می‌کنند.

در این ایام فروش سری آیفون 13 اپل در بسیاری از مناطق رواج پیدا کرده است. این سری‌ از آیفون‌ها فروش بسیار خوبی را تجربه می کنند. به نظر می‌رسد آیفون‌های جدید داری پیشرفت‌های خوبی مانند رفرش ریت بالاتر، باتری بسیار بزرگ‌تر و تراشه قدرتمند هستند. از این جهت قصد داریم به باگ های آیفون 13 بپردازیم. برای اطلاع از جزئیات بیشتر با ما همراه باشید.

باگ های آیفون 13

همانطور که کمی قبل گفتیم آیفون‌های جدید پیشرفت‌های چشمگیری نسبت به نسل قبلی خود کرده‌اند، برای مثال آیفون‌های جدید دارای رفرش ریت بالاتر، باتری بزرگ‌تر و تراشه قدرتمندتری هستند. اما همانند دیگر وسایل ساخت بشر دارای مشکلات نرم افزاری بسیاری هم هستند.

گزارش‌های بسیاری مبنی بر عدم باز شدن قفل آیفون توسط اپل واچ وجود دارد، همچنین برخی از کاربران می‌گویند آیفون 13 آن‌ها گاهی سیم کارت خود را تشخیص نمی‌دهد و مدام انتن آن‌ها می‌پرد، همچنین برخی دیگر گفته‌اند تصاویر موجود در گالری به طور خودکار حذف می‌شوند و مشکلات بسیاری در تاچ این گوشی‌ها دارند. این موارد تنها اندکی از باگ های آیفون 13 است.

طبق گزارش‌های به وجود آمده سری آیفون 13، به ویژه iPhone 13 Pro دارای مشکلات بسیاری هستند. برای مثال تعدادی از کاربران گزارش مشکل در شارژ را داده‌اند، طبق گفته کاربران پس از جدا کردن آیفون ۱۳ پرو از شارژر، هنوز نماد شارژ در گوشه سمت راست بالای نمایشگر، نشان داده می‌شود. این در واقع یک اشکال در iPhone 13 Pro محسوب می‌شود اما یک اتفاق گسترده نیست.

همچنین کاربران می‌گویند، این مشکل در هنگام استفاده از شارژر بی سیم هم رخ می‌دهد. در یکی از گزارشات یک کاربر گفته است:

من آیفون ۱۳ پرو خود را با مگ سیف شارژ کردم، اما نماد شارژ حتی پس از جدا کردن گوشی از شارژر نیز ناپدید نمی‌شود. آیا شارژ گوشی من نامحدود شده است.

شاید بتوان این مشکل را مشکل چندان بزرگی ندانست، اما بدیهی است که مشکلات تاچ صفحه نمایش iOS 15 یک اشکال بزرگ است. در پست های موجود در Reddit، توییتر و اپل، گزارش های زیادی در مورد کاربران iPhone 13 دارد که مدعی وجود مشکلات مربوط به تاچ گوشی خود هستند.

همچنین لازم به ذکر است تعداد زیادی از کاربران می‌گویند که آیفون‌های قدیمی آن‌ها پس از به روز رسانی به iOS 15 با مشکلی همانند سری آیفون 13‌ها روبه‌رو شده است.

باگ های آیفون 13 خشم کاربران را برانگیخت!
باگ های اپدیت جدید ایفون 13 / ایفون 13 باگ / باگ گوشی اپل / اپل

به همین علت ما می‌توانیم مشکلاتی همانند این موارد را مشکل سخت افزاری بدانیم و این مشکلات را رد کنیم. به احتمال بسیار زیاد این مشکلات مربوط به نسخه جدید سیستم عامل اپل است.

مشکل تاچ صحفه نمایش آیفون به این صورت بوده که برای بازخورد از گوشی خود باید چندین مرتبه بر روی نمایشگر خود تپ کنند. که این حرکت برای اکثر کاربران تجربه‌ای ناخوشایندی است.

لازم به ذکر است از زمانی که نسخه اصلی سیستم عامل iOS 15 منتشر شده است، اشکالات زیادی مانند خطاهای پشتیبان گیری و بازیابی دستگاه، باگ هایی در نمایش ویجت ها و خطای پر شدن حافظه وجود داشته است. سیستم عامل اختصاصی اپل به بهینه و پایدار بودن شهرت دارد و کاربرانی که محصولات گران قیمت اپل را خریداری می‌کنند، قطعا انتظار وجود چنین مشکلات متعددی را ندارد.

با این حال با وجود این مشکلات بسیار کوچک با جرات می‌توان گفت این برند تجاری بهترین محصولات را به بازار عرضه می‌کند. به همین علت امیدواریم هر چه سریع‌تر این کمپانی به حل این مشکلات بپردازد.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص باگ های آیفون 13 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر