;
coinex

ایربادز بلک شارک معرفی شد ؛ عمر باتری 28 ساعته!

ایربادز بلک شارک بی سیم به طور رسمی معرفی شد. این محصول اولین ایربادز گیمینگ BlackShark بوده که طول عمر باتری بسیار خوبی دارد.

بلک شارک یکی از زیر مجموعه‌های برند محبوب شیائومی بوده که در زمینه تولید گوشی‌های گیمینگ فعالیت دارد. اما حال این برند قصد دارد علاوه بر تولید گوشی گیمینگ، محصولات دیگری همچون ایربادز را نیز تولید و عرضه کند.

در روز گذشته بلک شارک طی رویداد خود از اولین ایربادز گیمینگ رونمایی کرد. این ایربادز عمر باتری بسیار خوبی دارد و برای گیمرها گزینه مناسبی به نظر می‌رسد. برای اطلاع از جزئیات، همراه ما باشید.

ایربادز بلک شارک معرفی شد

طی رویداد بزرگی که بلک شارک در روز گذشته برگزار کرد، از BlackShark 4S و BlackShark 4S Pro رونمایی شد. علاوه بر گوشی‌های گیمینگ نام برده شده، دیروز این برند از ایربادز خود با نام Black Shark Fengming True Wireless پرده برداشت.

البته این ایربادز بلک شارک در چین با این نام شناخته می‌شود ولی مطمئنا اگر این ایربادز جدید بلک شارک در بازار جهانی عرضه شود، نام گذاری متفاوتی را شاهد خواهیم بود. این ایربادز گیمینگ بلک شارک مجهز به درایوری با قطر ١۴.٢ میلی متر است.

دیافراگم کامپوزیت از جنس تیتانیوم به همراه حساسیت بالا نیز در این ایربادز به کار رفته است. این ایربادز توانایی تولید صدای واضح و بلندی را دارد. در عین حال، تأخیر آن بسیار کم و برابر با ٨۵ میلی ثانیه است. این محصول BlackShark عمر باتری ٢٨ ساعته را به کاربران ارائه می‌دهد. همچنین قابلیت حذف نویز فعال نیز در آن موجود است.

ایربادز بلک شارک

شایان ذکر است که وزن هر کدام از گوشی‌های این ایربادز، تنها ۴.۵ گرم است. بنابراین، برای استفاده طولانی مدت آزاردهنده نخواهد بود. بلوتوث نسخه ۵.٢ نیز در ایربادز شیائومی BlackShark موجود است که موجب می‌شود تاخیر در پاسخگویی بسیار کم شود.

البته باید بگوییم که میزان تأخیر در پاسخگویی این ایربادز با استفاده از گوشی‌های سری BlackShark 4S، به ٣٠ میلی ثانیه کاهش می‌یابد که رقم بسیار پایینی است!

همچنین ایربادز جدید بلک شارک از فرامین صوتی مانند تشخیص پوشیده شدن، تغییرات مختلف و اعلاناتی از جمله هشدار باتری کم پشتیبانی می‌کند. ظاهراً کاربران توانایی سفارشی سازی این دستورات را دارند.

در بخش عمر باتری نیز شاهد بازدهی ٢٨ ساعته این ایربادز بلک شارک هستیم. عمر باتری این ایربادز بدون کیس شارژ، به ۶ ساعت کاهش پیدا می‌کند. زمان شارژ کامل نیز ١.۵ ساعت است. در نهایت، ایربادز بی سیم شیائومی BlackShark، با قیمت ۴۶ دلار آمریکا روانه بازار چین می‌شود.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص ایربادز بلک شارک چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر