;
coinex

تصاویر جدیدی از فیلم بتمن (The Batman) منتشر شد

برادران وارنر تصاویر جدیدی از فیلم بتمن منتشر نمودند و اعلام کردند که امشب قرار است تریلر این فیلم در رویداد فن دوم منتشر شود.

به تازگی تصاویر جدیدی از فیلم بتمن منتشر شده که اطلاعات جدیدی از این فیلم محبوب در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد. تریلر این فیلم امشب و طی رویداد فن دوم منتشر خواهد شد.

برادران وارنر دیروز پوسترهای جدیدی از فیلم منتشر کردند و امش قرار است که تریلر فیلم منتشر شود. در این تصاویر جدید باز هم شاهد رنگ قرمز و مشکی هستیم که فضای خون آلودی را به تصویر می‌کشد. در ادامه با تکراتو همراه ما باشید.

تصاویر جدیدی از فیلم بتمن

امشب تریلر رسمی فیلم بتمن در رویداد فن دوم منتشر می‌شود که جداگانه به آن خواهیم پرداخت. اما دیروز برادران وارنر دو پوستر جدید که یکی از آنها حاوی تصویر بتمن و دیگری ریدلی است، منتشر کردند.

 

در پوستر اول تمام تمرکز روی بتمن بوده و تم ان قرمز و مشکی است اما در پوستر دوم می‌بینیم که ریدلی پیامی برای بتمن دارد و با تکه کاغذی به او می‌گوید که: «برای بتمن» همچنین دیروز تیزر و تصویر این فیلم منتشر شد.

بازیگر نقش ریدلر در فیلم بتمن، پل دینو است و قبل از وی جیم کری به ایفای نقش ریدلر پرداخته بود. شنیده‌ها حاکی از این است که ریدلر در بتمن ظاهر متفاوتی خواهد داشت و با صورتکی که دارد بیشتر شبیه به یک قاتل زنجیره‌ای است.

از جمله بازیگریان این فیلم رابرت پتینسون، زوئی کراویتز، جفری رایت، پل دینو، اندی سرکیس، کالین فارل، پیتر سارسگارد، جان تورتورو، بری کیوگن و جیمی لاوسون هستند که به ایفای نقش پرداخته‌اند. تاریخ اکران The Batman 13 اسفند 1400 خواهد بود و کارگردان و نویسنده این فیلم مت ریوز بوده است. در ضمن اگر از انیمیشن های کمپانی نتفلیکس لذت میبرید نوشتار بهترین انیمیشن های نتفلیکس را از دست ندهید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص تصاویر جدیدی از فیلم بتمن چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر