;
coinex

اولین تریلر فیلم بلک آدام (Black Adam) منتشر شد

برادران وارنر امروز از اولین تریلر فیلم بلک آدام رونمایی نمودند. در این فیلم اکشن بازیگرانی چون دواین جانسون بازی می کنند.

اولین تریلر فیام بلک آدام با هنرنمایی دواین جانسون منتشر شد. در این تریلر شاهد قدرت‌نمایی شخصیت بلک آدام هستیم. بازیگر این نقش دواین جانسون یا همان راک معروف است.

پس از مدت‌ها حالا که فیلم بلک آدام وارد مراحل پایانی تولید خود شده از اولین تریلر فیلم رونمایی نموده‌اند. طبق اطلاعاتی که سازندگان این فیلم داده‌اند، فیلم‌برداری آن تازه پایان یافته است. این پروژه‌ای است که راک سال‌ها به دنبال آن بود.

اولین تریلر فیلم بلک آدام

پس از اتمام فیلم‌برداری فیلم بلک آدام، سازندگان این فیلم به فکر انتشار اولین تریلر آن افتاده‌اند. این فیلم قرار است که صحنه‌های اکشن بسیار جذابی داشته باشد و حتی خود راک روی این صحنه‌ها حساب زیادی باز کرده است.

اولین تریلر فیلم بلک آدام

طبق گفته‌ها و شنیده‌ها ظاهرا این فیلم در تاریخ 7 مرداد 1401 اکران می‌شود. کمپانی برادران وارنر اعلام نموده‌اند که این فیلم ابتدا به مدت 45 روز در سینماها اکران خواهد شد و پس از آن در شبکه آنلاین اچ بی او مکس پخش خواهد شد. این فیلم می‌تواند جزو بهترین های 2022 باشد مکه دیدنش به شدت لذت بخش خواهد بود. اگر شما از طرفداران انیمه هستید نوشتار (بهترین انیمه های فانتزی | مهمترین و محبوب ترین ها را بشناسید) را از دست ندهید.

با اعلام چنین تاریخ پخش طولانی ظاهرا باید ماه‌های دیگری را هم منتظر عرضه این فیلم بود. مطمئنا این خبر خوبی برای طرفداران این فیلم نیست اما چاره‌ای جز صبر نیست. این فیلم در رویداد فن دوم معرفی شد و تریلر آن نیز منتشر گردید.

برای تماشای تریلر Black Adam در یوتیوب اینجا کلیک کنید

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص اولین تریلر فیلم بلک آدام چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر