;
coinex

رندرهای جدید مک بوک پرو ام وان ایکس منتشر شد

به تازگی رندرهای جدید مک بوک پرو ام وان ایکس منتشر شدند. این رندرها نشان دهنده تغییرات و بهبودهای رضایت بخشی هستند که به آنها می پردازیم.

در رویداد جدید اپل که دوشنبه برگزار می‌شود، قرار است از مک بوک جدید خود رونمایی نماید. حالا پیش از رونمایی رسمی، رندرهای این مک بوک منتشر شده است. این رندرها نشان دهنده حاشیه باریک است و برخلاف گفته‌های قبلی خبری از ناچ در بالای صفحه نمایش نیست.

کمپانی اپل در دومین رویداد خود که در دوشنب همین هفته برگزار خواهد شد از مک بوک پرو ام وان ایکس رونمایی خواهد کرد. این مک بوک ظاهرا نسبت تصویر 14:9 دارد و این نسب تصویر در زمان جستجو در وب تجربه کاربری خوبی به ارمغان می‌آورد.

رندرهای جدید مک بوک پرو ام وان ایکس

طراحی ظاهری مک بوک جدید اپل آشنا است و میراث دار نسل‌های قبلی خواهد بود. اولین تغییر مهم همان نسبت تصویری است که ذکر شد و اما تغییر دومی که این مک بوک پذیرفته مربوط به حاشیه‌های نمایشگرش است.

حاشیه‌های اطراف صفحه نمایش کاهش یافته و نام مک بوک در بخش پایینی آن دیده نمی‌شود. قبلا گفته شده بود که مک بوک اپل دارای ناچ بالای نمایشگر است که رندرها چیز دیگری نشان می‌دهند.

رندرهای جدید مک بوک پرو ام وان ایکس

تاچ بار حذف شده و به جای آن شاهد حضور کیبورد استاندارد هستیم. مطابق رندرهای تازه منتشر شده باید منتظر یک درگاه اچدی ام آی باشیم. در کنار این پورت، دو پورت بو اس بی تایپ سی و یک پورت شارژ مگ سیف وجود دارد.

قلب تپنده این مک بوک را تراشه جدید کوپرتینویی‌ها زنده نگاه می‌دارد. این چیپست ظاهرا 10 هسته‌ای است و قرار است با دو مدل ماژول گرافیکی عرضه شود. اپل قصد دارد مدل 14 اینچی این مک بوک را با ماژول 16 هسته‌ای و مدل 16 اینچی را با ماژول گرافیکی 32 هسته‌ای رونمایی کند.

نمایشگر این مک بوک مینی ال ای دی است و از نرخ نوسازی 120 هرتزی پشتیبانی می‌کند. تجربه دیداری این نرخ در مک بوک‌ها جذاب است و قرار است که با محصول خوبی رو به رو شویم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص رندرهای جدید مک بوک پرو ام وان ایکس چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر