;
coinex

تریلر سریال جوخه انتحار (Suicide Squad) منتشر شد

پس از موفقیت هایی که فیلم جوخه انتحار کسب کرد حالا اسپین آف این سریال با نام اصلی پیسمیکر در حال اکران است. هم اینک تریلر سریال جوخه انتحار منتشر شده است.

شب گذشته رویداد فن دوم برگزار شد و طی این رونمایی فیلم‌ها و سریال‌های زیادی معرفی و رونمایی شدند که یکی از آنها سریال جوخه انتحار بود. اولین تریلر این سریال منتشر شد و مشخص شد که در این سریال جان سینا به ایفای نقش پرداخته است.

رویداد فن دوم هر ساله برگزار می‌شود و طی آن تاریخ پخش سریال‌ها و فیلم‌های مختلف به همراه تریلر و تاریخ پخششان منتشر می‌شوند. در ادامه برای تماشای این تریلر همراه ما باشید.

تریلر سریال جوخه انتحار

در رویداد فن دوم تریلر سریال پیسمیکر که در واقع سریال فرعی یا اسپین آف فیلم جوخه انتحار است منتشر شد. پیسمیکر که نقش اصلی سریال است در بیمارستانی بستری است و در ادامه به ماموریت جدیدش دعوت می‌شود. در این ماموریت تیم جدیدی او را همراهی خواهند کرد.

تریلر سریال جوخه انتحار

در تریلر این سریال پیسمیکر می‌خواهد با پدرش ملاقات نماید و در پایان نیز با در آغوش گرفتن عقابی تمام می‌شود. در پایان تریلر این سریال مشخص شد که 23 دی ماه 1400 از شبکه اچ بی او مکس پخش می‌شود.

سریال فرعی پیسمیکر تمام هم و غمش را روی مقابله و مواجهه نیروهای ویژه‌ای گذاشته است که قرار است با آنچه زمین را تهدید می‌کند مبارزه نمایند. این تیم ویژه قرار است در ماموریت‌های پیش روی خود از پیسمیکر استفاده کنند.

از جمله بازیگران این سریال می‌توان به جان سینا، استیو ایجی، دانیل بروکس، رابرت پاتریک و دیگران اشاره نمود. همچنین 5 قسمت از این اسپین آف را گان کارگردانی کرده و الباقی قسمت‌ها را سه کارگردان دیگر به پابان رسانده‌اند.

برای تماشای تریلر سریال Suicide Squad در یوتیوب اینجا کلیک کنید

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص تریلر سریال جوخه انتحار چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر