;
coinex

راهنمای خرید سرور HP از شرکت آوا فناوری ماندگار

راهنمای خرید سرور HP از شرکت آوا فناوری ماندگار ؛ ما روزانه فعالیت‌های زیادی را با اهداف مختلف در فضای اینترنت انجام می‌دهیم.

اگر بخواهیم به صورت جزئی‌تر نگاه کنیم، هریک از این فعالیت‌ها، ارسال نوعی درخواست هستند. این درخواست‌ها توسط برنامه‌ای که با آن کار می‌کنیم از ما دریافت می‌شود و برای گرفتن پاسخ، به دستگاه‌ها و برنامه‌های بخصوصی منتقل خواهند شد. پاسخ درخواست ما در این دستگاه‌ها جستجو خواهد شد و سپس توسط ما دریافت می‌شوند. این دستگاه‌ها و برنامه‌های که به درخواست‌های ما پاسخ می‌دهند را به عنوان سرور (Server) یا سرویس‌دهنده می‌شناسیم.

تمام نرم‌افزارهایی که در فضای اینترنت وجود دارند، برای سرویس‌دهی به کاربران خود، نیاز به استفاده از سرور دارند. یک سرور خوب و باکیفیت، به کاربران این امکان را می‌دهد که بتوانند پاسخ درخواست‌ها و نیازهای خود را به شکلی ساده‌تر، باکیفیت‌تر و با سرعتی بالاتر دریافت کنند و به طور کلی، تجربه کاربری ساده‌تر و خوشایندتری در استفاده از آن برنامه داشته باشند؛ بنابراین نوع و کیفیت سرور موضوع بسیار مهمی در زمینه سرویس‌دهی به کاربران اینترنت است. اگر دوست دارید بیشتر با موضوع سرورها، اهمیت آن‌ها در دنیای فناوری و نکات مهم برای خرید بهترین سرور آشنا شوید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

راهنمای خرید سرور HP از شرکت آوا فناوری ماندگار

سرور چیست؟

سرور یک سخت‌افزار کامپیوتری یا یک نرم‌افزار (برنامه کامپیوتری) است که به دستگاه‌ها و برنامه‌های دیگر (سرویس‌گیرنده) خدماتی ارائه می‌دهد. سرور می‌تواند عملکردهای مختلفی مثل انتقال داده یا ایجاد ارتباط بین چندین مشتری را انجام دهد. هر سرور می‌تواند به چندین سرویس‌گیرنده خدمات‌رسانی کند، همچنین هر سرویس‌گیرنده نیز می‌تواند تنها از یک سرور استفاده کند یا در شبکه‌ای از سرورها عضو باشد و از چندین سرور مختلف سرویس بگیرد.

هر سرور از یک سری بخش‌های سخت‌افزاری و یک سری نرم‌افزارها تشکیل شده است. بخش سخت‌افزاری هر سرور خود از چندین پردازنده قدرتمند با چند هسته فیزیکی و مجازی، RAM و هارد دیسک با فضای ذخیره‌سازی چند ترابایتی تشکیل شده. به این ترتیب، هر سرور را می‌توان یک کامپیوتر عظیم در نظر گرفت که باید به صورت ۲۴ ساعته و منظم به کاربران خود به بهترین شکل ممکن سرویس‌دهی انجام دهد. بخش نرم‌افزاری سرور نیز شامل بخشی می‌شود که اطلاعات یا دیتا در آن ذخیره می‌شود.

انواع مختلفی از سرورها در جهان وجود دارند که هریک دارای عملکرد منحصربه‌فردی هستند. در ادامه به معرفی برخی از مهم‌ترین انواع سرور و عملکرد آن‌ها می‌پردازیم.

  • سرور اپلیکیشن: این سرور، اپلیکیشن‌های وب (برنامه‌هایی که در مرورگرهای وب فعال هستند) را میزبانی می‌کند و به کاربران اجازه می‌دهد، بدون نیاز به نصب این برنامه‌ها در کامپیوتر شخصی خود، از قابلیت‌ها و امکانات آن‌ها استفاده کنند.
  • سرور ارتباطات: این سرور فضایی ایجاد می‌کند که در آن کاربر و دستگاه بتوانند به یکدیگر متصل شوند.
  • سرور دیتابیس: سرور دیتابیس انواع مختلف دیتا را در خود ذخیره می‌کنند و آن‌ها را براساس اولویتی که برایشان مشخص شده در اختیار کاربران قرار می‌دهند.
  • سرور فایل: این نوع سرور با قرار دادن انواع فایل، فولدر و فضای ذخیره‌سازی در اختیار کاربران، به آن‌ها اجازه می‌دهد دیتا موردنظرشان را در فضای وب ذخیره کنند.
  • سرور گیم: این سرور فضایی ایجاد می‌کند که در آن کاربران قادر خواهند بود در ویدیو گیم‌ها به صورت آنلاین یا آفلاین با یکدیگر بازی کنند.
  • سرور میل: سروی میل یا ایمیل فضای ارتباط ایمیل‌های مختلف را با هم فراهم می‌کند، مانند آنچه که درمورد فضای ارتباطی بین Post Office و Snail Mail می‌بینیم.
  • سرور پرینت: این سرور شبکه‌ای ایجاد می‌کند که در آن پرینترهای مختلف بتوانند بدون هیچ مشکلی، به یکدیگر دسترسی فیزیکی پیدا کنند.
  • سرور صدا: سرور صدا به برنامه‌های کامپیوتری اجازه می‌دهد صداهای مختلف را ایجاد و در خود ذخیره کنند. این کار می‌تواند برای یک برنامه به صورت جداگانه یا برای چند برنامه در فضای یک شبکه اتفاق بیافتد.
  • سرور وب: این سرور صفحات وب را میزبانی می‌کند. سرورهای وب فضایی ایجاد می‌کنند که در آن کاربران بتوانند از سرویس جهانی اینترنت استفاده کنند. هر سایت دارای یک یا چند سرور است، از طرف دیگر، هر سرور می‌تواند میزبانی یک یا چند سایت مختلف را انجام دهد.
راهنمای خرید سرور HP از شرکت آوا فناوری ماندگار
راهنمای خرید سرور HP از شرکت آوا فناوری ماندگار

اهمیت خرید سرور اختصاصی

با گسترش فضای اینترنت و افزایش نیاز کاربران به استفاده از محتوای وبسایت‌ها و استفاده از اپلیکیشن‌های مختلف، اهمیت استفاده از سرورهای اختصاصی نیز روز به روز بیشتر می‌شود. سرور اختصاصی، یک کامپیوتر قدرتمند است که به صورت فعال و پایدار و به صورت ۲۴ ساعته به کاربران خود سرویس‌دهی می‌کند. سرورهای اختصاصی با داشتن اینترنت پایدار، برق دائمی و پهنای باند بالا، این امکان را ایجاد می‌کنند که کاربران بتوانند در هر ساعتی از شبانه روز نیاز‌های خود را در فضای اینترنت برطرف کنند. بنابراین تمام کسب و کارهای اینترنتی، استارت‌آپ‌ها و تمام شرکت‌های دولتی و خصوصی که نیاز به راه‌اندازی یک سایت، اپلیکیشن یا هر بستر دیگری در فضای اینترنت دارند، می‌توانند با خرید یک سرور اختصاصی، امکان سرویس‌دهی هرچه بهتر و با‌کیفیت را برای کاربران خود فراهم کنند.

مزایای استفاده از سرور اختصاصی را می‌توان در موارد زیر خلاصه کرد:

  • داشتن منابع اختصاصی
  • دسترسی به روت
  • آزادی در انتخاب سیستم عامل
  • امکان ارائه خدمات به صورت دائمی
  • افزایش اعتبار سایت یا اپلیکیشن

بنابراین خرید یک سرور اختصاصی می‌تواند کیفیت قابل توجهی در شکل سرویس‌دهی کسب و کارها ایجاد کند و باعث رضایت هرچه بیشتر کاربران شود.

راهنمای خرید سرور hp

برای خرید یک سرور مناسب باید به نکات مختلفی توجه کرد. پیش از خرید سرور باید نوع RAM، میزان HDD، پردازشگر یا CPU و موقعیت جغرافیایی دیتاسنتر را مشخص کرد و سپس براساس نیازهای خود، اقدام به خرید سرو کرد. در کنار این موارد، یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید برای خرید سرور به آن توجه کرد اعتبار شرکت سازنده است.

شرکت hp یکی از بزرگترین شرکت‌های ارائه‌دهنده سرور در جهان است که به دلیل داشتن کیفیت بالا، امنیت مناسب و همچنین به‌روز بودن، مورد توجه کسب و کارهای اینترنتی و استارت‌آپ‌ها است. بنابراین اگر به دنبال خرید یک سرور مطمئن و باکیفیت و ارائه خدمات عالی به کاربران خود هستید، می‌توانید با خرید سرور hp به اهداف خود برسید.

انواع سرور hp

انواع مختلفی از سرور hp در بازار موجود است که شما می‌توانید براساس نیازهای خود، نوع موردنظرتان را خریداری کنید.

قیمت سرور hp

همانطور که پیش از این اشاره کردیم، hp یکی از بهترین شرکت‌های ارائه‌دهنده سرور در دنیا است که می‌توان کیفیت قابل قبولی از آن دریافت کرد. با این حال، قیمت سرور hp نسبت به سایر سرورها بسیار مناسب است و شرکت‌ها می‌توانند حتی با یک بودجه متوسط نیز سرور موردنظر خود را خریداری کنند. قیمت سرور hp براساس عوامل مختلفی تعیین می‌شود که از جمله مهم‌ترین آن می‌توان به کیفیت و نوع سخت‌افزارهای سرور اشاره کرد.

 

راهنمای خرید سرور HP از شرکت آوا فناوری ماندگار
راهنمای خرید سرور HP از شرکت آوا فناوری ماندگار

بهترین سرور برای خرید کدام است؟

اگر به دنبال انتخاب برند سرور خوب برای کسب و کارتان هستید، باید بدانید قیمت خرید سرور HP  یکی از بهترین گزینه‌های هر نوع مشاغلی است. با خرید سرور HP شما یک پکیج کامل از سرویس‌دهنده با مشخصات قدرتمند و عالی را در دست خواهید داشت. اگر برای خرید، قیمت آن برایتان بسیار حائز اهمیت است. ما خرید سرور اچ پی از  شرکت آوا فناوری ماندگار  را پیشنهاد می‌کنیم. این شرکت یکی از بهترین ارائه‌دهندگان  سرور HP  با کیفیت و اورجینال است.

در صورت نیاز به مشاوره و خرید سرور می توانید با کارشناسان شرکت آوا فناوری ماندگار (avafanavari.com) تماس بگیرید تا اطلاعات جامع تری در اختیار شما قرار دهند.

اطلاعات تماس : تهران، خیابان خردمند جنوبی، کوچه یگانه، پلاک 13، واحد 1 تلفن تماس: 42452000

.

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر