;
coinex

ریلمی Q3s رسما معرفی شد ؛ قیمت و مشخصات فنی

در رویدادی که توسط ریلمی برگزار شد از سه محصول رونمایی شد که یکی از آنها ریلمی Q3s است که مشخصات فنی میان رده ای و برچسب قیمتی بی نظیری دارد.

ریلمی امروز طی رویدادی که برگزار کرد از چندین محصول خود رونمایی نمود که یکی از آنها ریلمی جی تی نئو 2T بود و دیگر اسمارت فونی که معرفی نمود، ریلمی Q3s است که در ادامه به مشخصات فنی و قیمت آن می پردازیم.

کمپانی ریلمی در رویدادی که برگزار کرد از دو گوشی و یک اسمارت واچ پرده برداشت و اسمارت فونی که اکنون قصد بررسی آن را داریم، ریلمی Q3s نام دارد. چندین ماه پیش، ریلمی از پرچمدار خود تحت سری Q3 رونمایی به عمل آورد.

ریلمی Q3s

کمپانی ریلمی در رویدادی که برگزار نمود از سه محصول خود که شامل دو گوشی هوشمند و یک اسمارت واچ است رونمایی کرد. ریلمی Q3s یک دستگاه اقتصادی و مقرون به صرفه است و مشخصات قابل توجهی دارد.

نمایشگر این گوشی 6.6 اینچی و نوع پنل آن LTPS IPS LCD است. رزولوشنی که این صفحه نمایش در اختیارتان قرار می‌دهد فول اچ دی پلاس است و نرخ نوسازی تصویر آن 144 هرتزی خواهد بود. این رفرش ریت در چنین میان رده ای شاهکار است.

ریلمی Q3s

قلب تپنده ریلمی جدید را اسنپدراگون 778 جی زنده نگاه داشته است و معماری این تراشه بر پایه لیتوگرافی 6 نانومتری است. پردازنده مرکزی این گوشی را کورتکس A78 با حداکثر فرکانس 2.4 گیگاهرتزی ساپورت می کند.

دوربین این میان رده حرف زیادی برای گفتن ندارد. این اسمارت فون دارای ماژولی سه گانه است که ترتیب لنزهای آن 2+2+48 مگاپیکسل است. به طور تعجب آوری در این دستگاه دوربین فوق عریض وجود ندارد. دوربین سلفی نیز توان 16 مگاپیکسلی دارد.

سیستم عامل اندروید این گوشی 11 است و از رابط اختصاصی ریلمی برخوردار است. وزن ریلمی Q3s 199 گرم است و ضخامتی 8.5 میلی متری دارد. حداقل حافظه این دستگاه 6 و حداکثر 8 گیگابایت است و فضای ذخیره سازی آن نیز 128 و 256 گیگابایت است.

انرژی این گوشی را باتری 5000 میلی آمپری با توان فست شارژی 30 واتی تامین می کند. این اسمارت فون به خاطر قیمت بی نظیری که دارد مورد توجه است. قیمت پایه این گوشی 248 دلار و نهایت قیمت آن 309 دلار خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص ریلمی Q3s چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر