;
coinex

2 گیگابایت اینترنت رایگان ایرانسل به مناسب 15 سالگی

ایرانسل به مناسب 15 سالگی به کاربران خود اینترنت رایگان هدیه می‌دهد. برای دانستن نحوه فعالسازی 2 گیگابایت اینترنت رایگان ایرانسل همراه ما باشید.

اپراتور ایرانسل در 15 سال پیش با سرمایه‌گذاری مشترک گروه ام‌تی‌ان آفریقای جنوبی (۴۹٪) و شرکت گسترش الکترونیک ایران راه اندازی شد و توانست تحول عظیمی در زمینه فعالیت خود ایجاد کند.

از جمله فعالیت‌های این شرکت می‌توان به تمرکز بر سیم کارت اعتباری، ارائه بدون ثبت نام سیم کارت و  ارائه خدمات اینترنت بهتر را مثال زد. حال این اپراتور تصمیم دارد به مناسبت 15 سالگی خود 2 گیگابایت اینترنت رایگان ایرانسل هدیه دهد. برای اطلاع از نحوه فعالسازی و جزئیات بیشتر این بسته ادامه مطلب را از دست ندهید.

2 گیگابایت اینترنت رایگان ایرانسل به مناسب 15 سالگی

برای فعال سازی اینترنت هدیه ایرانسل می‌توانید به دو روش وارد عمل شوید: ۱- شماره گیری کد دستوری #5* (ستاره ۵ مربع) و ۲- استفاده از اپلیکیشن ایرانسل من

برای استفاده از روش اول، کد را شماره گیری کرده و سپس عدد 1 را وارد کنید. اما اگر تصمیم دارید اینترنت هدیه خود را از روش دوم فعال کنید، کافیست به برنامه ایرانسل من رجوع کرده و وارد بخش بسته های اینترنت شوید و بسته «2 گیگ اینترنت داخلی هدیه تولد ایرانسل و هفته وحدت» را فعال نمایید.

2 گیگابایت اینترنت رایگان ایرانسل

دقت داشته باشید که مهلت فعال سازی این بسته اینترنت هدیه از۲۷ مهر تا ۳ آبان ۱۴۰۰ است. این بسته تقریبا ۱ روزه است و می‌توانید در همان روزی که آن را فعال کرده‌اید، استفاده کنید.

حجم بسته مذکور برابر ۲ گیگابایت است. همچنین فقط برای استفاده از محتوای داخلی می‌توانید از آن بهره ببرید.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص 2 گیگابایت اینترنت هدیه ایرانسل چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    خودشونو مسخره کردن : اینترنت داخلی ! با اینترنت داخلی دیجی کالا رو ببینم یا سایت بانک سپه رو ؟! خجالت بکشین با این هدیه مزخرفتون

    پاسخ