;
coinex

الک بالدوین فیلم بردار فیلم خود را کشت!

طی یک خبر ناگوار و دلخراش مطلع شدیم که الک بالدوین فیلم بردار فیلم خود را کشت! این اتفاق تاکنون متهمی ندارد گر چه بالدوین متهم قتل غیرعمد است.

الک بالدوین که یکی از بازیگران مشهور آمریکایی است در فیلم جدید خود سهواً و طی حادثه‌ای تصادفی کارگردان فیلم را روانه بیمارستان کرده و البته فیلم‌بردار را نیز به ضرب گلوله کشته است.

در جدیدترین اخباری که منتشر شده است، مطلع شدیم که یکی از بازیگران مشهور آمریکایی به نام الک بالدوین در پشت صحنه فیلم Rust اشتباهی گلوله را به فیلم بردار شلیک کرده است. طی این حادثه دلخراش، فیلم بردار درجا دار فانی را وداع گفته است اما کارگردان زخمی شده است.

الک بالدوین فیلم بردار فیلم خود را کشت!

متاسفانه در پشت صحنه فیلم Rust بالدوین معروف، هالینا هاچینز را کشته و جوئل سوزا را نیز راهی بیمارستان کرده است. هاچینز پس از اینکه به بیمارستان منتقل شده فوت کرده است و کارگردان نیز همچنان تحت مراقبت‌های ویژه است.

پس از وقوع این حادثه پلیس محلی اعلام کرده است که در حال انجام تحقیقات بیشتری است و در تلاش است تا بفهمد که نوع گلوله به کار برده شده در این اسلحه چه بوده است!

الک بالدوین فیلم بردار فیلم خود را کشت!

در حال حاضر و طبق اعلام پلیس نیومکزیکو متهمی برای این پرونده پیدا نشده است و بالدوین نیز تا به این لحظه متهم به قتل عمد شناخته نشده است. یکی از منابع آگاه در خصوص چگونگی وقوع این حادثه گفته است که بالدوین از پر بودن سلاح گرم اطلاعی نداشته است.

با وجود این حادثه دلخراش و ناگوار فیلم‌برداری این مجموعه متوقف شده است. یکی از حوادث مشابه این رخداد، کشته شدن پسر بروس لی، برندون لی بود که در پشت صجنه فیلم Thr Crow رخ داد. تصاویریمنتشر شده پس از وقوع این حادثه نشان می‌دهد که حال روحی بالدوین به شدت بد است.

الک بالدوین به دنبال حادثه‌‌ی روی داده در سر صحنه فیلمبرداری فیلم Rust بیانیه‌ای صادر کرد و در آن ضمن بیان بهت و اندوه خود، همکاری کاملش با تحقیقات پلیس را اعلام کرد. در ادامه این بیانیه آمده:

و من با همسر او (هالینا هاچینز) در ارتباط هستم و از او و خانواده‌اش حمایت میکنم. قلب من برای همسر او، پسرشان و تمام کسانی که هالینا را میشناختند و او را دوست داشتند، شکسته است.

یشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص الک بالدوین فیلم بردار فیلم خود را کشت چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر