coinex
راهنمای خرید تکراتو

فروش فوق العاده سایپا 3 آبان 1400 [+ قیمت و لیست محصولات]

شرکت سایپا پس از طرح فروش ایران خودرو و به مناسبت میلاد باسعادت پیامبر اکرم و امام جعفر صادق از طرح فروش فوق العاده سایپا 3 آبان 1400 رونمایی نموده است.

طرح جدید فروش فوق العاده سایپا قرار است که از روز دوشنبه مورخ 3 آبان ماه 1400 آغاز شود و به مدت 2 روز به طول انجامد. در ادامه همراه تکراتو باشید تا به جزئیات بیشتری از این طرح بپردازیم.

در طرح جدید فروش فوق العاده سایپا که از دوشنبه هفته جاری آغاز می‌شود، قرار است که خودروهای مختلفی با موعد تحویل 3 ماهه و از طریق قرعه کشی تحویل متقاضیان داده شود.

فروش فوق العاده سایپا 3 آبان 1400

شرکت سایپا نیز پس از طرح ایران خودرو و به مناسبت میلاد با سعادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) از طرح فروش فوق العاده خود رونمایی نمود. در این طرح قرار است که از 5 خودروی سایپا رونمایی به عمل آید.

در این طرح که از روز دوشنبه هفته جاری آغاز می‌شود و تا دو روز ادامه خواهد داشت کوییک معمولی و آر، ساینا s، تیبا 2 و پراید وانت 151 با موعد تحویل 90 روزه تحویل متقاضیان داده می‌شود.

فروش فوق العاده سایپا 3 آبان 1400

در این فروش فوق العاده قیمت خودروهای اعلامی قطعی است و البته محدودیت‌های ثبت نامی تا 48 ماه خواهد بود. کوییک با گیربگس معمولی در رنگ سفید با قیمت 141 میلیون، کوییک آر با گیربکس معمولی با قیمت 150 میلیون، ساینا s با قیمت 142 میلیون ، تیبا 2 با قیمت 106 میلیون و پراید وانت با قیمت 125 میلیون عرضه خواهد شد.

متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت سایپا و از روز دوشنبه 3 آبان ماه 1400 و در راس ساعت 15 بعد از ظهر نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. طبق اعلام سایپا در صورت تکمیل ظرفیت رنگ محصولات امکان ثبت نام در سایر رنگ‌ها میسر خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص فروش فوق العاده سایپا 3 آبان 1400 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر