;
coinex

جدیدترین تریلر بازی Halo Infinite منتشر شد

اکنون شاهد انتشار جدیدترین تریلر بازی Halo Infinite هستیم. این بازی در بخش های مختلفی دچار تغییرات خوبی شده است که در تریلر می بینیم.

اکنون پس از گذشت یک سال از حضور جنجالی بازی Halo Infinite می‌توانیم بررسی گسترده‌ای درباره قسمت داستانی بازی داشته باشیم. حالا تریلر جدیدی از این بازی منتشر شده است.

در تریلر جدیدی که از بازی Halo Infinite منتشر شده است، می‌توانیم اطلاعات خوبی از گیم پلی و داستان بازی کسب کنیم. در این بازی که ادامه وقایع نسخه پنجم است شما در نقش مستر چیف هستید و باید به رمز و راز بازی پی ببرید.

جدیدترین تریلر بازی Halo Infinite

در تریلر جدیدی که از بازی Halo Infinite منتشر شده است، کاربران در نقش مستر چیف هستند و باید به وقایع رخ داده در کورتانا پی ببرند. چیف حالا یک هوش مصنوعی است که The Weapon نام دارد. در این بازی نیز دشمنان تازه‌ای سر راه چیف قرار می‌گیرند.

گرافیک این بازی نسبت به نسخه قبلی ارتقای خوبی یافته است. الان می‌فهمیم که تعویق یک ساله این بازی حکمتی داشته است که به نفع گیمرها تمام شده. حتی درباره روند و نحوه بازی نیز اطلاعات جدیدی می‌دانیم.

جدیدترین تریلر بازی Halo Infinite

این بازی مانند قبل جهان باز است و کاربران می‌توانند به هر مجای نقشه که خواستند بروند. همچنین در Halo Infinite قابلیت‌های مستر چیف دوچندان شده و محیطی تعبیه شده است که می‌توانید در آن وسیله نقلیه دلخواه خود را انتخاب نمائید.

انتظار داریم که ازی مذکور در بخش داستانی عملکرد خوبی را به نمایش بگذارد. بازی قرار است که در تاریخ 17 آذر ماه 1400 برای کنسول‌های نسل هشتمی و نهمی عرضه شود. همچنین از طریق گیم پس در دسترس خواهد بود.

برای تماشای تریلر بازی Halo Infinite در یوتیوب روی اینجا کلیک کنید

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص جدیدترین تریلر بازی Halo Infinite چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر