;
coinex

معرفی بهترین اپلیکیشن‌ های خرید بلیط اتوبوس [+لینک دانلود]

بهترین اپلیکیشن‌ های خرید بلیط اتوبوس ؛ در دنیایی که ما به سر می‌بریم هرچه بیشتر به سمت الکترونیکی شدن اکثر خدمات و مشاغل می‌رویم. این مساله حتی باعث شده است که عده‌ای ایده‌ی حذف نیروی کار انسان و جانشین شدن اپلیکیشن‌ها و انواع ربات‌ها را مطرح کنند.

فرض کنید می‌خواهید از شرکت آسیا سفر بلیط اتوبوس تهیه کنید، اما امکان مراجعه حضوری ندارید.. چه انتخاب‌هایی پیش رو دارید؟ یکی از مهمترین حوزه‌های فعال در بخش خدمات بدون شک صنعت حمل و نقل است. صنعتی که اگر رو به پیشرفت باشد حتی باعث سودآوری و شکوفایی از طریق جذب مسافر و توریست خواهد شد. برای اثبات این مساله باید به تجربه کشور ترکیه اشاره کنیم که فقط با استفاده از صنعت توریسم و همچنین گسترش سیستم حمل و نقل در جهت جذب بیشتر توریست و مسافران موفق شد در عرض سالیانی نه چندان طولانی به یکی از اقتصادهای برتر قاره آسیا بدل شود.

این تجربه بدون شک می‌تواند برای کشوری مانند ایران که دارای آب و هوای چهارفصل و همچنین آثار باستانی و تاریخی بسیار ارزنده‌ای است، الگویی برای ارتقا صنعت توریسم قرار بگیرد. صنعتی که اگر قرار باشد به طور موفق عمل کند باید در پس پرده‌ی آن صنعت حمل و نقلی بسیار کارآمد و به روز در حال فعالیت باشد.

در طی چند سال اخیر خوشبختانه کشور ما رشد خوبی را در صنعت حمل و نقل تجربه کرده است. این پیشرفت هم در بخش سخت افزار ( بهبودیافتن کیفیت اتوبوس‌ها و همچنین امکانات آنها) و هم در بخش خدمات الکترونیک بوده است. این پیشرفت در حدی بوده است که در حال حاضر تعداد زیادی اپلیکیشن فروش بلیط در کشور فعال هستند و به مسافران خدمات می‌دهند.  در ادامه با معرفی بهترین اپلیکیشن‌های خرید بلیط اتوبوس همراه شما هستیم.

معرفی بهترین اپلیکیشن ‌های خرید بلیط اتوبوس

همانطور که گفته شد در کشور ما تعداد زیادی اپلیکیشن فروش بلیط وجود دارد که هریک از مزایا و ویژگی‌های مخصوص به خود بهره‌مند هستند اما در لیست زیر تلاش شده است به بهترین اپلیکیشن‌ های خرید بلیط اتوبوس اشاره شود.

5. فلایتو

معرفی بهترین اپلیکیشن‌ های خرید بلیط اتوبوس
معرفی بهترین اپلیکیشن‌ های خرید بلیط اتوبوس

فلایتو اگرچه یک سایت تخصصی برای فروش بلیط اتوبوس نیست اما بخاطر امکانت قابل قبولی که در زمینه‌ی فروش بلیط اتوبوس ارائه می‌دهد در لیست بهترین اپلیکیشن‌ های خرید بلیط اتوبوس قرار گرفته است. این اپلیکیشن کار خود را با فروش بلیط هواپیما و قطار آغاز کرد و بعد از آن بود که سرویس فروش بلیط اتوبوس را نیز به سایت اضافه کرد. همین علت باعث شده است که این اپلیکیشن در بخش فروش بلیط اتوبوس نقص‌هایی داشته باشد و نتوان آن را به عنوان بهترین اپلیکیشن خرید بلیط اتوبوس انتخاب کرد. این اپ به راحتی و از طریق لینک زیر قابل دانلود است.

بررسی اپلیکیشن بازارگاه ؛ بازاری جامع برای رفاه حال مسافران!

4. مستر بلیط

معرفی بهترین اپلیکیشن‌ های خرید بلیط اتوبوس
معرفی بهترین اپلیکیشن‌ های خرید بلیط اتوبوس

این اپلیکیشن نیز ابتدا و در سال 1394 کار خود را با فروش بلیط هواپیما آغاز کرد و پس از آن که به شهرت رسید قسمت فروش بلیط اتوبوس و قطار را نیز به منوی خود اضافه کرد. این اپلیکیشن دارای کاربری آسان و مناسبی است و همینطور بخاطر ارتباط با بخش بزرگی از شرکت‌های حمل و نقل از تنوع خوبی در فروش انواع بلیط برخوردار است، اگرچه این اپلیکیشن نیز به طور تخصصی برای فروش بلیط اتوبوس طراحی نشده است اما همچنان بخاطر کیفیت راضی کننده‌ای که ارائه می‌دهد در لیست بهترین اپلیکیشن‌ های خرید بلیط اتوبوس قرار می‌گیرد. اگر به دنبال خرید بلیط اتوبوس از این اپلیکیشن هستید می‌توانید ابتدا این اپ را از طریق لینک زیر دانلود کرده و سپس اقدام به تهیه بلیط نمائید.

بررسی اپلیکیشن بازارگاه ؛ بازاری جامع برای رفاه حال مسافران!

3. رسپینا 24

رسپینا 24از بهترین اپلیکیشن‌ های خرید بلیط اتوبوس در کشور است. این اپلیکیشن امکان خرید  بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس را در اختیار شما می‌گذارد. رسپینا 24 دارای خدمات پس از فروش مناسب بوده و همچنین امکان رزور هتل را  نیز در اختیار شما قرار می‌دهد. از دیگر ویژگی‌های این اپلیکیشن  باید به امکان خرید شارژ تلفن همراه از طریق این اپلیکیشن اشاره کرد. برای دانلود و استفاده از رسپینا 24 به لینک پایین مراجه کنید. البته باید خاطر نشان کرد که این اپ هم به طور تخصصی به فروش بلیط قطار نمی‌پردازد و بنابراین نمی‌توان آن را در لیست  بهترین اپلیکیشن ‌های خرید بلیط اتوبوس در رتبه نخست قرار داد.

بررسی اپلیکیشن بازارگاه ؛ بازاری جامع برای رفاه حال مسافران!

2. سپهر

اپلیکیشن سپهر در رتبه دوم بهترین اپلیکیشن ‌های خرید بلیط اتوبوس قرار می‌گیرد. علت این مساله این است که اگرچه این اپلیکیشین نیز به طور تخصصی به فروش بلیط اتوبوس مشغول نیست و در واقع یک سایت  برای فروش بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس است، اما این مزیت را دارد که  به طور لحظه‌ای و با تغییر قیمت بلیط  این اپ نیز قیمت‌ها را تغییر می‌دهد.

بنابراین شما با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید بهترین قیمت‌ها را انتخاب کنید و از این نظر در پول و هزینه خود صرفه جویی کنید. اپلیکیشن سپهر از طریق لینکی که در ادامه می‌آید قابل دانلود و استفاده است.

بررسی اپلیکیشن بازارگاه ؛ بازاری جامع برای رفاه حال مسافران!

1.  بازارگاه

معرفی بهترین اپلیکیشن‌ های خرید بلیط اتوبوس
معرفی بهترین اپلیکیشن‌ های خرید بلیط اتوبوس

اما در نهایت می‌رسیم به رتبه نخست بهترین اپلیکیشن های خرید بلیط اتوبوس که  اپلیکیشن بازارگاه است. این اپلیکیشن به طور تخصصی برای خرید بلیط اتوبوس تهیه شده است و از این نظر در بین کل اپلیکیشن‌های فعال در سطح بازار خاص و منحصربفرد است. بازارگاه یک اپلیکیشن بسیار حرفه‌ای و کامل  است که تمام مراحل تهیه بلیط اتوبوس و حتی کرایه اتوبوس را شامل می‌شود.

بیشتر بخوانید: نقد و بررسی اپلیکیشن بازارگاه

 این برنامه با تمامی فعالان مشهور و بنام صنعت حمل و نقل در ارتباط است و بنابراین مسافران  با خیالی راحت از بهترین شرکت‌های صنعت حمل و نقل بهره‌مند می‌شوند. همچنین اپلیکیشن بازارگاه دارای بخش‌های مختلف با کاربردهای مختلف است. این ویژگی‌ها باعث شده است که بازارگاه در صدر لیست بهترین اپلیکیشن های خرید بلیط اتوبوس انتخاب شود.

در ادامه به بعضی از ویژگی‌ها و قابلیت‌های این اپلیکیشن پرطرفدار اشاره خواهیم کرد.

بخشی از ویژگی‌های بهترین اپلیکیشن خرید بلیط اتوبوس؛ بازارگاه

اپلیکیشن بازارگاه، بخاطر پرداختن تخصصی به حمل ونقل زمینی و خصوصا حمل و نقل با اتوبوس بدون شک از بهترین اپلیکیشن های خرید بلیط اتوبوس است. این اپلیکیشن به تازگی حمل و نقل با سواری را نیز به منوی خود افزوده است.

  • خرید بلیط اتوبوس: اگرچه ساده‌ترین کاربری این اپلیکیشن همین تهیه بلیط اتوبوس است اما تفاوت در بازارگاه با دیگر سرویس‌های مشابه، امکان تهیه بلیط با حداقل قیمت است. همچنین این اپلیکیشن برخلاف اکثر اپ‌های مشابه به شما تعداد صندلی‌های خالی اتوبوس و همچنین مسافت سر را اطلاع می‌دهد. با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید به تعدا بالایی شرکت مسافربری دسترسی داشته باشید و بر اساس نیاز و بودجه خود دست به انتخاب بلیط بزنید.
  • اجاره دربستی اتوبوس: یکی از جذاب‌ترین بخش‌های اپلیکیشن بازارگاه امکان اجاره اتوبوس است. این گزینه به شما این امکان را می‌دهد که به صورت گروهی و خانوادگی به مسافرت بپردازید. برای استفاده از این امکان به قسمت شرکت‌های مسافربری رفته و از آنجا امکان کرایه دربستی اتوبوس را خواهید داشت.
  • ارسال مرسوله‌‌های باری با اتوبوس : از گذشته در کشور ما بسیار رسم بوده است که به وسلیه‌ی اتوبوس انواع بارهای متفاوت را به نقاط مختلف ارسال کنیم اما مشکل این نوع ارسال بار این است که بخاطر نبودن هیج نوع نظارت و استانداری امکان آسیب دیدن مرسوله و یا حتی بعضا مفقود شدن مرسوله‌ها بسیار فراگیر است. اما حالا اپلیکیشن بازارگاه با فعال کردن بخش ارسال مرسوله  این امکان را بدون دردسر و با وجود نظارت و استاندارهای مناسب فراهم کرده است. با استفاده از این سرویس می‌توانید به راحتی هر نوع بار یا وسیله‌ی سنگینی را به تمام نقاط کشور ارسال کنید.
  • تاکسی دربستی: بخش جذاب دیگر این اپلیکیشن، امکان کرایه دربستی تاکسی‌های بین شهری است. با این امکان با هزینه‌ای بسیار پایین‌تر نسبت به تاکسی‌های دربستی آزاد، می‌توانید سفری راحت و لذت بخش را با تاکسی‌های استاندارد تجربه کنید.

جمع بندی

در این مقاله تلاش کردیم به بهترین اپلیکیشن های خرید بلیط اتوبوس بپردازیم و  بهترین اپلیکیشن‌های فعال در این زمینه را به شما معرفی کنیم، نقاط ضعف و قدرت آنها را برشماریم و  در نهایت در مورد تمام اپلیکیشن‌هایی که به آنها اشاره کردیم لینک دانلود را ارائه دهیم.

معرفی بهترین اپلیکیشن‌ های خرید بلیط اتوبوس
معرفی بهترین اپلیکیشن‌ های خرید بلیط اتوبوس

آنچه که در مقاله هم به آن اشاره شد این مساله بود که به جز اپلیکیشن بازارگاه که در صدر لیست بهترین اپلیکیشن های خرید بلیط اتوبوس قرارد دارد، مابقی اپلیکیشن‌ها به طور اختصاصی به فروش بلیط اتوبوس نمی‌پردازند. بنابراین بدون شک  اپلیکیشن بازارگاه به خاطر تمرکز و طراحی اختصاصی بر روی این مساله از امکانات بسیار مناسب‌تر و بهتری برخوردار است.

سریع‌تر کردن روند خرید بلیط اتوبوس، احترام به مشتری و همچنین ارائه اطلاعات کامل در مورد سفر  از مهمترین نکاتی است که اپلیکیشن بازارگاه را به اولین انتخاب مسافران در بین بهترین اپلیکیشن‌های خرید بلیط اتوبوس تبدیل کرده است.

تیم بازارگاه که از نیروی جوانی و خلاقیت برخوردار است همواره در توضیحات خود در مورد اپلیکیشن بازارگاه اعلام کرده است که از تمامی نظرات و پیشنهادات مشتریان جهت بهبود عملکرد و امکانات سایت استقبال خواهد کرد.

.

بهترین اپلیکیشن خرید بلیط اتوبوس از نظر شما کدام است؟ نظرات خود را در این خصوص درکامنت‌ها با تکراتو درمیان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (3 نظر)

    بازارگاه
    بسیارعالی راحت میشه برای ساعت های مختلف بلیط تهیه کرد موفق وسربلند باشید

    پاسخ

    بازارگاه خیلی نرم افزار خوبیه..دست سازندش درد نکنه

    پاسخ

    بازارگاه بهترین اپلیکیشنیه که باهاش کار کردم. عالیه

    پاسخ