;
coinex

پیش بینی قیمت شیبا اینو 2024 و سال‌های آینده

ارز دیجیتال شیبا اینو طرفداران زیادی دارد و در نتیجه پیش بینی قیمت شیبا اینو 2024 و سال‌های آینده برای بسیاری حائز اهمیت است.

نرخ ارزهای دیجیتال از جمله شیبا اینو همواره در معرض نوسانات زیادی قرار دارد و به طور کلی، نوسانات هر ارز ناشی از احساسات و عملکرد کلی سرمایه‌گذاران و فعالان آن ارز است. مثلا بیت کوین در مقاطعی از کانال 30 هزار دلار هم عبور کرد اما به سرعت از این قیمت پایین آمد. اما حالا بار دیگر نه تنها از 30 بلکه از 40 هزار دلار هم عبور کرده است.

این مسئله باعث شده که پیش‌بینی بازار ارزهای دیجیتال پیچیدگی‌های زیادی داشته باشد. اما ارز دیجیتال شیبا اینو ارزی است که تا امروز بسیار امیدوارانه عمل کرده و کارشناسان معتقدند با توجه به انعطاف‌پذیری خوبی که دارد می‌تواند پتانسیل رشد قیمت زیادی داشته باشد.

در حال حاضر کارشناسان و فعالان بازار ارزهای دیجیتال عملکرد کلی بازار کریپتو و تاثیر آن بر قیمت Shiba Inu را زیر نظر دارند. اگر شما هم قصد سرمایه‌گذاری روی ارز دیجیتال شیبا اینو را دارید، نیاز است مطالعه دقیق درباره این ارز و تحلیل قیمت شیبا اینو داشته باشید. با پیش بینی قیمت شیبا اینو تا 6 سال آینده با ما باشید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


پیش بینی قیمت شیبا اینو 2024

محبوبیت ارز دیجیتال شیبا اینو سبب شده تا آینده آن از جمله مسائل مورد توجه فعالان این پلتفرم و سرمایه‌گذاران این ارز باشد. رسانه‌های مالی و متخصصان بازار کریپتو نیز به ارز شیبا توجه خاصی دارند و تحلیل قیمت شیبا اینو در کانون توجه آن‌ها قرار دارد. بر همین اساس ما در این مطلب با توجه به تحلیل قیمت SHIB می‌کوشیم به پیش بینی قیمت شیبا اینو 2024 و سال‌های بعد بپردازیم.

تاریخچه شیبا اینو

پیش بینی قیمت شیبا اینو 2024
پیش بینی قیمت شیبا اینو 2024

مروری بر تاریخچه ارز دیجیتال شیبا اینو پیش از پرداختن به پیش بینی Shiba Inu و تحلیل قیمت SHIB ضروری به نظر می‌رسد. ارز دیجیتال شیبا اینو با نماد SHIB یک توکن در اکوسیستم شیبا اینو محسوب می‌شود که در ابتدا یک میم کوین غیرمتمرکز بود و در سال 2020 توسط ریوشی ایجاد شد.

ریوشی البته مانند خالق بیت کوین یک فرد یا گروهی از افراد ناشناس است و هنوز اطلاعی از هویت واقعی خالق شیبا اینو نداریم. نکته مهم اینکه میم کوین شیبا که بعضی آن را یک شت کوین می‌دانند، زمانی وارد بازار شد که دوج کوین به لطف ایلان ماسک در اوج بود و اساسا دوج کوین حاصل یک میم یا صحنه‌ای کمدی از یک سگ نژاد شیبا اینو بود که توسط دو مهندس نرم‌افزار ایجاد شده بود.

با این اوصاف شیبا از زمان ورود به بازار همواره با دوج مقایسه شده و رقیب اصلی دوج محسوب می‌شود. اما باید بدانید که به لحاظ منطقی این دو ارز هیچ ارتباط خاصی باهم ندارند جز اینکه در تقسیم‌بندی‌ها هر دو میم کوین یا هر دو شت کوین محسوب می‌شود. ارز دیجیتال Shiba inu بر بستر بلاکچین اتریوم و به عنوان یک توکن با استاندارد ERC-20 توسعه یافته و در اولین عرضه با تعداد یک کوادریلیون توکن منتشر شد.

محبوبیتی که این ارز از زمان عرضه خود تا امروز بین فعالان دنیای رمزارزها داشته سبب شده تا پیش بینی قیمت شیبا اینو 2024 و سال‌های بعد برای بسیاری از کارشناسان اهمیت داشته باشد. با این اوصاف در ادامه به تحلیل قیمت Shiba Inu می‌پردازیم.

در معرفی شیبا اتفاقات جالبی رخ داد و مثلا باید بدانید که توسعه‌دهندگان نیمی از سکه‌های شیبا را به یونی سواپ منتقل کرده و کلید آن را از بین بردند. نیمی دیگر از سکه‌ها نیز به حساب بنیانگذار اتریوم یعنی ویتالیک بوترین منتقل شد. بوترین نیز در نخستین اقدام 90 درصد این توکن‌های SHIB را به آدرسی که وجود خارجی نداشت ارسال کرد و سوزاند. در مجموع بوتین 410 تریلیون توکن SHIB به ارزش 6.5 میلیارد دلار را از بین برد.

در سال 2020 اما بوترین 50 تریلیون توکن شیبا را به صندوق امداد COVID-Crypto Relief  در هند منتقل کرد که در آن زمان ارزشی معادل 1.14 میلیارد دلار داشتند. در تحلیل قیمت شیبا اینو این یکی از نقاط عطفی محسوب می‌شود که آغازگر جهش‌های بعدی شیبا است.

در ادامه شیبا اینو در 28 اکتبر 2020 به بالاترین سطح قیمتی خود یعنی 0.00008 دلار رسید و این مسئله ناشی از لیست شدن شیبا در چند صرافی معتبر از جمله بایننس بود.

پیش بینی قیمت شیبا اینو 2024 و سال‌های آینده

توسعه‌دهندگان شیبا که حالا شاهد محبوبیت بیشتر این میم کوین بودند به مرور بر توسعه این ارز و کارکردها و قابلیت‌هایش اقدام کردند و در نتیجه توکن‌های غیرمثلی شیبا با نام Shibishi NFT راه‌اندازی شدند. در همان زمان ارزش بازار شیبا نیز از 34.29  میلیارد دلار عبور کرد و این برای شیبا رقمی شگفت‌انگیز بود.

در ادامه درخشش شیبا اینا، پلتفرم مبادله یا صرافی غیرمتمرکز شیبا سواپ نیز راه‌اندازی شد و بلافاصله بعد از راه‌اندازی 1 میلیارد توکن شیبا در آن ذخیره شد. این اتفاق سبب شد تا شیبا به چیزی فراتر از یک میمون کوین بدل شود. از دلایلی که سبب می‌شود آینده شیبا اینو درخشان تصور شود، اعلام همکاری این ارز با  Shopping.io است که منجر به رشد قیمت آن شد. در حال حاضر بسیاری از کارشناسان بازار، شیبا را چیزی فراتر از میم کوین و یک ارز دارای هدف و برنامه مشخص می‌دانند. اما در ادامه با پیش بینی قیمت شیبا اینو 2024 و سال‌های دیگر با ما باشید.

بیشتر بخوانید:

بهترین ارزهای دیجیتال هوش مصنوعی

بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری

پیش بینی قیمت شیبا اینو 2024

پیش بینی قیمت شیبا اینو 2024 و سال‌های آینده
پیش بینی قیمت شیبا اینو 2024

پیشرفت پروژه شیباریوم که به عنوان پلتفرم لایه دو شیبا معرفی شده است می‌تواند هزینه گس شبکه را به کمترین میزان برساند. همچنین شیباریوم توسعه‌دهندگان برای بهبود تجربه کاربری و رابط کاربری پلتفرم خواهد داشت.

ارزش شیبا اینو مانند بسیاری از ارزهای دیجیتال دیگر در حال حاضر ارتباط خاصی با عملکرد بیت کوین دارد و با در نظر گرفتن تمام عوامل موثر در تحلیل قیمت شیبا اینو پیش‌بینی می‌شود قیمت این ارز در سال 2024 رشد داشته باشد و به ۰.۰۰۰۰۳۲۹ دلار برسد. در ادامه این مطلب ما به پیش بینی قیمت شیبا اینو تا 6 سال آینده می‌پردازیم.

پیش بینی قیمت شیبا اینو 2025

یکی از مواردی که می‌تواند بر آینده شیبا اینو در سال 2025 موثر باشد ادغام شیبا با شبکه پرداخت Flexa است که به دارندگان و هولدرهای شیبا امکان می‌دهد دارایی‌های دیجیتال خود را در بیش از 41000 موقعیت در آمریکا و کانادا خرج کنند. علاوه بر Flexa که این بستر را فراهم کرده، 600 کسب و کار دیگر نیز تا امروز به اکوسیستم شیبا متصل شده‌اند و همه این‌ها حاکی از محبوبیت روزافزون شیبا در آینده است.

این موضوع مستقیما در تحلیل قیمت Shiba Inu موثر است و پیش‌بینی می‌شود این رمزارز فارغ از آنچه در کوتاه مدت رخ می‌دهد، در بلند مدت رشد خوبی داشته باشد.

بنابر تحلیل قیمت SHIB که توسط متخصصان انجام شده، گفته  می‌شود قیمت ارز دیجیتال شیبا اینو در سال 2025 ممکن است به  ۰.۰۰۰۰۳۲ دلار کاهش یابد. البته پیش‌بینی افزایش قیمت شیبا در سال 2025 نیز حاکی از این است که قیمت این ارز در سال 2025 در بهترین حالت به ۰.۰۰۰۰۴۵۴ دلار می‌رسد. همچنین احتمال ترکیب این ارز با شیبا ساپ و شیباورس نیز می‌تواند به رشد قیمت آن در سال‌های آینده کمک کند.

پیش بینی شیبا اینو 2027

پیش بینی قیمت شیبا اینو 2024 و سال‌های بعد را با قیمت این ارز در سال 2027 ادامه می‌دهیم. پیش بینی Shiba Inu در سال 2027 حاکی از این است که قیمت این ارز می‌تواند بین 0.0000381 دلار تا 0.0000549 دلار باشد. کارشناسان برای شیبا رشد مداوم را پیش‌بینی کرده‌اند و احتمالا در سال 2027 شاهد میانگین قیمت 0.000465 دلار برای این ارز خواهیم بود.

آینده شیبا اینو در سال 2028

در پیش بینی قیمت شیبا اینو تا 6 سال آینده به پیش بینی قیمت این ارز در سال 2028 می‌رسیم. کارشناسان ارزهای دیجیتال پیش‌بینی می‌کنند که قیمت این ارز در سال 2028 در حداقلی‌ترین حالت به ۰٫۰۰۰۰۶۴۷۰ دلار برسد. بنابر تحلیل قیمت SHIB قیمت این ارز در بیشترین حالت ممکن در سال 2028 به ۰٫۰۰۰۰۷۴۹۴ دلار خواهد رسید.

آینده رمزارز شیبا در سال 2029

پیش‌بینی قیمت شیبا اینو تا 2029 حاکی از این است که قیمت این ارز در سال 2029 در حداقلی‌ترین حالت به ۰٫۰۰۰۰۹۱۴۴ دلار می‌رسد. بنابر تحلیل قیمت Shiba Inu گفته می‌شود که حداکثر ارزش این ارز در سال 2029 برابر با ۰٫۰۰۰۱۵۸۵۱ دلار خواهد بود و میانگین قیمت نیز به ۰٫۰۰۰۱۳۹۰۲ دلار می‌رسد.

پیش بینی قیمت شیبا در سال 2030

در بخش مهم دیگری از پیش بینی قیمت شیبا اینو 2024 و سال‌های بعد به پیش‌بینی قیمت شیبا در آخرین سال دهه جاری یعنی سال 2030 می‌رسیم. سالی که از جهان بسیاری یکی از تاثیرگذارترین سال‌های بازار کریپتو قلمداد می‌شود و آینده شیبا اینو را نیز تحت تاثیر قرار می‌دهد.

همانطور که گفتیم ترکیب شیبا با پروژه‌های متعددی که برای آن تعریف شده می‌تواند بر آینده و رشد قیمت شیبا اینو موثر باشد اما عوامل بسیار دیگری نیز وجود دارد که باید درنظرگرفته شوند.

پیش بینی قیمت شیبا اینو 2024

یکی از نکات مهم موثر در آینده شیبا اینو را می‌توان مربوط به پلتفرم ایکس یا همان توییتر سابق دانست. ایلان ماسک از حامیان مهم ارزهای دیجیتال و خصوصا میم کوین دوج کوین و شیبا است و از آنجایی که او حالا مالک یکی از موثرترین شبکه‌های اجتماعی یعنی ایکس است احتمالا دوج کوین و شیبا می‌توانند موفقیت زیادی در ایکس داشته باشند و به محبوبیت برسند.

حتی در حال حاضر شایعاتی مبنی بر قصد ایلان ماسک برای ادغام دوج و شیبا در توییتر شنیده می‌شود و این چیزی است که مستقیما در تحلیل قیمت شیبا اینو تاثیر دارد.

علاوه بر ایلان ماسک گفته می‌شود که گوگل قصد دارد امکان پرداخت با شیبا را برای خدمات گوگل کلود با مشارکت صرافی کوین بیس فراهم کند و این نیز می‌تواند در رشد، پذیرش و افزایش قیمت شیبا شدیدا موثر باشد.

تمام این موارد در کنار تحلیل قیمت Shiba Inu به ما می‌گوید که قیمت این ارز در سال 2039 می‌تواند حدود ۰.۰۰۰۱۰۵۱ دلار باشد. این یعنی 20 برابر شدن قیمت شیبا نسبت به امروز.

بیشتر بخوانید:

بهترین زمان خرید ارز دیجیتال

بهترین شت کوین های 2024

آنچه بر قیمت شیبا اینو 2024 و سال‌های آینده موثر است

پیش بینی قیمت شیبا اینو 2024

عموم میم‌کوین‌ها و ارزهای بی‌هدف بیش از هرچیزی تحت تاثیر عملکرد نهنگ‌ها، تبلیغات و شایعات هستند و معمولا با حمایت سلبریتی‌ها و شخصیت‌های بزرگ رشد‌های عجیبی دارند.

با این وجود کارشناسان بازار کریپتو در از بابت اعتماد به سلبریتی‌ها برای سرمایه‌گذاری روی یک یا چند ارز مشکوک هستند و چنین چیزی را خصوصا درباره میم‌کوین‌ها توصیه نمی‌کنند. دلیل این امر هم ساده است چراکه وقتی یک ارز صرفا بر اساس حمایت یک سلبریتی نوسان یا رشد دارد، با عدم حمایت او نیز می‌تواند سقوط کند.

مثال بارز این امر دوج کوین است که بارها با توییت‌های ایلان ماسک صعود داشته اما ماسک بعضا منجر به سقوط قیمت آن نیز شده است. با این حال شیبا از جهاتی با دوج متفاوت است و برخی عوامل مهم و موثر بر آینده و قیمت آن تاثیر دارند.

ورود شیبا به متاورس

ورود شیبا به متاورس از جمله مواردی است که می‌تواند تاثیر مهمی بر پیش بینی شیبا اینو داشته باشد. از جمله تاثیراتی که ورود شیبا به متاورس بر قیمت شیبا اینو به ریال دارد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

افزایش نمادین

معمولا با لیست شدن یک ارز در صرافی‌ها، اندکی قیمت آن اضافه می‌شود. طبیعتا ورود شیبا به متاورس نیز می‌تواند منجر به افزایش تقاضا برای این ارز در یک مقطع کوتاه و رشد قیمت آن شود.

 ویدادهای بازار

ورود شیبا به متاورس و کاربرد آن در متاورس می‌تواند افراد بیشتری را متوجه پتانسیل‌های شیبا کند و این موضوع بر پیش بینی قیمت شیبا اینو 2024 و سال‌های بعد موثر است. اساسا افزایش ارزش بازار یک ارز می‌تواند در رشد قیمت و ارزش آن نیز موثر باشد و این چیزی است که کارشناسان برای شیبا پیش‌بینی می‌کنند.

گسترش شبکه اتریوم

پیشرفت ارز دیجیتال شیبا اینو وابستگی تامی به پیشرفت شبکه اتریوم دارد. در حال حاضر اتریوم از پروتکل اجماع اثبات سهام یا PoS استفاده می‌کند و این شبکه برای توسعه‌دهندگان جذابیت زیادی دارد. بسیاری از توسعه‌دهندگان در حال حاضر برای کاهش گس شبکه تلاش می‌کنند و هرچه dApp‌های بیشتری در شبکه اتریوم ساخته شود، امکان ادغام و حمایت از توکن‌هایی چون شیبا بیشتر است. پس رشد اتریوم نیز در پیش بینی Shiba Inu موثر است.

محبوبیت میم کوین‌ها

پیش بینی قیمت شیبا اینو 2024
پیش بینی قیمت شیبا اینو 2024

میم‌کوین‌ها ذاتا سکه‌های ارزشمند یا ارزهای هدف‌داری نیستند اما در سالیان اخیر و با ظهور چند میم‌کوین موفق در بازار کریپتو، به تدریج توجه به میم‌کوین‌ها بیشتر شده است و برخی از توسعه‌دهندگان در تلاش برای ارتقای کارآیی کوین‌ها هستند. همانگونه که پیش از این نیز گفتیم، مثلا ادغام شیبا در شبکه اجتماعی ایکس می‌تواند منجر به رشد قیمت شیبا اینو به ریال و دلار شود.

پیش بینی شیبا اینو از نگاه فعالان و افراد موثر دنیای ارزهای دیجیتال

پیش بینی Shiba Inu و قیمت آن را بهتر است با مطالعه مستمر و پیگیری اخبار این ارز، تحلیل تکنیکال و توجه به عملکرد کلی بازار ارزهای دیجیتال انجام دهید. با این وجود در این بخش از مطلب پیش بینی قیمت شیبا اینو 2024 قصد داریم به نظرات برخی از چهره‌ها و اینفلوئنسرهای بازار کریپتو درباره شیبا بپردازیم.

پیش بینی SHIB KNIGHT درباره شیبا

SHIB Knight  که از موثرترین فعالان کریپتو در حوزه شیبا است می‌گوید که این توکن ممکن است بعد از انتشار ShibaEternity که یک بازی بلاکچینی است صعودی شود.

آینده شیبا از نگاه ShibInfo

ShibInfo می‌گوید که تمام هولدرهای شیبا در آینده نزدیک میلیونر می‌شوند!

آینده شیبا از نگاه ShibInform:

ShibInform نیز از جمله مهمترین طرفداران شیبا است و شدیدا معتقد است که قیمت شیبا به 0.50 دلار می‌رسد!

بیشتر بخوانید:

بهترین شت کوین های 2023

بزرگترین هک ها و کلاهبرداری های کریپتو در سال 2023

سخن آخر

بنابر آنچه که تا اینجا درباره پیش بینی شیبا اینو گفتیم،‌ آینده ارز دیجیتال شیبا می‌تواند بسیار درخشان باشد. با این حال اگر به فکر سرمایه‌گذاری کلان روی شیبا هستید توصیه می‌کنیم که با علم و آگاهی کامل وارد این حوزه شوید و اگر شناخت دقیقی از بازار رمزارزها ندارید بدون آگاهی هرگز قدم به بازار کریپتو نگذارید.

از طرفی درست است که اکوسیستم شیبا برخلاف وضعیت اولیه‌اش به عنوان میم کوین، حالا برنامه‌ها و اهداف بلندپروازانه‌ای دارد، اما باید بدانید که در حال حاضر شیبا هیچ یک از اهدافی که برای آن برنامه‌ریزی کرده را محقق نساخته و برای قضاوت درباره موفقیت آن کمی زود است. در حال حاضر بهترین کار شاید این باشد که اندکی از سرمایه خود را به طور جزئی وارد شیبا کرده و با استفاده از آن، سبد سرمایه‌گذاری‌تان را متنوع‌تر کنید.

سوالات متداول

آیا ارزش شیبا اینو به 1 دلار می‌رسد؟

در حال حاضر شیبا فاصله زیادی با قیمت 1 دلار دارد و آنچه قطعی است که این ارز طی سال 2024 به یک دلار نخواهد رسید. حتی کارشناسان کریپتو در پیش بینی Shiba Inu رسیدن این ارز به قیمت 1 دلار در سالیان آینده و تا 2030 را نیز غیرمحتمل می‌دانند.

آیا شیبا اینو گزینه خوبی برای سرمایه‌گذاری است؟

اساسا میم‌کوین‌ها گزینه مناسبی برای سرمایه‌گذاری نیستند اما از آنجایی که دوح و شیبا در مدت اخیر عملکرد خوبی داشته‌اند، اگر هم قصد سرمایه‌گذاری روی آن‌ها را داشتید صرفا با مبالغ کم و جهت تنوع‌بخشیدن به سبد سرمایه‌‌گذاری خود اینکار را انجام دهید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره پیش بینی قیمت شیبا اینو 2024 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    ویژگی شیبا پامپ و دامپ شدنشه که در بین جوامع نسبتا ضعیف و همینطور تینیجر پرطرفدار شده.
    البته قیمت پائینشم خیلی ماثر بوده است.
    و الان هم آمادگی یک پامپ تا سطح 0.02 دلار را دارد

    پاسخ

    بنظر من،حجم تبلیغات مهمه واستقبال عمومی،اگر تعداد خریداران بیشتر باشد،درنتیجه مقبول

    پاسخ