;
coinex

تاریخ رونمایی پوکو ام 4 پرو (Poco M4 Pro) مشخص شد

دیروز مشخصات فنی گوشی جدید پوکو گیک بنچ دیده شد و حال تاریخ رونمایی پوکو ام 4 پرو (Poco M4 Pro) اعلام شده است. برای اطلاع از جزئیات همراه ما باشید.

پوکو به طور رسمی اعلام نمود که گوشی پوکو ام 4 پرو خود را در 9 نوامبر، مصادف با 18 آبان رونمایی می‌کند. این گوشی از جمله جدیدترین دستگاه سری M پوکو به شمار می‌رود.

البته پوکو تنها با یک پوستر از تاریخ رونمایی Poco M4 Pro 5G پرده برداشته اما از مشخصات فنی این دستگاه صحبتی نکرده است. با این حال، گمانه زنی‌های بسیاری در رابطه با این گوشی وجود دارد که در ادامه آنها را مرور می‌کنیم.

تاریخ رونمایی پوکو ام 4 پرو (Poco M4 Pro)

در کمتر از دو هفته دیگر، پوکو از جدیدترین مدل خود رونمایی می‌کند. با این حال این شرکت در پوستر منتشر شده جزئیاتی از گوشی خود اعلام نکرده است. به همین خاطر به سراغ گمانه زنی‌ها و استراتژی‌های ممکن می‌رویم.

محتمل‌ترین استراتژی برای ارائه Poco M4 Pro 5G، ری برندینگ یک دستگاه از ردمی است. از آنجایی که چیزی به رونمایی ردمی نوت ١١ نمانده است، این احتمال وجود دارد که Poco M4 Pro 5G نسخه ری برند شده ردمی نوت 11 باشد.

تاریخ رونمایی پوکو ام 4 پرو (Poco M4 Pro)

ما در گذشته درباره برخی از مشخصات و ویژگی‌های Poco M4 Pro 5G صحبت کرده بودیم. این گوشی با یک تراشه مدیاتک با حداکثر فرکانس ٢.۴ گیگاهرتزی تحت آزمایش قرار گرفته بود. هرچند که گیک بنچ اعلام کرده است تراشه این گوشی، MT6833P یا همان Dimensity 700 خواهد بود.

اما این حداکثر فرکانس پیش‌تر در تراشه Dimensity 810 دیده شده است. به همین خاطر، ممکن است که ردمی نوت ١١ با تراشه ۶ نانومتری Dimensity 810 ارائه شود. مدل نامبر منتسب به Poco M4 Pro 5G در گیک بنچ، 21091116AC است. اما در نهایت امر باید منتظر اخبار رسمی پوکو ماند.

طبق گفته‌ها، شارژر این گوشی توان بیشتری از نسل قبل دارد و توان آن به ٣٣ وات افزایش یافته است. همچنین ممکن است این محصول به نمایشگری از نوع AMOLED تجهیز شود. با توجه به این جزئیات، پیشنهاد می‌کنیم تا چند روز آینده منتظر بمانید که پوکو جزئیات بیشتری را از گوشی جدید خود به اشتراک بگذارد.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص تاریخ رونمایی پوکو ام 4 پرو (Poco M4 Pro) چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر