;
coinex

طرح فروش فوری هایما اس 7 پلاس 12 آبان 1400 [+جزئیات و قیمت]

پس از مرحله اول فروش فوری و نقدی هایما اس 7 پلاس، اکنون ایران خودرو از طرح فروش فوری هایما اس 7 پلاس 12 آبان 1400 رونمایی نموده است.

دقایقی پیش ایران خودرو از طرح فروش فوری هایما اس 7 پلاس بدون قرعه کشی و به روش نقدی رونمایی نمود. در ادامه با تکراتو همراه ما باشید تا درباره شیوه ثبت نام و جزئیات بیشتر توضیحات لازم را ارائه دهیم.

ایران خودرو پس از قرعه کشی‌های پی در پی خود از مرحله دوم فروش فوری و نقدی خودروی هایما اس 7 پلاس رونمایی کرد و قرار است که در 12 آبان ماه 1400 سایت ثبت نام برای متقاضیان باز شود. موعد تحویل این خودرو حداکثر سه ماهه است و شرایط آن را بررسی می‌کنیم.

طرح فروش فوری هایما اس 7 پلاس 12 آبان 1400

طرح فروش فوری و نقدی ایران خودرو برای هایما اس 7 پلاس از روز چهارشنبه مورخ 12 آبان 1400 شروع می‌شود و تا تکمیل ظرفیت این خودرو ادامه خواهد داشت. متقاضیان محترم می‌توانند از ساعت 10 صبح روز چهارشنبه نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

طرح فروش فوری هایما اس 7 پلاس 12 آبان 1400

این طرح، مرحله دوم فروش این خودرو است و متقاضیانی که در مرحله اول آن ثبت نام نموده‌اند امکان ثبت نام نخواهند داشت. همچنین اشخاص حقوقی نیز نمی‌توانند در این طرح ثبت نام کنند.

در طرح مذکور خودروی هایما اس 7 پلاس توربوشارژ اتوماتیک در رنگ‌های سفید، مشکی متالیک، ذغالی متالیک، خاکستری متالیک و نقره‌ای متالیک با قیمت قطعی و مصوب 675.000.00 میلیون تومان و موعد تحویل 3 ماهه تقدیم مشتریان می‌گردد.

همان‌طور که گفتیم این طرح بدون قرعه کشی است و محدودیتی در تعداد ثبت نام ندارد و ثبت نام آن تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت. همچنین متقاضیانی که در مرحله اول ثبت نام نموده‌اند امکان ثبت مجدد ندارند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص طرح فروش فوری هایما اس 7 پلاس 12 آبان 1400 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر