;
coinex

جزئیات جدیدی از گلکسی A13 فایوجی فاش شد

سامسونگ قرار است تا پایان امسال از ارزان ترین گوشی فایویجی خود رونمایی نماید و اکنون جزئیات جدیدی از گلکسی A13 فایوجی منتشر شده است.

می‌دانیم که شرکت سامسونگ با عرضه سری A و سپس M غوغای زیادی به پا کرد و نظر دوستداران گوشی‌های میان‌رده را جلب کرد. گوشی‌های فایوجی زیادی توسط سامسونگ عرضه شده و ارزان ترین آنها گلکسی A22 فایوجی بوده است.

سامسونگ پس از عرضه آخرین میان رده‌های خود در سری A حالا به سراغ گلکسی A13 فایوجی رفته و به نظر می‌رسد به زودی از آن رونمایی می‌نماید. اما بیایید ببینیم که مشخصات فنی این میان‌رده چیست و آیا باز هم سامسونگ در این بخش گل کاشته یا نه!

جزئیات جدیدی از گلکسی A13 فایوجی

برخی از افشاگران به تازگی جزئیات جدیدی از گلکسی A13 فایوجی منتشر نموده‌اند که نشان می‌دهد این میان‌رده قبل از اتمام سال میلادی جاری رونمایی و عرضه می‌شود. مطابق آنچه گفته شده است، این اسمارت فون ارزان‌ترین میان‌رده فایوجی خواهد بود.

این گوشی دارای صفحه نمایشی 6.48 اینچی است که از کیفیت تصویر فول اچ دی پلاس بهره می‌برد. دوربین سلفی در بریدگی قطره‌ای ناچ واقع شده و خب این طراحی در میان گوشی‌های اقتصادی رواج دارد.

جزئیات جدیدی از گلکسی A13 فایوجی

بر اساس گزارشات و افشاگری‌های جدید، در پنل پشتی شاهد حضور یک سنسور عریض 50 مگاپیکسلی هستیم که ظاهرا مانند سنسور ردمی 10 است. همچنین در قسمت دوربین فوق عریض باید انتظار یک لنز 5 مگاپیکسلی و یک لنز 2 مگاپیکسلی عمق سنج باشیم.

قلب تپنده این گوشی نیز به احتمال زیاد دایمنسیتی 700 است که با لیتوگرافی 7 نانومتری ساخته شده است. دو هسته این تراشه مبتنی بر کورتکس A76 و شش هسته دیگر مبتنی بر کورتکس A55 خواهد بود. همچنین حداکثر فرکانس دو هسته آن 2.2 گیگاهرتز و شش هسته دیگر با بیشینه فرکانس 2 گیگاهرتزی روانه بازار می‌شود.

انرژی مورد نیاز گلکسی A13 فایوجی را یک باتری 5000 میلی‌آمپری ساعتی تامین می‌نماید. این اسمارت فون میان‌رده در سه نسخه با حداقل رم 4 گیگابایتی و حداثر 8 گیگابایتی عرضه می‌شود. همچنین فضای ذخیره سازی این گوشی 64 یا 128 گیگابایتی خواهد بود. قیمت گلکسی A13 فایوجی احتمالا 249 دلار است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص جزئیات جدیدی از گلکسی A13 فایوجی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر