coinex
otetmarket
propification.com

تریلر جدیدی از فیلم Resident Evil: Welcome to Raccoon City منتشر شد

به تازگی استودیوی سونی پیکچرز تریلر جدیدی از فیلم Resident Evil: Welcome to Raccoon City را منتشر نموده است که به برخی صحنه های دلهره آور توجه دارد.

مدتی پیش شایعاتی از ساخت فیلم محبوب رزیدنت اویل شنیدیم که بعدا تائید شد و اکنون استودیو سازنده این فیلم تریلر جدیدی از آن را برای علاقه مندان آن منتشر نموده است. نام این فیلم رزیدنت اویل راکون سیتی است و وقایع آن در شهر راکون رخ می‌دهد.

قرار است که این فیلم جذاب در اواخر این ماه رونمایی و پخش شود اما سونی پیکچرز، مثل همیشه از تریلر فیلم قبل از رونمایی پرده برداشته است تا هیجان بینندگان را به بالاترین نقطه برساند. نام این تریلر کابوس یا Nightmare است که صحنه‌های دلهره آور جدیدی نیز دارد.

تریلر جدیدی از بازی Resident Evil: Welcome to Raccoon City

به تازگی تریلر جدیدی از فیلم رزیدنت اویل منتشر شده که در آن علاوه بر زامبی‌های عادی کاراکتر لیزا ترور را می‌بینیم. از دیگر صحنه‌های این فیلم می‌توان به یک لیکر با دندان‌های تیزش و نیز آزمایشات جدید آمبرلا اشاره کرد که در تریلر خواهیم دید.

تریلر جدیدی از فیلم Resident Evil: Welcome to Raccoon City

لیزا ترور از جمله شخصیت‌هایی است که در ریمیک اول رزیدنت حضور داشت. ریمیک اول در سال 2002 منتشر شد و پس از آن روی پلتفرم‌های مختلفی عرضه گردید. در این تریلر زامبی‌های مختلفی می‌بینیم اما باید بگوییم که هیچکدام مانند لیزا چندش آور نخواهند بود.

لیزا با آزمایش‌های آمبرلا قدرتی مافوق بشری کسب کرد و همین باعث شد تا با دشمنی سرسخت مواجه شویم. در این فیلم جدید ساختار همانند فیلم‌های قبلی است و داستان به اصل خود وفادار مانده.

از جمله بازیگران این فیلم می‌توان به کایا اسکودلاریو در نقش کلر ردفیلد، هانا جان کامن در نقش جیل ولنتاین، رابی امل در نقش کریس ردفیلد و اون جوگیا در نقش لیان اس کندی اشاره کرد. این فیلم قرار است در 3 آذر ماه اکران شود.

برای تماشای تریلر فیلم Resident Evil: Welcome to Raccoon City در یوتیوب روی اینجا کلیک کنید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص تریلر جدیدی از فیلم Resident Evil: Welcome to Raccoon City چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر