;
coinex

سامسونگ گلکسی A22s رسما رونمایی شد ؛ مشخصات فنی و قیمت

به تازگی سامسونگ از گوشی میان رده خود با نام سامسونگ گلکسی A22s رونمایی نموده است. اکنون قصد داریم به بررسی این گوشی بپردازیم.

کمپانی سامسونگ مدت زیادی است که گوشی‌های سری A خود را در بازارهای مختلف رونمایی می‌نماید. گوشی گلکسی A22s اکنون رونمایی شده است و مقصد آن روسیه بوده است.

میان رده‌های سری A در بازارهای مختلفی عرضه می‌شود و در ایران نیز طرفداران بسیاری دارد. مشخصات فنی رضایت بخش و قیمت‌های مناسب از مشخصه‌های این اسمارت فون‌ها هستند. در ادامه قصد داریم به مشخصات فنی این گوشی بپردازیم و در نهایت قیمت آن را بررسی نمائیم.

سامسونگ گلکسی A22s

چند ماه پیش شاهد رونمایی و سپس عرضه گلکسی A22 فایوجی بودیم. امروز نیز گلکسی A22s در روسیه رونمایی شده است. اگر بخواهیم دقیق‌تر بررسی کنیم، این میان رده مقرون به صرفه گوشی جدیدی نیست و در واقع همان نسخه چند ماه پیش است.

سامسونگ گلکسی A22s

نمایشگر گلکسی A22s را پنلی 6.6 اینچی از نوع IPS LCD تشکیل داده است. وضوح این نمایشگر فول اچ دی پلاس است و نرخ تازه سازی آن 90 هرتزی است. در بالای نمایشگر مذکور شاهد یک ناچ قطره‌ای هستیم.

حسگر اثر انگشت و پورت تایپ سی از جمله مشخصات فنی این دستگاه هستند. سنسور اثر انگشت روی فریم قرار گرفته است و درگاه تایپ سی نیز در پایین نمایشگر تعبیه شده است. قلب تپنده این محصول دایمنسیتی 700 است.

خوشختانه این اسمارت فون مجهز به اسلات کارت حافظه است که تا یک ترابایت پشتیبانی می‌کند. 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی نیز در این گوشی وجود دارد. اندروید پیش فرض آن 11 است و از لانچر اختصاصی سامسونگ بهره می‌برد.

در پنل پشتی شاهد دوربینی سه گانه هستیم که دوربین اصلی و عریض آن 48 مگاپیکسلی و لنز ماکروی 5 مگاپیکسلی و نیز سنسوری عمق سنج 2 مگاپیکسلی هستیم. همچنین دوربین سلفی نیز 8 مگاپیکسلی خواهد بود.

بدنه گوشی پلاستیکی است و انرژی مورد نیاز آن را باتری 5000 میلی آمپری تامین می‌کند. گلکسی A22s از فست شارژر 15 واتی بهره می‌برد و برچسب قیمتی این اسمارت فون مقرون به صرفه 255 دلار است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص سامسونگ گلکسی A22s چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    چنگی به دل نمی زنه.

    پاسخ