;
coinex

تاریخ انتشار فیلم زمانی برای مردن نیست (No Time To Die) مشخص شد

طبق آخرین اخبار سینما و فیلم ها، تاریخ انتشار فیلم زمانی برای مردن نیست مشخص شد و حالا می دانیم که زمان اکران این فیلم نزدیک تر از همیشه است.

کمپانی یونیورسال و ام جی ام، تاریخ اکران و پخش خانگی زمانی برای مردن نیست را تائید کردند. این فیلم با بازی دنیل کریگ روی آنتن خواهد رفت. در ادامه با جزئیات بیشتر از این فیلم در شبکه خانگی همراه ما باشید.

همان طور که می دانید، فیلم زمانی برای مردن نیست، از ماه گذشته به صورت جهانی اکران شده است و اکنون سازندگان این فیلم گفته اند که تاریخ انتشار نمایش خانگی این فیلم مشخص شده است. این نسخه قرار است از روز 18 آبان پخش شود.

تاریخ انتشار فیلم زمانی برای مردن نیست

فیلم جدید جیمز باند با نام زمانی برای مردن نیست از ماه پیش به صورت جهانی اکران شده است اما نمایش خانگی این فیلم قرار است که در 18 آبان صورت گیرد. شهروندان آمریکایی می توانند با پرداخت 20 دلار این فیلم را کرایه کنند و روی شبکه هایی مانند آمازون یا اپل تماشا نمایند.

تاریخ انتشار فیلم زمانی برای مردن نیست

فیلم No Time To Die در واقع آخرین فیلمی است که جیمز باند در آن حضور دارد و اختمالا در میان بهترین بهترین فیلم و سریال های 2022 و سال‌های بعدی دیگر خبری از دنیل کریگ نباشد.  نقش آفرینی جیمز باند را دنیل کریگ بر عهده داشته است و به واسطه بازی خوب خود نظر مثبت منتقدان را جلب کرده است. این قسمت تا الان حدود 610 میلیون دلار فروش گیشه داشته است.

فیلم زمانی برای مردن نیست در واقع داستان جیمز باندی است که در جامائیکا به سر می برد و در حال لذت بردن از زندگی اش است. یکی از دوستان او از وی درخواست کمک می کند و ماموریت جدیدی را بر عهده می گیرد. حالا موضوع ماموریت وی آدم ربایی دانشمندی است که در دست شخص تبهکاری به نام سافین است. از جمله بازیگران این فیلم می توان به دنیل کریگ، رامی ملک، لیا سدو، نائومی هریس و جفری رایت اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص تاریخ انتشار فیلم زمانی برای مردن نیست چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر