;
coinex

زمان پخش فصل سوم عصر جدید چه موقعی است؟

زمان پخش فصل سوم عصر جدید چه موقعی است؟ برنامه احسان علیخانی امسال کی پخش میشود؟ با تکراتو همراه باشید تا به این سوالات جواب دهیم.

امکان دارد فصل سوم عصر جدید در نوروزی پخش خواهد شد و یا زمان دیگری به تلویزیون بر خواهد گشت.
تیزر فراخوان حضور استعدادها روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود که هرکس با هر سن و شغلی می‌تواند در این برنامه شرکت کند و استعداد خود را نشان دهد.

این فراخوان در حالی منتشر شده که هنوز جزئیاتی از فصل سوم “عصر جدید” منتشر نشده است و مشخص نیست که چه زمانی به آنتن برخواهد گشت؟ این برنامه چه تغییراتی دارد و سرنوشت سری جدید به کجا خواهد رسید؟ چرا که « احسان علیخانی » و همکارانش فصل دوم را هم به سختی در ایام کرونا به پایان رساندند.

قرار بود در فصل زمستان، فصل سوم این برنامه پربیننده تلویزیونی آغاز شود اما سختی‌های فصل دوم و توقف‌های پی در پی آن به دلیل شیوع کرونا، شروع فصل جدید را منوط به واکسینه شدن و شرایط آرام کرونا قرار داده است.

در ادامه تاریخ پخش فصل جدید عصر جدید را برای شما شرح داده‌ایم.

زمان پخش فصل سوم عصر جدید چه موقعی است؟

سری دوم عصر جدید به خاطر کرونا بارها به تعویق افتاد. با این حال ابتدای امسال که اوضاع بهتر شد، سازندگان به این فکر افتادند تا فصل جدید را شروع کنند. حتی اواخر فروردین این ایده جدی شد که بار دیگر موج جدید کرونا معادلات را به هم ریخت.

تجربه فصل قبل که تولید برنامه بیش از حد به درازا کشید، سازندگان را به این نتیجه رساند که فعلا دست نگه دارند. احسان علیخانی در فکر یافتن راهکاری است تا بتواند «عصر جدید ۳» را آغاز کند. او امیدوار است شرایط کرونایی به حد معقول برسد.

چشم امید سازندگان عصر جدید، سرعت گرفتن واکسیناسین است. از یک طرف ، شرط تولید سری جدید، واکیسنه شدن عوامل سازنده برنامه است و از طرف دیگر شرکت کنندگان و تماشاچی ها هم باید کارت واکسن به همراه داشته باشند. ضمن آن که تجربه ناموفق نبودن تماشاگر در برخی قسمت ها، سازندگان عصر جدید را به این نتیجه رسانده است که بدون تماشچی برنامه را نسازند.

تاریخ پخش فصل جدید عصر جدید

احسان علیخانی و تیمش این روزها منتظر  هستند تا اوضاع کرونا بهبود یابد و بلافاصله فصل جدید عصر جدید را شروع کنند. اگر شرایط مهیا شود این برنامه نوروز ۱۴۰۱ به آنتن شبکه سه خواهد رسید.

نحوه ثبت نام در فصل سوم عصر جدید

برای ثبت نام در برنامه (عصر جدید ۳) اعم از شرکت در مسابقه و یا تماشاچی ابتدا وارد سایت عصر جدید با آدرس asrejadid.ir شوید و عضویت خود را ثبت کنید و سپس گزینه ها و موارد خواسته شده را در کادر خود پر کنید.

بیشتر بخوانید:

 

نظر شما درباره نوشتار زمان پخش فصل سوم عصر جدید چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت های تکراتو با ما به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر