;
coinex

جنرال موتورز هامر الکتریکی نظامی می سازد

جنرال موتورز دیفنس یک هامر الکتریکی برای ارتش آمریکا می‌سازد. نسخه نهایی این خودرو در سال 2022 توسط ارتش آمریکا ارزیابی می‌شود.

خودروی هامر از اوایل دهه 1990 به عنوان یک خودروی نظامی کار خود را آغاز کرد. این‌طور که به نظر می‌رسد، جنرال موتورز از این خودروی محبوب خود ناامید نشده و قصد دارد خط تولید هامر الکتریکی را راه‌اندازی کند و این ماشین را در قامت یک خودروی نظامی به نمایش بگذارد.

مسئولان اجرایی جنرال موتور به خبرگزاری CNBC گفته‌اند که این شرکت می‌خواهد براساس GMC Hummer EV، یک نسخه اولیه نظامی تولید کند. این ماشین نظامی الکتریکی با اسم electric Light Reconnaissance Vehicle یا به اختصار eLRV معرفی خواهد شد.

جنرال موتورز هامر الکتریکی نظامی می سازد

هامر الکتریکی نظامی؛ محصول جدید جی‌ام دیفنس برای کمک به ارتش آمریکا

بنابر گزارش منتشر شده در CNBC، خودروی eLRV شباهتی به هامر برقی که تا پایان 2021 عرضه می‌شود، نخواهد داشت. اما برخی از ویژگی‌های ساختاری eLRV مثل فریم، موتور و باتری با هامر الکتریکی یکسان است. یکی از مدیران اجرایی جی‌ام به CNBC گفته است که پروژه ساخت نمونه اولیه eLRV که بر مبنای هامر برقی ساخته می‌شود، از سال 2022 آغاز می‌شود و ارتش آمریکا نیز آن را ارزیابی خواهد کرد.

هامر برقی جنرال موتورز

پیکاپ هامر برقی از پاییز امسال به مبلغ 112.595 دلار عرضه می‌شود. گفته می‌شود که SUV هامر الکتریکی در سال 2023 و پیکاپ‌های دیگر این شرکت در سال‌های آینده، ارزا‌ن‌تر از این مدل خواهند بود. نکته جالب اینجاست که از سال 2010 که جنرال موتورز، خط تولید هامر را متوقف کرد، تا‌به‌حال خودرویی با برند هامر نفروخته است.

مدل هامر اصلی، یک اس‌یو‌وی غول‌پیکر بود که مصرف سوخت بسیار بالایی داشت. این خودرو شباهت زیادی به هاموی ارتش آمریکا داشت و شاهد جنگ‌های زیادی در سراسر جهان بود. CNBC گزارش کرده که هر خودروی الکتریکی که ایالات متحده آن را خریداری می‌کند، ظرفیت محدودتری خواهد داشت.

کاتلین هیکس، نماینده وزیر دفاع آمریکا به CNBC درباره ظرفیت محدود توضیح داد که علیرغم مزیت‌های خودروهای الکتریکی از نظر کاهش آلودگی و صدا، ارتش آمریکا هنوز نمی‌تواند با اطمینان از خودروهای الکتریکی در تمام ماموریت‌های نظامی خود استفاده کند.

نظر شما در خصوص خانواده ردمی Note 11T چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: businessinsider

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر