;
coinex

تریلر جدیدی از بخش دوم فصل آخر مانی هایست (Money Heist) منتشر شد

15 روز دیگر تا انتشار قسمت‌های پایانی سریال مانی هایست مانده و نتفلیکس تریلر جدیدی از بخش دوم فصل آخر مانی هایست منتشر کرده است که شامل پشت صحنه آن هم می‌شود.

حال که کمتر از یک ماه دیگر تا انتشار 5 قسمت باقی مانده سریال اسپانیایی مانی هایست باقی مانده، تریلر جدید مانی هیست طرفداران آن را بیش از پیش هیجان زده کرده است.

به همراه این تریلر، قسمت‌هایی از پشت صحنه مانی هیست نیز به نمایش گذاشته شده و پوستر جدیدی نیز منتشر شده است. برای تماشای این تریلر با ما همراه باشید.

تریلر جدیدی از بخش دوم فصل آخر مانی هایست (Money Heist) منتشر شد

مانی هایست یکی از سریال‌های غیر انگلیسی بود که با حمایت نتفلیکس توانست در سطح جهان شناخته شود و به یکی از بهترین فیلم و سریال های اسپانیایی تبدیل شود. شما می‌توانید علاوه بر کسب کردن در رابطه با بهترین فیلم ها و سریال های 2022 با مراجعه به بخش بهترین فیلم ها و سریال های ترکی در سایت فیگار از مهم ترین های دنیای سینمایی ترکیه هم باخبر شوید.

این سریال از فصل دوم به بعد تحت حمایت نتفلیکس درآمد و تا پنج فصل آن ساخته شد. فصل پنجم آن نیز امسال به دو بخش  5 قسمتی تقسیم شد و بخش اول آن 3 ماه پیش از نتفلیکس پخش شد.

به طور کلی، در فصل 5 بیش از ۱۰۰ ساعت از ورود سارقان به بانک اسپانیا می‌گذرد. آن‌ها موفق شده‌اند لیسبون را نجات دهند اما کشته شدن یکی از اعضا لحظه تاریکی را برایشان رقم زده است.

آن‌ها محاصره شده و راهی برای خروج ندارند. پروفسور هم به اسارت آلیسیا درآمده و نمی‌تواند راهنمایی‌شان کند. بدین ترتیب، برای اولین بار خبری یک نقشه فرار نیست.

تریلر جدیدی از بخش دوم فصل آخر مانی هایست (Money Heist)

در حالی که همه فکر می‌کنند دیگر اوضاع از این بدتر نمی‌شود، مسئولان تصمیم می‌گیرند وظیفه مقابله با شخصیت‌های داستان را اینبار روی دوش‌های ارتش اسپانیا بگذارند. بدین ترتیب، چیزی که در ابتدا قرار بود تنها یک سرقت باشد، حال در آستانه تبدیل شدن به یک جنگ قرار دارد.

پروفسور و گروه سارقانش حالا در حساس‌ترین برهه‌ی فعالیت آنارشیستی خود هستند. مشخص نیست حتی اگر پروفسور موفق شود راهی برای فراری دادن یارانش از داخل بانک پیدا کند، زندگی خوش و آرامی در انتظارشان خواهد بود یا خیر، خصوصا که حالا دیگر هویت همه‌ی آن‌ها برای عموم فاش شده است. در ادامه می‌توانید تریلر فصل پنجم مانی هایست را تماشا کنید.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص تریلر جدیدی از بخش دوم فصل آخر مانی هایست چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (5 نظر)

    وااای چقدر این سریال جذابه رودست این سریال نیومده و نخواهد امد

    پاسخ

    رو دست این سریال اومده دوست عزیز وایکینگ ها بریکینگ بد اصلا بریکینگ بد یه سر و گردن از این بهتره با اینکه تو سال ۲۰۰۸ تولید شده

    پاسخ

    دقیقا برکینگ بد هیچوقت مثل این سریال نیومد

    پاسخ

    و در قسمت آخر پروفسور در حالی که در آسایشگاه روانی هست از خواب بیدار میشود و برلین رو در کنارش میبیند و هر آنچه اتفاق افتاده تصورات ذهنی بوده هست .

    پاسخ

    برادر میشه زیرنویس فارسیش رو بزاری؟

    پاسخ