;
coinex

دومین تریلر رسمی فیلم Spider-Man: No Way Home منتشر شد

یک ماه تا اکران فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست مانده و سونی پیکچرز دومین تریلر رسمی فیلم Spider-Man: No Way Home را منتشر کرد.

مرد عنکبوتی یکی از پرطرفدارترین فیلم‌های ابرقهرمانی است که بین طرفداران این ژانر محبوب است. کاراکتر مرد عنکبوتی با بازی تام هالند برای اولین بار در Captain America: Civil War معرفی شد و سپس دو فیلم اختصاصی برای این شخصیت ساخته شد.

سومین فیلم مرد عنکبوتی نیز تا یک ماه دیگر در سینماها اکران می‌شود. حال در ادامه به سراغ تریلر فیلم Spider-Man: No Way Home می‌رویم.

دومین تریلر رسمی فیلم Spider-Man: No Way Home

فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست یکی از موردانتظارترین و بهترین فیلم های 2021 است که همانند قسمت‌های پیشین توسط جان واتس (Jon Watts) کارگردانی شده است. در ضمن شما میتوانید با مراجعه به بخش بهترین فیلم ها و سریال های 2022 در سایت فیگار به بخش بزرگی از بهترین های سال بعد دسترسی داشته باشید.

حدود دو هفته پیش شاهد لو رفتن جزئیاتی از این فیلم بودیم و حال طی رویدادی، سونی پیکچرز از دومین تریلر مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست پرده برداشت. این تریلر به سراغ آنتاگونیست‌های فیلم رفته و می‌توانیم گرین گابلین، الکترو و دکتر اختاپوس را در آن مشاهده کنیم.

در ادامه می‌بینیم دکتر اختاپوس پس از متوجه شدن اینکه به جهانی دیگر منتقل شده، با پیتر و دوستان او تعامل برقرار می‌کند اما مشخص نیست که این ارتباط منجر به همکاری آنها می‌شود یا خیر.

دومین تریلر رسمی فیلم Spider-Man: No Way Home

در دومین تریلر رسمی فیلم Spider-Man: No Way Home دکتر استرنج سرنوشت آنتاگونیست‌ها را فاش می‌کند. به گفته وی، تمامی آنتاگونیست‌ها حین مبارزه با مرد عنکبوتی کشته می‌شوند!

به نظر می‌رسد این گفته دکتر استرنج برای پیتر پارکر قابل باور و پذیرش نیست و این مسئله موجب می‌شود اختلافاتی میان این دو به وجود بیاید. به طور کلی، به نظر می‌رسد مرد عنکبوتی 3 با داستان هیجان انگیزی که دارد، به یکی از بهترین فیلم های ابرقهرمانی 2021 خواهد شد و طرفداران خود را نا امید نخواهد کرد.

برای تماشای دومین تریلر فیلم Spider-Man: No Way Home در یوتیوب اینجا کلیک کنید

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص دومین تریلر رسمی فیلم Spider-Man: No Way Home چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر