;
coinex

تریلر فصل ششم پیکی بلایندرز (Peaky Blinders) منتشر شد

چندی پیش متوجه شدیم تریلر فصل ششم پیکی بلایندرز (Peaky Blinders) منتشر شده است. برای اطلاع از جزئیات بیشتر با تکراتو همراه باشید.

سریال پیکی بلایندرز (Peaky Blinders) آنقدر مورد انتظار است که می‌شود از این سریال به عنوان یکی از بهترین فیلم ها و سریال های 2022 هم اشاره کرد. این سریال به کارگردانی استیون نایت ساخته شده است. این مجموعه جذاب در ژانر جنایی، درام به اکران در آمده و توانسته طرفداران بسیار زیادی پیدا کند. در ادامه این نوشتار تریلر فصل ششم Peaky Blinders در اختیار شما قرار می‌دهیم. برای اطلاع از جزئیات با ما همراه باشید.

تریلر فصل ششم پیکی بلایندرز (Peaky Blinders)

سریال پیکی بلایندرز (Peaky Blinders) یکی از منحصر به فردترین سریال‌های جنایی و درام بوده که تاکنون پنج فصل این مجموعه به اکران درآمده و تمامی طرفداران این مجموعه در انتظار اکران فصل جدید هستند. طبق اخبار به دست رسیده این مجموعه دوست داشتنی قرار است در بهار 2022 میلادی ( بهار ١۴٠١) به اکران دربیا‌ید.

در فصل آخر شاهد بودیم که تامی می‌تواند به وفاداری خانوادگی تکیه کند، اما واضح است که روش های قدیمی تجارت آن‌ها در حال از بین رفتن است و این باعث می‌شود تا مایکل برای بازسازی ساختار تجاری خانواده پیشنهاداتی بدهد. در فصل ششم پیکی بلایندرز، احتمالا خانواده و دوستان تامی، رهبری و حتی عقل او را زیر سوال می‌برند.

تریلر فصل ششم پیکی بلایندرز (Peaky Blinders)

باز هم سر و کله دشمنان تامی با تهدید‌های جدید شروع می شود، تامی باید تصمیم بگیرد که آیا واقعا می‌خواهد تامی شلبی، رهبر پیکی بلایندرز باشد، یا این که می‌خواهد با استفاده از مشخصات یک مرد مرده به آقای جونز تبدیل شود. این شانس وجود دارد که تامی در فصل ششم راهی برای حفظ قدرت پیدا کند.

همانطور که کمی قبل گفتیم به گفته استیون نایت، خالق این سریال، این فصل در بهار 2022 میلادی (بهار ١۴٠١) منتشر می‌شود. از این دو در ادامه تریلر فصل جدید پیکی بلایندرز (Peaky Blinders) را در اختیار شما قرار می‌دهیم. در ضمن شما می‌توانید با مراجعه به صفحه بهترین فیلم های 2022 از مهم ترین ها و مورد انتظارترین های سال بعد آگاه شوید.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص تریلر فصل ششم Peaky Blinders چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر