;
coinex

تریلر و تاریخ اکران فیلم Thor: Love and Thunder [+بازیگران و داستان]

یکی از پر طرفدارترین فیلم‌های مارول فیلم ثور است. اخیرا تریلر و تاریخ اکران فیلم Thor: Love and Thunder منتشر شده است. برای اطلاع از جزئیات با تکراتو هماه باشید.

یکی از جدیدترین و بهترین فیلم‌های ابرقهرمانی یا مارول فیلم ثور: عشق و تندر (Thor: Love and Thunder) بوده که به کارگردانی تایکا وایتیتی و نویسندگی تایکا وایتیتی، جنیفر کایتین رابینسون ساخته شده است.

در این مجموعه دیدنی ستارگان محبوبی همچون کریس همسورث، تسا تامپسون، ناتالی پورتمن، کریستین بیل، کریس پرت، جیمی الکساندر، پام کلمنتیئف، دیوید باتیستا، کارن گیلان، شان گان به ایفای نقش پرداخته‌اند.

در ادامه این نوشتار قصد داریم به معرفی بازیگران فیلم ثور: عشق و تندر و تاریخ اکران فیلم ثور: عشق و تندر بپردازیم. برای اطلاع از جزئیات تریلر و تاریخ اکران فیلم Thor: Love and Thunder با تکراتو همراه باشید.

تریلر و تاریخ اکران فیلم Thor: Love and Thunder

این اثر جذاب را می‌توان یکی از بهترین آثار تایکا وایتیتی بوده که در ژانر ابرقهرمانی، اکشن ساخته شده است. این فیلم دیدنی قرار است ۶ مه ۲۰۲۲ به عنوان بخشی از فاز چهارم دنیای سینمایی مارول اکران شود.

این فیلم ابرقهرمانی آمریکایی که بر پایه‌ی شخصیت ثور از شرکت مارول کامیکس بوده دنباله‌ای بر فیلم‌های ثور، ثور: دنیای تاریک، ثور: رگنراک محسوب می‌شود و هم‌چنین جز فاز چهارم فیلم‌های دنیای سینمایی مارول به‌شمار می‌رود.

اگر از طرفداران فیلم و سریال‌های ابرقهرمانی و مارول هستید ساعت‌های خود را برای تماشای این مجموعه جذاب و دیدنی کوک کنید. برای اطلاع از جزئیات تاریخ اکران فیلم Thor: Love and Thunder با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید:

فصل سوم سریال عطیه (Atiye) نتفلیکس

فصل دوم سریال سندیتون (Sanditon) ؛ تاریخ پخش، داستان و بازیگران

داستان فیلم ثور: عشق و تندر

تریلر و تاریخ اکران فیلم Thor: Love and Thunder
داستان فیلم ثور: عشق و تندر

اگر از دیگر آثار کارگردان این مجموعه دیدنی را دیده باشید بدون شک باید در انتظار یک فیلم چشمگیر باشید. وایتیتی  در صفحه اینستاگرام خود اعلام کرد که شخصیت کورگ در فیلم ثور ۴ به‌دنبال عشق زندگی‌اش می‌گردد.

همچنین وی افزود که کوسه‌های فضایی هم در این فیلم خواهند بود. این موجودات در سری کتاب‌های کمیک سال 2013 ظاهر شدند و مانعی بسیار تیز و خطرناک برای کسانی بودند که می‌خواستند به سیاره گورِ شرور نزدیک شوند.

در این لحظه طبق اخبار به دست رسیده جین فاستر هم در قالب ثور می‌خواهد وارد میدان نبرد شود و صحنه‌های اکشن و جذابی را به وجود می‌آورند.

دشمن ثور در فیلم جدید تایکا وایتیتی، گور یا همان خدای سلاخی در افسانه‌های نورس است که کریستین بیل نقش آن را بازی می‌کند.

بیل که طبق گفته بسیاری از علاقه‌مندان سینما، بهترین کاراکتر بتمن تا به امروز است، این بار تصمیم گرفته تا در نقش یک شخصیت اَبَرشرور بی‌رحم ظاهر شود.

هدف گور در دنیای سینمایی مارول هنوز مشخص نیست. بد نیست بدانید گور در کشتن خدایان نورس مثل ثور دخالت دارد. اما تعداد خدایان کمی در MCU زنده باقی مانده‌اند. آسگاردی های زیادی در فیلم Thor: Ragnarok و دو فیلم آخر انتقام جویان کشته ‌شده‌اند.

بیشتر بخوانید:

فصل دوم سریال قورباغه ؛ تاریخ پخش، بازیگران و آخرین شایعات

زمان پخش فصل دوم سریال سیاوش [+داستان و بازیگران]

کریس همسورث

تریلر و تاریخ اکران فیلم Thor: Love and Thunder
تریلر و تاریخ اکران فیلم Thor: Love and Thunder

یکی از بازیگران فیلم ثور: عشق و تندر کریس همسورث است. او پیش از آغاز کار سینمایی در هالیوود ابتدا در استرالیا با ایفای نقش کیم هاید در مجموعه تلویزیونی استرالیایی خانه و دوری به شهرت رسید.

همسورث بیشتر با ایفای نقش ثور در هشت فیلم دنیای سینمایی مارول شناخته می‌شود، که از ثور آغاز می‌شود و اخیراً در انتقام‌جویان: پایان بازی ظاهر شد، که او را در زمره پردرآمدترین بازیگران جهان قرار داد.

از دیگر نقش‌های سینمایی همسورث می‌توان به فیلم‌های اکشن پیشتازان فضا، سفیدبرفی و شکارچی، سحرگاه سرخ، بلک‌هت، مردان سیاه‌پوش: بین‌المللی و استخراج و همچنین تریلر گریز بی‌نقص (۲۰۰۹) و کمدی شکارچیان روح (۲۰۱۶) اشاره کرد.

از تحسین شده‌ترین فیلم‌های وی می‌توان به کمدی ترسناک کلبه‌ای در جنگل و فیلم بیوگرافی ورزشی شتاب اشاره کرد که در آن او نقش جیمز هانت را به تصویر کشیده‌ است.

بیشتر بخوانید:

سریال How I Met Your Father ؛ تاریخ پخش، تریلر، بازیگران و داستان آشنایی با پدر

سریال The Last of Us ؛ تاریخ پخش، تریلر، بازیگران و داستان آخرین بازمانده از ما

تسا تامپسون

تریلر و تاریخ اکران فیلم Thor: Love and Thunder
تریلر و تاریخ اکران فیلم Thor: Love and Thunder

تسا لین تامپسون یکی دیگر از بازیگران فیلم ثور: عشق و تندر بوده که در کنار حرفه بازگیری به موسیقی‌ نیز می‌پردازد. او فعالیت هنری خود را از سال 2002 آغاز کرد و تاکنون مشغول فعالیت است.

از جمله آثار تسا تامپسون می‌توان به سلما در نقش دیان نش، کرید در نقش بیانکا تیلور، ثور: رگنراک در نقش والکیری، ببخشید مزاحم شما شدم در نقش دترویت، نابودی در نقش فیزیک دان، کرید ۲ در نقش بیانکا تیلور، انتقام‌جویان: پایان بازی در نقش والکیری و مردان سیاه‌پوش: بین‌المللی در نقش مامور ام اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

فصل دوم سریال بریجرتون (Bridgerton) ؛ تاریخ پخش، بازیگران و داستان

سریال The Irregulars ؛ بازیگران، تاریخ پخش و نقد سریال غیرعادی ها

ناتالی پورتمن

تریلر و تاریخ اکران فیلم Thor: Love and Thunder
تریلر و تاریخ اکران فیلم Thor: Love and Thunder

ناتالی پورتمن با نام اصلی نِتالی هِرشلاگیکی دیگر از بازیگران فیلم ثور: عشق و تندر است. استعداد او از نوجوانی مورد توجه قرار گرفت و تا اکنون با بازی در فیلم‌های پرفروش جایزه‌های مختلفی از جمله اسکار، بفتا و گلدن گلوب دریافت کرده‌ است.

پورتمن در ۱۳ سالگی در نخستین فیلم بلند سینمایی خود لئون حرفه‌ای در نقش یک کودک کینه‌توز قاتل ظاهر شد. هنوز در دبیرستان بود که در نقش پدمه آمیدالا در جنگ ستارگان اپیزود اول: تهدید شبح نقش آفرینی کرد و این دو نقش باعث شد در عرصه بین‌المللی شناخته شود.

منتقدان بازی پورتمن در فیلم هر جا جز این‌جا در نقش یک نوجوان با بلوغ زودرس را ستودند. از سال ۱۹۹۹ تا ۲۰۰۳، پورتمن در دانشگاه هاروارد در رشته روانشناسی تحصیل کرد.

در حالی که همچنان به فعالیتش در سه‌گانه پیش‌ درآمد جنگ ستارگان ادامه می‌داد. در سال ۲۰۰۱، پورتمن در تئاتر مرغ دریایی اثر آنتون چخوف نقش‌ آفرینی کرد. در سال ۲۰۰۴ نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن و برنده جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای بازی در نقش یک استریپر مرموز در درام عاشقانه نزدیک‌تر شد.

بیشتر بخوانید:

سریال ارباب حلقه ها (Lord of the Rings) ؛ تاریخ پخش، بازیگران و داستان

فصل دوم سریال ویچر (The Witcher) ؛ تاریخ پخش، داستان، بازیگران، نقد و بررسی

کریس پرت

تریلر و تاریخ اکران فیلم Thor: Love and Thunder
تریلر و تاریخ اکران فیلم Thor: Love and Thunder

یکی دیگر از بازیگران فیلم ثور: عشق و تندر کریس پرت بوده که فعالین هنری خود را از سال 2000 آغاز کرده و  تاکنون مشغول فعالیت است.

کریس پرت برای ایفای نقش‌های تلویزیونی به شهرت رسید. نخستین موفقیت چشمگیر او با بازی در نقش اندی دوایر در مجموعه تلویزیونی کمدی شبکه ان‌بی‌سی به‌نام پارک‌ها و تفریحات اتفاق افتاد.

بازی او مورد تحسین منتقدان قرار گرفت و در سال ۲۰۱۳ نامزد دریافت جایزه تلویزیونی به انتخاب منتقدان برای بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در مجموعه تلویزیونی کمدی شد.

او حرفه‌ خود را با بازی در سریال درام شبکه دبلیو بی به‌نام اوروود و فیلم‌های سینمایی تحت تعقیب، بدن جنیفر، مانیبال، پنج سال نامزدی، سی دقیقه پس از نیمه‌شب و او آغاز کرد.

بیشتر بخوانید:

سریال The Witcher: Blood Origins ؛ تاریخ پخش، بازیگران و داستان

تاریخ پخش فصل ششم ریک اند مورتی (Rick And Morty) [+تریلر و داستان]

جیمی الکساندر

تریلر و تاریخ اکران فیلم Thor: Love and Thunder
تریلر و تاریخ اکران فیلم Thor: Love and Thunder

یکی دیگر از بازیگران این مجموعه دیدنی جیمی الکساندر است. وی در مجموعه تلویزیونی سی‌اس‌آی: میامی محصول ۲۰۰۷ میلادی ایفای نقش کرد، که این سریال از شبکه سی‌بی‌اس آمریکا پخش می‌شد.

جیمی الکساندر در سریال کایل ایکس وای محصول ۲۰۰۶ تا ۲۰۰۹ میلادی که یک سریال برای نوجوانان بود بازی کرد و همچنین در مجموعه تلویزیونی نقطه کور،استخوان‌ها، فیلادلفیا همیشه آفتابی است و عشق و داروهای دیگر نقش آفرینی کرد.

او همچنین در فیلم آخرین مقاومت بازی کرده‌ است و آخرین سریالی که جیمی در آن بازی کرده است سریال لوکی به عنوان تک جلوه از شبکه دیزنی پلاس است.

بیشتر بخوانید:

تاریخ پخش فصل دوم invincible [+تریلر و داستان]

فصل پنجم آخرین پادشاهی (The Last Kingdom) ؛ داستان، بازیگران و زمان پخش

عوامل فیلم Thor: Love and Thunder

تریلر و تاریخ اکران فیلم Thor: Love and Thunder
داستان فیلم ثور: عشق و تندر / تاریخ اکران فیلم ثور: عشق و تندر
  • کارگردان: تایکا وایتیتی
  • تهیه‌کننده: کوین فایگی، براد ویندرباوم
  • نویسنده: تایکا وایتیتی، جنیفر کایتین رابینسون
  • بازیگران: کریس همسورث، تسا تامپسون، ناتالی پورتمن، کریستین بیل، کریس پرت، جیمی الکساندر، پام کلمنتیئف، دیوید باتیستا، کارن گیلان، شان گان، جف گلدبلوم، وین دیزل، تدوین‌گر، ماریان براندون
  • شرکت تولید: مارول استودیوز
  • توزیع‌کننده: استودیو سینمایی والت دیزنی

بیشتر بخوانید:

فصل سوم سریال لوپن (Lupin) نتفلیکس ؛ تاریخ پخش، بازیگران و داستان

تاریخ پخش فصل چهارم سریال Manifest [+تریلر و داستان]

تریلر فیلم Thor: Love and Thunder

تریلر و تاریخ اکران فیلم Thor: Love and Thunder
تاریخ اکران فیلم ثور: عشق و تندر

همانطور که کمی قبل گفتیم این مجموعه دیدنی یکی از بهترین فیلم‌های ابرقهرمانی بوده که طرفداران فیلم و سریال‌های مارول بی‌صبرانه در انتظار پخش این مجموعه هستند.

فیلم Love and Thunder اوایل ماه مه سال 2022 به اکران درمی‌آید، البته به شرطی که مارول مجددا زمان‌بندی‌های خود را تغییر ندهد.

به همین علت از آنجایی که این مجموعه طرفداران بسیار زیادی دارد ما در ادامه تریلر فیلم Thor: Love and Thunder را در اختیار شما قرار داده‌ایم. برای تماشای تریلر بر روی لینک زیر کلیک کنید.

برای تماشای تریلر فیلم Thor: Love and Thunder در یوتیوپ در اینجا کلیک کنید

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص تریلر و تاریخ اکران فیلم Thor: Love and Thunder چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر