;
coinex

تریلر و تاریخ اکران فیلم Mission: Impossible 7 [+بازیگران و داستان]

ماموریت غیر ممکن یکی از پرطرفدارترین مجموعه‌های اکشن است. در ادامه برای اطلاع از جزئیات تریلر و تاریخ اکران فیلم Mission: Impossible 7 با ما باشید.

ماموریت غیر ممکن یکی از محبوب‌ترین فیلم‌های سینمایی اکشن بوده که به کارگردانی کریستوفر مک‌کوری و تهیه کنندگی تام کروز، کریستوفر مک‌کوری، چیک مایرز ساخته شده است.

در این فیلم مهیچ بازیگران محبوبی همچون تام کروز، سایمون پگ، ربکا فرگوسن، ونسا کربی، هایلی اتول، پام کلمنتیئف، شیا ویگهام، نیکلاس هولت و هنری چرنی به ایفای نقش پرداخته است.

تریلر و تاریخ اکران فیلم Mission: Impossible 7

در فیلم ماموریت غیر ممکن دنباله‌ای بر فیلم مأموریت: غیرممکن بود که اولین قسمت آن در سال 2018 پخش شده است.  به طور کلی این مجموعه در هفتمین فیلم از مجموعه فیلم‌های مأموریت غیرممکن به‌شمار می‌رود.

تاریخ اکران فیلم ماموریت غیر ممکن 7 در ابتدا قرار بود تاریخ ۱۹ نوامبر ۲۰۲۱ توسط پارامونت پیکچرز اکران شود. اما به دلیل شیوع کرونا در جهان پخش و عواقب آن با تأخیر مواجه شده‌ است.

طبق اخبار به دست رسیده تاریخ اکران فیلم ماموریت غیر ممکن 7  در ۳۰ سپتامبر ۲۰۲۲ در نظر گرفته شده است. از این رو  در ادامه تریلر و تاریخ اکران فیلم Mission: Impossible 7 را در اختیار شما قرار می‌دهیم. با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید:

فصل سوم سریال عطیه (Atiye) نتفلیکس

فصل دوم سریال سندیتون (Sanditon) 

داستان فیلم ماموریت غیر ممکن 7

تریلر و تاریخ اکران فیلم Mission: Impossible 7

همانطور که می‌دانید این مجموعه دیدنی در چند سری ساخته شده است. پس انتطار می‌رود داستان فیلم ماموریت غیر ممکن 7 در ادامه سری‌های قبلی این مجموعه باشد.

اما تا کنون هیچ اطلاعاتی از داستان فیلم ماموریت غیر ممکن 7 درز نکرده در صورتی که داستان این مجموعه دیدنی مشخص شود این مقاله را اپدیت می کنیم. در ادامه به بازیگران فیلم ماموریت غیر ممکن 7 می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید:

فصل دوم سریال قورباغه 

زمان پخش فصل دوم سریال سیاوش

تام کروز

تریلر و تاریخ اکران فیلم Mission: Impossible 7

یکی از بازیگران فیلم ماموریت غیر ممکن 7 تام کروز بوده که یکی از محبوب‌ترین بازیگران آمریکایی شناخته می‌شود. او فعالیت هنری خود را از سال 1981 آغاز کرده و تاکنون به فعالیت خود ادامه داده است.

او در کنار حرفه بازیگری به کارگردانی و تهیه کنندگی نیز می‌پردازد. او افتخارات مختلفی برای نقش‌آفرینی‌های خود دریافت کرده‌ است. از جمله سه جایزهٔ گلدن گلوب و سه نامزدی برای دریافت جایزهٔ اسکار، او یکی از پردرآمدترین بازیگران جهان است.

او با نقش‌های اصلی فیلم کمدی تجارت پرمخاطره و درام اکشن تاپ گان به موفقیت‌های بسیاری رسد و توانست طرفدارن بسیار زیادی را به خود جلب کند.

از دیگر اثار او می‌توان به بازی در درام رنگ پول، مرد بارانی و متولد چهارم جولای اشاره کرد. او برای بازی در نقش ران کویچ در فیلم آخری، برندهٔ جایزهٔ گلدن گلوب شد و همچنین نامزد دریافت جایزهٔ اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد شد.

او به عنوان ستاره‌ی برجسته‌ی هالیوود در دهه‌ی ۱۹۹۰، در چندین فیلم تجاری موفق از جمله درام چند مرد خوب، تریلر شرکت، فیلم ترسناک مصاحبه با خون‌آشام و رمانتیک جری مگوایر بازی کرد. او برای بازی در فیلم آخری برنده‌ی جایزه‌ی گلدن گلوب بهترین بازیگر مرد شد و برای دومین بار نامزد دریافت جایزه‌ی اسکار شده است.

بیشتر بخوانید:

سریال How I Met Your Father 

سریال The Last of Us 

سایمون پگ

تریلر و تاریخ اکران فیلم Mission: Impossible 7

سایمون پگ یکی دیگر از بازیگران فیلم ماموریت غیر ممکن 7 بود که فعالیت هنری خود را از سال 1995 آغاز کرده و تاکنون مشغول به فعالیت است.

او ایفاگر نقش بنجی دان در سری فیلم‌های مأموریت: غیرممکن، مونتگومری اسکات در پیشتازان فضا، پیشتازان فضا به‌سوی تاریکی و فراتر از پیشتازان فضا است.

وی در سریال جنگ ستارگان: جنگ‌های کلون و جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد حضور داشته‌ است. پگ همچنین صداپیشه شخصیت باک در فرنچایز عصر یخبندان است.

بیشتر بخوانید:

فصل دوم سریال بریجرتون (Bridgerton)

سریال The Irregulars 

ربکا فرگوسن

تریلر و تاریخ اکران فیلم Mission: Impossible 7

ربکا فرگوسن یک از بهترین بازیگران آمریکایی بوده که فعالیت هنری خود از سال 1999 آغاز کرده و تاکنون مشغول به فعالیت است.

از آثار او می‌توان به هرکول، مأموریت: غیرممکن – ملت یاغی، با وجود بارش برف، دختری در قطار ، فلورانس فاستر جنکینز، بزرگ‌ترین شومن، حیات، ادم‌برفی، مأموریت: غیرممکن – فال‌اوت، دکتر اسلیپ، پسری که شاه خواهد شد اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

سریال ارباب حلقه ها (Lord of the Rings)

فصل دوم سریال ویچر (The Witcher) 

ونسا کربی

تریلر و تاریخ اکران فیلم Mission: Impossible 7

یکی دیگر از بازیگرانی که می‌توان در جستار تریلر و تاریخ اکران فیلم Mission: Impossible 7  به آن اشاره کرد ونسا کربی است. وی از سال ۲۰۰۹ فعالیت هنری خود را آغاز کرده و تاکنون مشغول فعالیت بوده‌ است.

از فیلم‌ها یا برنامه‌های تلویزیونی که وی در آن نقش داشته‌ است، می‌توان به درباره‌ی زمان و اورست اشاره کرد. وی اخیراً در فصل اول سریال تاج در نقش پرنسس مارگارت خواهر کوچکتر ملکه انگلیس ایفای نقش داشته‌ است. این سریال در سال ۲۰۱۷ جایزه گلدن گلوب برای بهترین سریال درام تلویزیونی را دریافت کرد.

بیشتر بخوانید:

سریال The Witcher: Blood Origins 

تاریخ پخش فصل ششم ریک اند مورتی (Rick And Morty)

پام کلمنتیئف

تریلر و تاریخ اکران فیلم Mission: Impossible 7

پام کلمنتیئف یکی دیگر از بازیگران فیلم ماموریت غیر ممکن 7 بوده که فعالیت هنری خود را از سال 2007 آغاز کرد و تاکنون به فعالیت هنری خود ادامه داده است.

از فیلم‌هایی که وی در آن نقش داشته است می‌توان به اولدبوی، اینگرید به فنا می‌رود و ایفای نقش شخصیت مانتیس در فیلم‌های دنیای سینمایی مارول شامل نگهبانان کهکشان بخش ۲، انتقام‌جویان: جنگ ابدیت و دنباله آن انتقام‌جویان: پایان بازی، ثور: عشق و تندر و نگهبانان کهکشان بخش ۳اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

تاریخ پخش فصل دوم invincible

فصل پنجم آخرین پادشاهی (The Last Kingdom)

نیکلاس هولت

تریلر و تاریخ اکران فیلم Mission: Impossible 7

یکی دیگر از بازیگرانی که می‌توان در جستار تریلر و تاریخ اکران فیلم Mission: Impossible 7  به آن اشاره کرد نیکلاس هولت بوده که فعالیت هنری خود را از سال 1996 آغاز کرده و تاکنون به فعالیت هنری خود ادامه داده است.

هولت با بازی در فیلم‌های یک مرد مجرد که برایش نامزدی جایزه ستاره نوظهور بفتا را به همراه داشت و برخورد تایتان‌ها وارد نقش‌های بزرگسالانه شد.

او در سال ۲۰۱۱ برای بازی در نقش دکتر هنک مک‌کوی بیست به جمع بازیگران فیلم ابرقهرمانی مردان ایکس: کلاس اول پیوست و این نقش را در فیلم‌های بعدی این مجموعه ایفای نقش کرده است.

عوامل فیلم ماموریت غیر ممکن 7

تریلر و تاریخ اکران فیلم Mission: Impossible 7

  • کارگردان: کریستوفر مک‌کوری
  • تهیه‌کننده: تام کروز، کریستوفر مک‌کوری، چیک مایرز
  • فیلمنامه‌نویس: کریستوفر مک‌کوری
  • بازیگران: تام کروز، سایمون پگ، ربکا فرگوسن، ونسا کربی، هایلی اتول، پام کلمنتیئف، شیا ویگهام، نیکلاس هولت، هنری چرنی
  • موسیقی: لورن بالفه
  • فیلم‌بردار: فریزر تاگرت
  • تدوین‌گر: ادی همیلتون
  • شرکت تولید: اسکای دنس مدیا

تریلر فیلم Mission: Impossible 7

تریلر و تاریخ اکران فیلم Mission: Impossible 7

همانطور که کمی قبل گفتیم این مجموعه دیدنی یکی از بهترین فیلم‌های اکشن و ماجراجویی است به همین علت طرفداران فیلم و سریال‌های اکشن بی‌صبرانه در انتظار پخش این مجموعه هستند.

تاریخ اکران فیلم ماموریت غیر ممکن 7 ، ۳۰ سپتامبر ۲۰۲۲ بوده به همین علت از آنجایی که این مجموعه طرفداران بسیار زیادی دارد ما در ادامه تریلر فیلم Mission: Impossible 7 را در اختیار شما قرار داده‌ایم. برای تماشای تریلر بر روی لینک زیر کلیک کنید.

برای تماشای تریلر فیلم Mission: Impossible 7 در یوتیوپ در اینجا کلیک کنید

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص تریلر و تاریخ اکران فیلم Mission: Impossible 7 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر