;
coinex

تریلر و تاریخ اکران انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse [+ داستان]

مرد عنکبوتی یکی از پرطرفدارترین فیلم‌های ابرقهرمانی‌ است. در ادامه تریلر و تاریخ اکران انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse در اختیار شما قرار می‌دهیم. با ما باشید.

مرد عنکبوتی: به درون دنیای عنکبوتی 2 (Spider-Man: Across the Spider-Verse) یک فیلم سینمایی به سبک پونایی بوده و در ژانر اکشن و ابرقهرمانی به کارگردانی جواکیم دوس سانتوس، کمپ پاورز، جاستین کی. تامپسون نوسندگی دیوید کالاهام، فیل لرد، کریستوفر میلر ساخته شده است.

طبق اخبار به دست رسیده از این مجموعه انتظار می‌رود که این فیلم جذاب در ادامه سری قبلی خود باشد. فیلم مرد عنکبوتی: به درون دنیای عنکبوتی بر اساس مایلز مورالزـ مرد عنکبوتی از شخصیت‌های مارول کامیکس است که توسط کلمبیا پیکچرز و سونی پیکچرز انیمیشن وابسته به مارول انترتینمنت تولید می‌شود.

اگر علاقمند به فیلم و سریال‌های اکشن و ابرقهرمانی هستید در ادامه این نوشتار با ما همراه باشید تا تریلر و تاریخ اکران انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse را در اختیار شما قرار دهیم.

تریلر و تاریخ اکران انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse

در این فیلم سینمایی جذاب صداپیشگان محبوبی همچون شامیک مور، جیک جانسون، هیلی استاینفلد، اسا ری به ایفای نقش پرداخته‌اند.

مرد عنکبوتی: به درون دنیای عنکبوتی 2 (Spider-Man: Across the Spider-Verse) یک پویانمایی دیدنی بوده که مخاطبان بسیاری عمم از کودکان و نوجوان و بزرگسالان دارد و همه این طرفدارن در انتظار پخش این مجموعه دوست داشتی هستند.

طبق اخبار به دست رسیده تاریخ اکران انیمیشن مرد عنکبوتی: به درون دنیای عنکبوتی 2 در ۷ اکتبر ۲۰۲۲ در نظر گرفته شده است. از این رو  در ادامه انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse را در اختیار شما قرار می‌دهیم. با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های 2021

بهترین فیلم های مارول در سال 2021

داستان انیمیشن مرد عنکبوتی: به درون دنیای عنکبوتی 2

تریلر و تاریخ اکران انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse 2
داستان انیمیشن مرد عنکبوتی: به درون دنیای عنکبوتی 2

اولین سری این مجموعه در سال 2018 پخش شد و توانست مخاطبان بسیاری به خود جلب کند. در سری قبلی این مجموعه تماشا کردیم که داستان فیلم درباره زندگی مایلز مورالز است.

او یکی از طرفدارن مرد عنگبوتی بود و مجبور است طبق انتظارات والدینش، ریو مورالز و جفرسون دیویس در یک مدرسه نمونه دولتی اما شبانه‌روزی تحصیل کند. پدرش جفرسون یک افسر پلیس است و مردعنکبوتی را به عنوان یک تهدید می‌شناسد. او دوستان خود را از دست می‌دهد و واقایع جذابی را در فیلم به نمایش در می‌آورند.

حال ممکن است در سری جدی این مجموعه شاهد بازگشت دوستان او باشیم و همچنین چهره جدیدی از شخصیت اصلی فیلم را مشاهده کنیم. در حال حاضر اطلاعات کاملی در رابطه با داستان انیمیشن مرد عنکبوتی: به درون دنیای عنکبوتی 2 پخش نشده است اما  در صورتی که داستان این مجموعه دیدنی مشخص شود این مقاله را اپدیت می کنیم. در ادامه به صداپیشگان انیمیشن مرد عنکبوتی: به درون دنیای عنکبوتی 2 را معرفی می‌کنیم. با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های دی سی 2021

بهترین فیلم های ابرقهرمانی 2021

شامیک مور

تریلر و تاریخ اکران انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse 2
تاریخ اکران انیمیشن مرد عنکبوتی: به درون دنیای عنکبوتی 2

شامیک مور یکی از صداپیشگان انیمیشن مرد عنکبوتی: به درون دنیای عنکبوتی 2 بوده که فعالیت هنری خود را از سال 2011 آغاز کرده و تاکنون مشغول به فعالیت است. او در کنار صداپیشگی به بازیگری و خوانندگی رپ مشغول است.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های علمی تخیلی 2021

بهترین فیلم های اکشن 2021

جیک جانسون

تریلر و تاریخ اکران انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse 2

یکی دیگر از صداپیشگان انیمیشن مرد عنکبوتی: به درون دنیای عنکبوتی 2 جیک جانسون بوده که فعالیت هنری خود را از سال 2006 آغاز کرده و تاکنو مشغول به فعالیت است.

از فیلم‌ها یا برنامه‌های تلویزیونی که وی در آن نقش داشته‌است می‌توان به خیابان جامپ شماره ۲۱، فقط برای سکس، دنیای ژوراسیک، مومیایی، حفاری برای آتش، جشن و بیا پلیس باشیم اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

ترسناک ترین فیلم های 2021

بهترین فیلم های عاشقانه 2021

هیلی استاینفلد

تریلر و تاریخ اکران انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse 2

هیلی استاینفلد یکی دیگر از صداپیشگان انیمیشن مرد عنکبوتی: به درون دنیای عنکبوتی 2 که فعالیت هنری خود را از سال 2007 اغاز کرده و تاکنون ادامه داده است.

او در سال ۲۰۱۰ با بازی در فیلم شهامت واقعی در نقش متی راس، در سینما شناخته شد. او برای بازی در این فیلم نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن شد.

از آثار معروف آن می‌توان به شجاعت واقعی، دوباره شروع کن، بازی اندر، رومئو و ژولیت، اتاق نگهداری، مرد خانه، ۳ روز برای کشتن، ده هزار قدیس، آوازخوان حرفه‌ای ۲، وقتی مارنی آنجا بود اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های کمدی 2021

بهترین فیلم های زامبی 2021

عوامل انیمیشن مرد عنکبوتی: به درون دنیای عنکبوتی 2

تریلر و تاریخ اکران انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse 2
تریلر و تاریخ اکران انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse
  • کارگردان: جواکیم دوس سانتوس، کمپ پاورز، جاستین کی. تامپسون
  • تهیه‌کننده: آوی آراد، ایمی پاسکال، فیل لورد، کریستوفر میلر، کریستینا استاینبرگ
  • نویسنده: دیوید کالاهام، فیل لرد، کریستوفر میلر
  • بازیگران: شامیک مور، جیک جانسون، هیلی استاینفلد، اسا ری
  • موسیقی: دانیل پمبرتن
  • شرکت‌های تولید: کلمبیا پیکچرز، سونی پیکچرز انیمیشن، مارول انترتینمنت، آراد پروداکشنز، لورد میلر پروداکشنز، پاسکال پیکچرز
  • توزیع‌کننده: گروه سینمایی سونی پیکچرز

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمه های 2021

بهترین انیمیشن های 2021

تریلر انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse

تریلر و تاریخ اکران انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse 2
تریلر و تاریخ اکران انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse

این اینمیشن یکی از بهترین انیمیشن های 2022 که طرفدارن بسیار زیادی دارد. از این رو  طرفداران فیلم و سریال‌های پویانمایی رایانه‌ای بی‌صبرانه در انتظار پخش این مجموعه هستند.

انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse  قرار است که در ۷ اکتبر ۲۰۲۲ در ایالات متحده آمریکا اکران شود. فیلم اول Into the Spider-Verse که در سال ۲۰۱۸ منتشر گردیده است در وضعیتی به اتمام رسیده است که مایلز مورالس تمام مرد عنکبوتی‌های دیگر را بعدهای زمانی خودشان فرستاد و Gwen هم در پی راهی بود که بتواند ارتباط خود را با مایلز از پس از خودش حفظ نماید.

بودن اسپایدرمن ۲۰۹۹ هم تائید گشته است که میگویل اوهارا سازنده‌ی آن بوده است و ادای احترامی به کامیک آن به حساب می‌آمده است. این شخصیت در سری انیمیشن ۱۹۶۷ وجود داشته است که هواداران آن را به‌ راحتی به خاطر خواهند آورد.

اکنون معلوم نیست که چه افرادی در دنباله این انیمیشن بر خواهند گشت و حتی مایلز مورالس نیز در آن حاضر خواهد شد یا نه. فیل لورد نویسنده فیلم اول، این ویدئو را در توئیتر خود پست نموده است پس انتظار خواهد رفت که او شانس خوبی برای حاضر بودن در عوامل انیمیشن دارا باشد.

به همین علت از آنجایی که این مجموعه طرفداران بسیار زیادی دارد ما در ادامه تریلر انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse را در اختیار شما قرار داده‌ایم. برای تماشای تریلر بر روی لینک زیر کلیک کنید.

برای تماشای تریلر انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse در یوتیوپ در اینجا کلیک کنید

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص تریلر و تاریخ اکران انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (4 نظر)

    الان ۲۰۲۳ هست پس چرا نیومد

    پاسخ

    برو از فیلمر ببینش

    پاسخ

    برو از فیلمر ببینش هههه

    پاسخ

    عامو از کجا ببینیمش

    پاسخ