;
coinex

تریلر و تاریخ اکران فیلم Aquaman and the Lost Kingdom [+بازیگران و داستان]

آکوامن و پادشاهی گم‌شده یک مجموعه ابرقهرمانی جذاب بوده که طرفداران بسیار زیادی دارد. در ادامه جزئیات تریلر و تاریخ اکران فیلم Aquaman and the Lost Kingdom در اختیار شما قرار می‌دهیم. با ما باشید.

این فیلم دوست داشتنی یک از بهترین فیلم‌های ابرقهرمانی بوده که به کارگردانی جیمز وان و نویسندگی دیوید لزلی جانسون-مک‌گلدریک ساخته شده است. در این مجموعه دیدنی بازیگران محبوبی همچون جیسون موموآ، امبر هرد، پاتریک ویلسون، دولف لاندگرن، یحیی عبدالمتین دوم، تمورا موریسون به ایفای نقش پرداخته‌اند.

قرار است ساخت این فیلم برعهده‌ی دی‌سی فیلمز، د سفرن کمپانی و اتمیک مانسترز پروداکشنز باشد و همچنین و برای توزیع توسط برادران وارنر پیکچرز برنامه‌ریزی شده‌ است. در نظر گرفته شده که این فیلم دنباله آکوامن و سیزدهمین فیلم در دنیای توسعه‌یافته دی‌سی باشد. در ادامه این نوشتار جزئیات تریلر و تاریخ اکران فیلم Aquaman and the Lost Kingdom در اختیار شما قرار می‌دهیم. با تکراتو همراه باشید.

تریلر و تاریخ اکران فیلم Aquaman and the Lost Kingdom

این مجموعه جذاب یکی از منحصر به فرد‌ترین فیلم‌های سینمایی جیمز وان بوده که در ژانر اکشن، ابرقهرمانی ساخته می‌شود. همانطور که کمی قبل گفتیم یکی از بازیگرانی که در این فیلم دوست داشتنی به ایفای نقش پرداخته است موموآ بوده که شخصیت اصلی فیلم را بر عهده دارد. موموآ در طول ساخت فیلم نخست، ایده‌ی داستانی برای دنباله‌ی آکوامن را طرح کرد.

اما کارگردان این مجموعه در ابتدا این پیشنهاد را نپذیرفت و گفت برای ساهت فیلم بعدی کمی زود است. در نتیجه او با گذشته مدتی تصمیم به ساخت فصل جدیدی از این مجموعه گرفت و با مجانسون-ک‌گلدریک برای نوشتن فیلم‌نامه این مجموعه را برعهده داشت قرارداد بست.

در ابتدا تاریخ اکران فیلم آکوامن و پادشاهی گم‌شده در ژوئن ۲۰۲۱ اعلام شد و از همان ابتدا عوامل فیلم سینمایی سخت تلاش کردند تا بتوانند این مجموعه در زمان مشخص به اکران دربیاورند اما به دلیل همگیری ویروس کرونا تاریخ اکران فیلم آکوامن و پادشاهی گم‌شده به ۱۶ دسامبر ۲۰۲۲ تغییر کرد.

همچنین لازم به ذکر است شما با مشاهده جستار جدیدترین و بهترین فیلم های مارول در سال 2021 و جستار جدیدترین و بهترین فیلم های دی سی 2021 می‌توانید به لیستی از بهترین فیلم‌های 2021 را مشاهده کنید. در ادامه برای اطلاع از جزئیات تریلر و تاریخ اکران فیلم Aquaman and the Lost Kingdom با تکراتو همراه باشید.

بیشتر بخوانید:

فصل سوم سریال عطیه (Atiye) نتفلیکس

فصل دوم سریال سندیتون (Sanditon) 

داستان فیلم Aquaman and the Lost Kingdom

تریلر و تاریخ اکران فیلم Aquaman and the Lost Kingdom
داستان فیلم Aquaman and the Lost Kingdom

همانطور که می‌دانید این مجموعه دیدنی در چند سری ساخته شده است. پس انتطار می‌رود داستان فیلم Aquaman and the Lost Kingdom در ادامه سری‌های قبلی این مجموعه باشد.

اما تا کنون هیچ اطلاعاتی از داستان فیلم فیلم آکوامن و پادشاهی گم‌شده درز نکرده در صورتی که داستان این مجموعه دیدنی مشخص شود این مقاله را اپدیت می کنیم. در ادامه به بازیگران فیلم آکوامن و پادشاهی گم‌شده می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید:

فصل دوم سریال قورباغه 

زمان پخش فصل دوم سریال سیاوش

جیسون موموآ

تریلر و تاریخ اکران فیلم Aquaman and the Lost Kingdom

یکی از بازیگران فیلم آکوامن و پادشاهی گم‌شده جیسون موموآ بوده که در کنار حرفه بازیگرانی به کرارگدانی و تهیه کنندگی هم مشغول است او فعالیت هنری خود را از سال 1999 آغاز کرده و تاکنون مشغول به فعالیت است.

از فیلم‌هایی که او در آن‌ها حضور داشته می‌توان به گرگ‌ها، کونان بربر، اشکال‌زدایی، گلوله به سر، روزی روزگاری در ونیز و از مجموعه‌هایی که در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته می‌توان به شخصیت کال دروگو در مجموعهٔ تلویزیونی بازی تاج‌وتخت و همچنین، نقش بابا واس در مجموعهٔ دیدن محصول Apple TV+ اشاره کرد.

همچنین، او در نقش شخصیت آکوامن در فیلم‌های بتمن در برابر سوپرمن: طلوع عدالت، لیگ عدالت و آکوامن (۲۰۱۸) ایفای نقش کرده و در فیلم دلیر (۲۰۱۸) نقش اصلی را ایفا کرده‌است.

بیشتر بخوانید:

سریال How I Met Your Father

سریال The Last of Us 

امبر هرد

تریلر و تاریخ اکران فیلم Aquaman and the Lost Kingdom

امبر هرد بازیگران فیلم آکوامن و پادشاهی گم‌شده بوده که فعالیت هنری خود را از سال 2003 آغاز کرده و تاکنون مشغول به فعالیت است. او اولین بازی خود را در سال ۲۰۰۴ در درام ورزشی چراغ‌های جمعه‌شب انجام داد.

پس از نقش‌های کوچک در سرزمین شمالی و آلفا داگ، اولین نقش اصلی خودش را در فیلم همه پسران عاشق ماندی لین (۲۰۰۶) به نمایش گذاشت، وی مُدل و بازیگر سینما است.

از آثار این بازیگر محبوب می‌توان به چراغ‌های جمعه‌شب، سمت اف اکس، قطره مرده سکسی، سرزمین شمال، یقیمت پرداخت، آلفا داگ، همه پسران عاشق ماندی لین، چرخش، ۷۳ روز با سارا، به یاد داشته باشید به خیرگی، عقب‌نشینی هرگز، پاین‌اپل اکسپرس، خبرچینان و کشنده اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

فصل دوم سریال بریجرتون (Bridgerton) 

سریال The Irregulars 

پاتریک ویلسون

تریلر و تاریخ اکران فیلم Aquaman and the Lost Kingdom

یکی دیگر از بازیگران فیلم آکوامن و پادشاهی گم‌شده پاتریک ویلسون بوده که در کنار حرفه بازیگری به خوانندگی هم مشغول است. او فعالیت هنری خوود را از سال 1995 آغاز کرده و تاکنون ادامه داده است.

ویلسون با بازی در مجموعه فیلم‌های احضار و توطئه آمیز، به شهرت بسیاری دست یافت. او همچنین برای بازی در سریال‌های فارگو و فرشتگان در آمریکا، نامزد دریافت جوایز گلدن گلوب و امی شد. وی یکی از باتجربه‌ترین و پرنفوذترین چهره‌های تئاتر برادوی نیز هست و تا کنون موفق شده دو بار نامزد جایزه‌ی تونی شود.

در سال ۲۰۲۰، لقب پادشاه جیغ (Scream King) از سوی طرفداران فیلم‌های ترسناک به او اهدا گردید. این لقب، تنها به کسانی داده می‌شود که سابقه‌ی طولانی مدتی در عرصه ی تولید فیلم‌های دلهره آور داشته باشند و توانسته باشند با کیفیت خوب آثارشان، رضایت طرفداران این ژانر را کسب کرده باشند.

همانطور که کمی قبل گفتیم او در کنار بازیگری به خوانندگی هم مشغول بوده و این حرفه را نیز به طور جدی ادامه داده است و تا کنون دو بار در کاخ سفید اجرا داشته‌ است.

بیشتر بخوانید:

سریال ارباب حلقه ها (Lord of the Rings)

فصل دوم سریال ویچر (The Witcher)

دولف لاندگرن

تریلر و تاریخ اکران فیلم Aquaman and the Lost Kingdom

یکی دیگر از بازیگانی که می‌توان در جستار تریلر و تاریخ اکران فیلم Aquaman and the Lost Kingdom به معرفی آن پرداخت دولف لاندگرن بوده که فعالیت هنری خود را از سال 1994 اغاز کرده و تاکنون ادامه داده است.

وی از نسل بازیگران اکشن سینمای هالیوود همچون سیلوستر استالونه، آرنولد شوارتزنگر، جکی چان،بروس ویلیس، استیون سیگال و ژان کلود ون دم است.

دولف در سال ۱۹۷۶ و در رشته شیمی از دانشگاه ایالتی واشینگتن فارغ‌التحصیل شده‌است. وی کمی بعد، در اوایل دهه ۱۹۸۰ از مؤسسه سلطنتی فناوری در استکهلم نیز موفق به دریافت مهندسی شیمی شد.

وی کارشناسی ارشد خود را نیز در همین رشته از دانشگاه سیدنی دریافت کرده‌ است. در کنار موفقیت‌های تحصیلی، دولف دارنده دان ۴ کمربند مشکی در کیوکوشین است و قهرمانی این رشته را در بین کشورهای اروپایی در سال‌های ۱۹۸۰ و ۱۹۸۱ دارد.

از آثار او می‌توان به قلعه سقوط می‌کند، باشگاه مبارزه زنان، به ویلیتس خوش آمدید، پنهانی، ارتفاع، ماشه مرده، آب سیاه، کرید ۲، آکوامن، ردیاب، شتاب، سقوط شب سخت اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

سریال The Witcher: Blood Origins 

تاریخ پخش فصل ششم ریک اند مورتی (Rick And Morty)

تمورا موریسون

تریلر و تاریخ اکران فیلم Aquaman and the Lost Kingdom

یکی دیگر از بازیگانی که می‌توان در جستار تریلر و تاریخ اکران فیلم Aquaman and the Lost Kingdom به معرفی آن پرداخت تمورا موریسون بوده که فعالیت هنری خود را از سال 1972 اغاز کرده و تاکنون مشغول به فعالیت است.

موریسون در آثار گوناگون نیوزیلند حضور داشته‌است و برای نقش‌آفرینی‌اش مورد تحسین قرار گرفته‌ است. در اثار او می‌توان به جزیره دکتر مورو، سرعت ۲: کنترل سفر دریایی، شش روز، هفت شب، محدودیت عمودی، جنگ ستارگان: قسمت دوم – حمله کلون‌ها در نقش جانگو فت، بلوبری، امپراتوری ضربه متقابل می‌زند در نقش بوبا فت، جنگ ستارگان قسمت سوم: انتقام سیت و ملکه رودخانه اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

تاریخ پخش فصل دوم invincible 

فصل پنجم آخرین پادشاهی (The Last Kingdom) 

عوامل فیلم Aquaman and the Lost Kingdom

تریلر و تاریخ اکران فیلم Aquaman and the Lost Kingdom

  • کارگردان: جیمز وان
  • تهیه‌کننده: پیتر سفرن، جیمز وان
  • فیلمنامه‌نویس: دیوید لزلی جانسون-مک‌گلدریک
  • بازیگران: جیسون موموآ، امبر هرد، پاتریک ویلسون، دولف لاندگرن، یحیی عبدالمتین دوم، تمورا موریسون
  • شرکت تولید: دی‌سی فیلمز، پیتر سفرن، اتمیک مانسترز پروداکشنز
  • توزیع‌کننده: برادران وارنر پیکچرز

بیشتر بخوانید:

فصل سوم سریال لوپن (Lupin) نتفلیکس 

تاریخ پخش فصل چهارم سریال Manifest 

تریلر فیلم Aquaman and the Lost Kingdom

تریلر و تاریخ اکران فیلم Aquaman and the Lost Kingdom
تاریخ اکران فیلم آکوامن و پادشاهی گم‌شده

همانطور که می‌دانید فیلم Aquaman and the Lost Kingdom یکی از بهترین فیلم های ابرقهرمانی 2021 بوده که به کارگردانی جیمز وان ساخته شده است. در حال حاضر تریلر فیلم Aquaman and the Lost Kingdom پخش نشده است. در صورتی که تریلر فیلم Aquaman and the Lost Kingdom پخش شود این مقاله را اپدیت می کنیم. 

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص تریلر و تاریخ اکران فیلم Aquaman and the Lost Kingdom چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر