;
coinex

مشخصات سامسونگ Galaxy A13 5G در آستانه رونمایی فاش شد

سامسونگ Galaxy A13 5G تا به حال، تاییدیه‌های مختلفی را دریافت کرده و هر روز، اطلاعات بیشتری از آن فاش می‌شود. اخیرا جزئیات بیشتری از مشخصات سخت‌افزاری این گوشی میان‌رده به بیرون درز کرده است.

اوایل آبان ماه بود که این گوشی توانست تاییدیه FCC را دریافت کند و روز گذشته،‌ رندرهای باکیفیتی از این گوشی در فضای وب منتشر شد.

سامسونگ Galaxy A13 5G بدون شک یکی از بهترین گوشی‌های میان‌رده 2021 خواهد بود که ویژگی‌های رده‌‌بالا را با قیمتی مقرون‌به‌صرفه، در دسترس کاربران خود قرار می‌دهد.

مشخصات سامسونگ Galaxy A13 5G

انتشار تصویری از راهنمای کاربری گلکسی A13 5G، برخی از مشخصات ظاهری و سخت‌افزاری آن را فاش کرده است. همانطور که در عکس مشاهده می‌کنید، ناچ قطره‌ای روی نمایشگر، جایگاه نصب دوربین سلفی است و ماژول دوربین سه‌گانه هم در پنل پشتی گوشی دیده می‌شود.

مشخصات سامسونگ Galaxy A13 5G

این گوشی به یک لنز اصلی 50 مگاپیکسلی و یک سنسور ماکرو مجهز شده؛ اما اطلاعاتی درباره لنز سوم در دست نیست.

راهنمای کاربری گلکسی A13 فایوجی همچنین به سیستم‌عامل اندروید 11 نیز اشاره کرده که به‌صورت پیش‌فرض روی گوشی اجرا می‌شود. این گوشی همچنین از رابط کاربری OneUI نیز پشتیبانی می‌کند.

سامسونگ Galaxy A13 5G قابلیت نصب دو سیمکارت را دارد. جک 3.5 میلی‌متری و پورت شارژر USB تایپ C هم در لبه پایینی این گوشی قرار گرفته‌اند.

پیش از این اطلاعاتی درباره مشخصات فنی گلکسی A13 5G فاش شده بود که از وجود تراشه مدیاتک دایمنسیتی 700 در این گوشی خبر می‌داد. این گوشی احتمالا در دو نسخه با رم 4 و 6 گیگابایتی و حافظه ذخیره‌سازی 64 و 128 گیگابایتی عرضه می‌شود.

از دیگر ویژگی‌های این گوشی باید به باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی و قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 25 واتی اشاره کرد. این گوشی همچنین در رنگ‌های مشکی، نارنجی ملایم، آبی و سفید به فروش می‌رسد.

سامسونگ تا به حال، هیچکدام از این اطلاعات را تایید نکرده است؛‌ اما امیدواریم که با نزدیک شدن به رویداد رونمایی، جزئیات بیشتری از این گوشی فاش شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص مشخصات سامسونگ Galaxy A13 5G چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر