;
coinex

کدام لپ تاپ های دل می توانند ویندوز 11 را دریافت کنند؟

کدام لپ تاپ های دل می توانند ویندوز 11 را دریافت کنند؟ با توجه به اینکه با عرضه رسمی ویندوز ۱۱، کاربران زیادی به‌دنبال خرید لپ تاپ‌هایی هستند که از این سیستم‌عامل جدید پشتیبانی می‌کند، کمپانی‌های مختلفی لیست محصولاتی که از این سیستم‌عامل پشتیبانی می‌کنند، را منتشر کرده‌اند.

در این بین، شما می‌توانید با خرید لپ تاپ دل، امکان تجربه آن را داشته باشید. یقینا لیست بلند بالایی در این زمینه وجود دارد و ما قصد داریم که سه مورد از این لپ تاپ‌ها را از سری‌های مختلف بررسی کنیم. شما می‌توانید خرید لپ تاپ acer را هم در برنامه‌های خود داشته و از ویندوز ۱۱ بهره ببرید. این نسخه از ویندوز در ابتدا با محدودیت‌هایی روبرو بوده است و مایکروسافت آن را با سیاست‌های خاصی روانه بازار کرده است.

کدام لپ تاپ های دل می توانند ویندوز 11 را دریافت کنند؟

دریافت ویندوز 11 در Dell Vostro 15

کمپانی دل لپ تاپ Dell Vostro 15 را همراه با ابعاد ۳۸۰ در ۲۶۰ در ۲۳ میلی‌تر تولید کرده است و وزن آن هم برابر با ۲.۲ کیلوگرم است. این نوت بوک از صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی استفاده می‌کند و از نوع Full HD در اختیار شما قرار می‌گیرد. رزولوشن صفحه نمایش در حد ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل است و از قابلیت‌های آن هم می‌توانیم به مات بودن اشاره کنیم. این صفحه نمایش براق نیست، اما از قابلیت لمسی استفاده می‌کند و لپ تاپ‌های کمی در بازار با این رده قیمت دارای چنین قابلیتی هستند. از بهترین ویژگی‌های صفحه نمایش می‌توانیم به ۶۰ هرتزی بوده آن در کنار استفاده از پنل IPS اشاره کنیم که ضد انعکاس نور بوده و سبب می‌شود که دید آسانی به آن داشته باشید.

این محصول از تراشه Core i7 اینتل استفاده می‌کند که کارایی بسیار خوبی دارد و می‌تواند فرکانس ۴.۷ گیگاهرتز را در اختیار شما گذارد. حافظه کش پردازنده هم در ۱۲ مگابایت است و کاملا مشاهده می‌کنیم که عملکرد آن در حد عالی بوده و حتی برای اجرای بازی‌ها نیز می‌تواند مناسب باشد. این محصول از حافظه رم ۱۶ گیگابایتی استفاده می‌کند و از نوع DDR4 در این لپ تاپ جای گرفته است. ویندوز ۱۱ به بهترین شکل ممکن در این محصول اجرا می‌شود و مشکلی از بابت سرعت و عملکرد نخواهید داشت. ظرفیت حافظه داخلی در این محصول ۱ ترابایت است و از نوع حافظه SSD در اختیار شما خواهد بود.

از مشخصات حافظه داخلی هم می‌توانیم به NVMe بودن آن اشاره کنیم که فناوری روز جهان در زمینه طراحی حافظه‌های داخلی است. شما می‌توانید از کارت گرافیک MX330 GDDR5 در آن استفاده کنید که توسط انویدیا تولید و روانه بازار شده است. حافظه اختصاصی گرافیکی آن ۲ گیگابایت است و در حد متوسط می‌تواند جوابگوی فعالیت‌هایی باشد که می‌توانید با آن انجام دهید. این محصول از درایو نوری استفاده نمی‌کند، که البته در تمام لپ تاپ‌های مدرن بازار این چنین بوده است. با خرید لپ تاپ دل می‌توانید از یک پورت USB 2.0 همراه با دو پورت USB 3.2 استفاده کنید که سرعت اتصال بسیار بالایی خواهد داشت. پورت HDMI هم برای اتصال تلویزیون در لپ تاپ تعبیه شده است.

با خرید لپ تاپ می‌توانید از اتصال وای فای و بلوتوث با فناوری برتر روز هم استفاده کنید. این محصول از وب کم با کیفیت HD هم استفاده می‌کند که همراه با اسپیکرهای استریو داخلی در اختیار شما خواهد بود. باتری آن از جنس لیتیوم یون بوده و همراه با ظرفیت ۴۲ وات ساعتی در اختیار شما قرار می‌گیرد. کارکرد این باتری در حد ۳ ساعت است و پشتیبانی از فرمان‌های چند لمسی هم برای آن تعیین شده است. بدنه آن کاملا مقاوم در برابر خط و خش است و همین کمک می‌کند که مشکلی از بابت ضربه یا شوک نداشته باشد. این محصول تهویه لازم را هم برای خنک سازی به همراه دارد و مشکلی نخواهید داشت.

کدام لپ تاپ های دل می توانند ویندوز 11 را دریافت کنند؟

خرید لپ تاپ DELL XPS 13

این لپ تاپ همراه با ابعاد ۲۹۶ در ۱۹۹ در ۱۴.۸ میلی‌متر و وزن ۱.۲ کیلوگرمی در اختیار شما قرار می‌گیرد. این نوت بوک دارای صفحه نمایش ۱۳.۴ اینچی بوده و با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ مگاپیکسل عرضه شده است که قابلیت لمسی را نیز در اختیار شما می‌گذارد. پردازنده آن توسط اینتل ساخته شده است و از سری Core i5 در اختیار شما خواهد بود. فرکانس آن در حد ۴.۲ گیگاهرتز بوده و همراه با حافظه کش ۸ مگابایتی ارائه می‌شود. حافظه رم آن هم در حد ۸ گیگابایت است و از نوع DDR4 در لپ تاپ تعبیه شده است. ظرفیت حافظه داخلی آن ۲۵۶ گیگابایت است و از نوع حافظه داخلی SSD در اختیار شما خواهد بود.

این محصول از از کارت گرافیک Iris Xe اینتل استفاده می‌کند که معمولا در این سری عرف بوده است. دو پورت USB 3.0 در این لپ تاپ به کار رفته است و می‌توانید از پورت تاندربولت همراه با اتصال وای فای هم در آن استفاده کنید. این دستگاه از اتصال پر سرعت بلوتوث ۵.۱ هم استفاده می‌کند که در کنار جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری می‌تواند گزینه جالبی برای اکثر کاربران باشد.

سیستم عامل ویندوز ۱۱ قابلیت نصب در این لپ تاپ را دارد و از دیگر مزایای آن می‌توانیم به طراحی زیبای آن اشاره که این سری همواره از آن برخوردار بوده است. ابعاد مناسب این لپ تاپ سبب شده است که شرایط آسانی هنگام حمل لپ تاپ به همراه داشته باشید. شما می‌توانید از پردازنده نسل یازدهم اینتل در آن استفاده کرده و کارایی لازم را برای اجرای برنامه‌های مختلف داشته باشید. طراحی این محصول بسیار شیک و جذاب است و فراموش نکنید که این سری توسط مخاطبین با اقبال فراوانی روبرو شده است و حتی به‌عنوان یک لپ تاپ گیمینگ هم می‌توانید حساب ویژه روی آن باز کنید.

کدام لپ تاپ های دل می توانند ویندوز 11 را دریافت کنند؟

خرید لپ تاپ Inspiron 14

این لپ تاپ که قابلیت نصب و اجرای ویندوز ۱۱ را دارد، همراه با ابعاد ۳۲۱ در ۲۱۶ در ۱۷.۵ در اختیار شما خواهد بود. وزن آن در حد ۱.۵ کیلوگرم است و شرایط عالی برای حمل به موقعیت‌های مختلف را خواهد داشت. این نوت بوک از صفحه نمایش ۱۴ اینچی استفاده می‌کند که دارای رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل بوده و با قابلیت لمسی در اختیار شما قرار می‌گیرد. از بهترین ویژگی این صفحه نمایش می‌توانید به چرخش ۳۶۰ درجه اشاره کنیم که لپ تاپ را به یک تبلت تبدیل می‌کند و گزینه مناسبی برای کار در دانشگاه یا فضاهای کاری خواهد بود. این محصول پردازنده اینتل سری Core i5 را هم در خود جای داده است و فرکانس آن در حالت توربو به ۴.۲ گیگاهرتز می‌رسد.

حافظه کش پردازنده هم در حد ۸ مگابایت است که برای اعطای سرعت بیشتر به برنامه‌ها کاربردی ظاهر می‌شود. حافظه رم آن قدرتمند بوده و ۱۶ گیگابایت حافظه دارد. حافظه داخلی SSD هم سبب می‌شود که بوت شدن ویندوز ۱۱ و اجرای برنامه‌های آن با سرعت بالایی امکان‌پذیر باشد. این حافظه دارای ظرفیت ۱ ترابایتی است و در کنار آن، حتی بازی‌ها و فایل‌های خود را نیز می‌توانید در آن قرار دهید. اینتل به‌عنوان سازنده کارت گرافیک این لپ تاپ، این اطمینان را به شما داده است که رندر فیلم و اجرای بازی با کارایی خوبی اجرا خواهند شد، اما بالطبع نباید انتظار چندان زیادی هم از آن داشته باشید.

از دید اتصالات در این لپ تاپ، می‌توانیم به دو پورت USB 3.2 اشاره کنیم که در کنار پورت HDMI می‌توانند گزینه‌های مناسبی باشند. اتصال وای فای هم از آخرین فناوری روز پشتیبانی می‌کند و بلوتوث آن هم از نسخه ۵.۱ است که سرعت بیشتری نسبت به نسل‌های قبلی دارد. این محصول از حسگر اثر انگشت هم استفاده می‌کند که امکان ورود مدرن به لپ تاپ در کنار حفاظت بهتر از حریم خصوصی را فراهم می‌کند.

با مراجعه به سایت مقداد آی تی می‌توانید اقدام به خرید لپ تاپ دل کرده و از محصولات دیگر هم دیدن فرمایید. این سایت محصولات خود را همراه با گارانتی معتبر در اختیار شما می‌گذارد و می‌توانید از تنوع عالی لپ تاپ‌ها برای مقایسه و انتخاب استفاده کنید. خرید لپ تاپ acer هم می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد، چرا که قیمت‌های مناسب‌تر همراه با مقاومت عالی را ارائه می‌کند.

.

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر