;
coinex

لپ تاپ Dell بخریم یا نه ؟

لپ تاپ Dell بخریم یا نه ؛ شاید برای شما هم سوال باشد که در میان انواع برندهای مختلف تولیدکننده لپ تاپ، کدام برند را برای خرید انتخاب کنید؟

یکی از معروف‌ترین تولیدکنندگان لپ تاپ در جهان، برند Dell است. محصولی که توسط مایکل دل بنیان‌گذاری شد و در حال حاضر در تمام جهان شهرت دارد. لپ‌تاپ‌های Dell در سال 2019 توانستند حدود 17 درصد از بازار جهانی را در اختیار خود بگیرند و این برند به‌عنوان بزرگ‌ترین صادرکننده مانیتورهای کامپیوتر شخصی در سراسر جهان است.

برند Dell گزینه جذابی برای مدیران است و البته به غیر از آن‌ها، تمامی افراد ک به لپ تاپ یاز دارند، می‌توانند گزینه مناسب خود را از این برند خریداری کنند. با توجه به جذابیت‌های مختلفی که لپ تاپ Dell دارد، در این صفحه قصد  داریم مزایا و معایب آن را بررسی کنیم تا با پیش زمینه و اطلاعات کاملی برای خرید لپ تاپ Dell اقدام کنید.

لپ تاپ Dell بخریم یا نه

لپ تاپ Dell با طراحی زیبا

یکی از جذابیت‌های مورد توجه در لپ تاپ Dell، برخورداری از طراحی بسیار زیبا است که عاملی در موفقیت این برند نیز شده است. طراحی لپ تاپ Dell بسیار ساده است و در عین حال طیف گسترده‌ای از مدل‌های مختلف را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد تا گزینه مناسب خود را انتخاب کنند. علاوه بر آن، توجه به صفحه نمایش لبه به لبه، وزن سبک برای حمل و نقل آسان‌تر لپ تاپ و برخورداری از یک صفحه نمایش پیشرفته، ازجمله مواردی است که در طراحی آن رعایت شده است.

به‌طور مثال مدل‌های XPS از نظر زیبایی شناسی با دقت کاملی تولید شده و مدل XPS13 به‌عنوان یکی از باریک‌ترین و سبک‌ترین لپ‌تاپ‌های موجود در جهان شناخته می‌شود. نسخه 13 اینچی این نوت بوک از مک بوک ایر اپل نیز سبک‌تر است. بنابراین اگر به دنبال یک لپ تاپ بسیار سبک هستی، برند Dell گزینه‌های پیشنهادی جذابی دارد.

لپ تاپ Dell با قیمت‌های مقرون به صرفه

یکی از موضوعات بسیار مهم در خرید لوازم دیجیتال، قیمت آن است. نکته جالبی که درباره لپ تاپ Dell وجود دارد، این است که قیمت‌های بسیار مناسبی دارند و در عین حال بالاترین کیفیت را به مشتریان خود ارائه می‌دهند.

برند Dell در تمامی قیمت‌ها، مدلی برای جلب رضایت مشتریان دارد و در همان محدوده قیمتی، کیفیت بسیار بالایی را ارائه می‌دهد. بنابراین با خیال راحت به دنبال این برند بروید. همچنین در صورتی که لپ تاپی با قیمت بسیار زیاد انتخاب کردید، می‌توانید از گزینه خرید اقساطی کالا استفاده کنید و کیفیت مرغوب را در کنار قیمت بسیار مناسب به دست بیاورید.

خدمات پس از فروش مناسب

لپ تاپ Dell دارای پشتیبانی فنی و خدمات پس از فروش بسیار مناسبی برای مشتریان خود است. خدمات پس از فروش این لپ تاپ در تمام جهان به‌صورت شبانه‌روزی در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. همچنین کارشناسان فنی و تکنسین‌های مجربی برای پشتیبانی فنی آن استخدام شدند که در صدرت وجود مشکل در لپ تاپ، مشکل را به‌صورت تلفنی و یا در محل برطرف کنند.

لپ تاپ Dell بخریم یا نه

امکان سفارشی سازی در لپ تاپ Dell

یکی از جذابیت‌های قابل توجه در لپ تاپ Dell این است که خودتان می‌توانید تعادل در پیکربندی مناسب آن را درخواست کنید. این موضوع موجب شده است گه برند Dell در این زمینه از سایر رقبا جلوتر باشد. به‌طور مثال می‌توانید یک لپ تاپ سفارشی با پردازنده مشخص، هارد دیسک، پنل نمایشگر و سایر خصوصیات سفارش دهید و گزینه مناسب خود را دریافت کنید.

امنیت بسیار مناسب

لپ تاپ Dell یکی از امن‌ترین لپ‌تاپ‌ها به شمار می‌رود که پیشرفته‌ترین راه‌حل‌های امنیتی شامل رمزگذاری جامع، احراز هویت پیشرفته و تشخیص بهتر بدافزارها را در خود دارد. بنابراین این اقدامات امنیتی موجب می‌شوند که به شکل بهتری بتوانید از داده‌های خود محافظت کنید و آن‌ها از خطرات مختلفی مانند سرقت دور نگه دارید.

نوآوری در لپ تاپ Dell

برند Dellبه‌عنوان یک طراح و  تولیدکننده محصولات دیجیتال، رویکردی نوآورانه به آینده دارد و به‌طور مداوم محصولات جدیدی با کیفیت و مرغوبیت بیشتر را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. تمامی لپ‌تاپ‌های این برند دارای پردازنده‌های قدرتمند و باتری بادوامی هستند که در کنار صفحه نمایش لمسی، صفحه کلید با نور پس زمینه و موارد دیگر، بالاترین کیفیت را برای کاربران به ارمغان می‌آورد.

البته در کنار مزایای ذکر شده بهتر است نگاهی به معایب لپ تاپ Dell داشته باشید تا بتوانید با اطلاعات کامل برای خرید آن اقدام کنید و بهترین گزینه را انتخاب کنید.

معایب لپ تاپ Dell

  • کیفیت ساخت تمامی لپ‌تاپ‌های Dellبه‌طور یکسان نیست. مطمئنا با انتخاب گزینه‌های با کیفیت بالاتر، باید قیمت بیشتری پرداخت کنید. به‌طور مثال لپ تاپ پریمیوم با کیفیت بالای خود، قیمت بیشتری دارد. در این صورت پیشنهاد مناسب این است که به دنبال خرید اقساطی لپ تاپ Dell باشید تا بهترین لپ تاپ را در کنار قیمت مقرون به صرفه به دست بیاورید.
  • لپ‌تاپ‌های Dell با متریال مختلفی از فلز و پلاستیک در بدنه ساخته می‌شوند. بدنه‌های پلاستیکی دارای کیفیت پایین‌تری هستند و احتمال آسیب بیشتری دارند. این در حالی است که بدنه‌های فلزی کاملا محکم و بادوام هستند.
  • تمامی لپ‌تاپ‌های Dell دارای پنل نمایش پیشرفته نیستند. بنابراین قرار گرفتن طولانی مدت در معرض صفحه نمایش می‌تواند به چشمان شما آسیب وارد کند. البته با خرید گزینه‌های باکیفیت با قیمت بیشتر، می‌توانید از پنل نمایش آن نیز برخوردار شوید. اما لپ‌تاپ‌های ارزان‌تر صفحه نمایشی بدون محافظ چشم دارند که نور آبی از خود ساطع می‌کند.
  • لپ تاپ Dell در انواع مختلفی طراحی و تولید شده است. در حالت کلی لپ‌تاپ‌های ارزان‌تر دارای وزن بیشتری هستند و حمل نقل آن در طول روز می‌تواند خسته‌کننده باشد. البته با خرید لپ‌تاپ‌های باکیفیت این برند که قیمت بالایی دارند، می‌توانید از یک طراحی بسیار زیبا و باریک در کنار وزن سبک برخوردار شوید.

با مقایسه تمامی مزایا و معایب لپ تاپ Dell می‌توان به این نتیجه رسید که این برند جذابیت‌های زیادی برای خرید دارد. همچنین با توجه به بودجه کاربران، گزینه‌های زیادی را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد. اما در صورتی که شما هم دوست دارید بالاترین کیفیت را در کنار قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه به دست بیاورید، به دنبال کیفیت ممتاز همراه با طرح‌های اقساطی باشید. با این کار می‌توانید یک لپ تاپ مرغوب و باکیفیت از برند Dell را همراه با قیمت مناسب در اختیار داشته باشید و از امکانات متنوع آن استفاده کنید.

.

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر