;
coinex

برنامه سامسونگ برای دستگاه های تاشو در 2022 محدود به گوشی نیست

برنامه‌ریزی‌های سامسونگ برای ورود به بازار دستگاه های تاشو در سال 2022 تنها به گوشی‌ محدود نمی‌شود. این شرکت خود را برای تولید انواع دستگاه های تاشو در سال آینده آماده می‌کند.

کمپانی سامسونگ دیسپلی هفته‌ گذشته با راه‌اندازی یک وب‌سایت جدید، نمایشگرهای انعطاف‌پذیر OLED و جدید خود را به رخ کشید. اینطور که به نظر می‌رسد، سامسونگ قصد دارد تکنولوژی‌های جدیدی را برای طراحی و تولید نمایشگر‌های تاشو، اسلایدی (کشویی) و Rollable  (طوماری) به‌کار بگیرد.

برخی شایعات مدعی هستند که سامسونگ در سال 2022، بعضی از این طرح‌های کانسپت را به واقعیت تبدیل می‌کند و این احتمال وجود دارد که گوشی‌های گلکسی Z Fold 4 و گلکسی Z Flip 4 نیز به همین تکنولوژی‌های جدید سامسونگ مجهز شوند.

 دستگاه های تاشو سامسونگ در سال 2022

 دستگاه های تاشو سامسونگ در سال 2022

سامسونگ احتمالا اولین لپ تاپ تاشوی خود را در سال 2022 با اسم گلکسی بوک فولد 17 (Galaxy Book Fold 17) راه‌اندازی می‌کند. لپ‌تاپ‌ها به‌طورکلی، دستگاه‌هایی تاشو هستند و قطعا طراحی لپ‌تاپ تاشوی سامسونگ، چیزی فراتر از لپ‌تاپ‌های رایج امروزی خواهد بود.

سامسونگ احتمالا یک نمایشگر تاشو طراحی می‌کند که هر دو ویژگی اساسی یک لپ‌تاپ را داشته باشد؛ یعنی قسمتی از نمایشگر تاشو به صورت لمسی خواهد بود که قابلیت‌های کیبورد لمسی و سایر کنترلرها را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. این احتمال وجود دارد که لپ‌تاپ تاشوی سامسونگ در سال 2022 معرفی شود؛ البته این مسئله به ظرفیت تولید نمایشگرهای تاشوی سامسونگ بستگی دارد.

سامسونگ همچنین در سال آینده، جزئیات بیشتری از فاکتور ظاهری Slidable Flex را به نمایش می‌گذارد. در این گزارش، هیچ اطلاعاتی درباره نمایشگرهای Rollable منتشر نشده است؛ بنابراین می‌توان نتیجه گرفت که این غول کره‌ای، در حال حاضر تمرکز خود را بر نمایشگرهای کشویی و تاشو قرار داده است.

گفته می‌شود که سامسونگ در رویداد رونمایی از گوشی‌های گلکسی Z Fold 4 و گلکسی Z Flip 4، یک نمونه اولیه از دستگاه کشویی را نیز به نمایش خواهد گذاشت.

 دستگاه های تاشو سامسونگ در سال 2022

بهینه‌سازی لولا و UTG در گوشی‌های تاشوی 2022

تا کنون اخبار و گزارش‌های زیادی درباره گوشی‌های Galaxy Z Fold 4 و Galaxy Z Flip 4 منتشر نشده است؛ اما برخی شایعات مدعی هستند که این گوشی‌ها تفاوت چندانی با نسل قبلی خود نخواهند داشت. با این‌حال می‌توان گفت که طراحی لولای تاشو در گوشی‌های گلکسی زد فولد 4 و گلکسی زد فلیپ 4 عملکرد بهتری نسبت به گوشی‌های گلکسی زد فولد 3 و گلکسی زد فلیپ 3 خواهد داشت.

طراحی لولاها در نسل جدید پرچمداران تاشوی سامسونگ، ساده‌تر از نسل قبلی است و تولید آن ارزان‌تر خواهد بود. علاوه بر این، نمایشگر فوق باریک (UTG)‌ در این گوشی‌ها نیز بهینه‌سازی شده و نمایشگر با انعطاف بهتری تا می‌شود. همچنین گفته می‌شود که گوشی‌های تاشوی سری 4 سامسونگ سبک‌تر و باریک‌تر از نسل قبلی خواهند بود.

سامسونگ در حال حاضر، برندی پیشرو و برتر در بازار دستگاه های تاشو است و در سال آینده هم این روند را ادامه می‌دهد. این شرکت تکنولوژی‌های تاشوی جدید خود را به بازارهای دیگر نیز گسترش خواهد داد؛ اما در نظر داشته باشید که این گزارش‌ها بر اساس شایعات مختلف جمع‌آوری شده‌اند و احتمال تغییر آنها در آینده وجود دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص دستگاه های تاشو سامسونگ در سال 2022 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: sammobile

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر