;
coinex

مشخصات دوربین سری شیائومی 12 را حالا میدانیم!

گوشی شیائومی 12 احتمالا تا قبل از پایان سال 2021 کار خود را آغاز می‌کند و با نزدیک شدن به تاریخ رونمایی، هر روز اخبار بیشتری از این گوشی به بیرون درز می‌‌کند.

اخیرا اطلاعات جدیدی توسط دیجیتال چت استیشن (Digital Chat Station) درباره مشخصات دوربین شیائومی 12 فاش شده است. این گوشی با مشخصات رده‌بالایی که دارد،‌ یکی از بهترین گوشی‌های شیائومی 2021 به‌شمار می‌رود.

روز گذشته، خبری درباره شباهت طراحی و برجستگی دوربین Xiaomi 12 با شیائومی ردمی K30S منتشر شد؛ اما خبر امروز می‌تواند هواداران این گوشی را خوشحال کند.

مشخصات دوربین سری شیائومی 12 را حالا میدانیم!

مشخصات دوربین شیائومی 12

دیجیتال چت استیشن مدعی شد Xiaomi 12 به یک لنز اصلی 50 مگاپیکسلی در پنل پشتی خود مجهز می‌شود. گفته می‌شود که شیائومی در طراحی این گوشی از نمایشگر +FullHD استفاده می‌کند که نسبت به گوشی‌های سری Mi 11 با پنل‌های 1440p، یک پسرفت محسوب می‌شود. البته این احتمال وجود دارد که چنین تنظیمات نمایشگری برای نسخه استاندارد Xiaomi 12 در نظر گرفته شود.

Xiaomi 12 از لحاظ ظاهری هم تفاوت زیادی با نسل‌های قبلی خود ندارد؛ همان سبک طراحی در گوشه‌ها و پانچ در گوشه سمت چپ و بالای نمایشگر در این گوشی نیز دیده می‌شود.

این افشاگر مدعی شد که شیائومی در این گوشی نیز از قابلیت شارژ سریع استفاده می‌کند و آن را به شارژ 100 وات ارتقا می‌دهد؛ این قابلیت پیش از این در گوشی‌های سری 11T دیده شده بود. اسکنر اثرانگشت اپتیکال در زیر پنل OLED هم تقویت شده است. گفته می‌شود که این اسکنر در زیر نمایشگر Xiaomi 12،‌ بزرگ‌تر از مدل‌های قبلی خواهد بود.

در نظر داشته باشید که رویداد کوالکام تا یک هفته آینده برگزار می‌شود و پس از رونمایی رسمی از تراشه‌های جدید این شرکت،‌ جزئیات بیشتری از مشخصات تراشه‌های Xiaomi 12 نیز منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص مشخصات دوربین شیائومی 12 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر