;
coinex

باگ های بتلفیلد 2042 در آپدیت جدید رفع خواهند شد

Battlefield 2042 یکی از پرطرفدارترین بازی‌های اکشن است. طبق اخبار به دست رسیده قرار است در آپدیت جدید باگ های بتلفیلد 2042 رفع شوند. برای اطلاع از جزئیات بیشتر با تکراتو همراه باشید.

بازی Battlefield 2042 یک بازی کنسولی جذاب بوده که از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است. همانطور که می‌دانید در آپدیت جدید این بازی با باگ‌های جدیدی روبه‌رو شد که باعث شد سر و صدای گیمر‌ها دربیاید. از این رو استودیو DICE اعلام کرد شرکت EA آپدیت جدید بازی Battlefield 2042 را در اختیار بازیکنان کنسول و پی سی قرار خواهد داد تا برخی از مشکلات اساسی را برطرف شوند.

باگ های بتلفیلد 2042

هدف از آپدیت جدید Battlefield 2042 رفع باگ های Battlefield 2042 و متعادل کردن تجزیه کلی بازی عرضه شده است. اگر بخواهیم چند مورد از اهداف آپدیت جدید Battlefield 2042 را نام ببریم می‌توانیم به رفع مشکلاتی اشاره کرد که مانع تجربه‌ی ثابت گیم‌پلی بازی برای برخی کاربران شده بودند.

برای مثال شرکت دایس می‌گوید که دیگر مشکلی در زنده شدن بازیکن توسط هم‌تیمی‌های خود وجود ندارد. علاوه براین، آپدیت جدید به‌طور ویژه روی وسایل نقلیه و تعدادی از سلاح‌های بازی تمرکز کرد تا تعادل گیم‌پلی را افزایش بدهد؛ از LCAA Hovercraft و MD540 Nightbird تا KA-520 Super Hokum و AH-64GX Apache Warchief. در این آپدیت تلاش شده است که آن‌ها بیشتر با موارد دیگر هماهنگ باشند.

همچنین قرار است عملکرد سلاح‌های بازی را افزایش دهند. تیم توسعه‌دهنده اشاره‌ی کوتاهی هم به محتوای آپدیت سوم و در حال ساخت بتلفیلد 2042 داشت که ادعا می‌شود بزرگ‌ترین آپدیت بازی تاکنون خواهد بود. این به‌روزرسانی به‌طور ویژه روی بهبود عملکرد بازی تمرکز می‌کند و از جوانب مختلف، وضعیت فنی این بازی شوتر اول شخص را بهتر خواهد کرد.

باگ های بتلفیلد 2042
آپدیت جدید بتلفیلد 2042 / گیم پلی بازی Battlefield 2042 / رفع باگ های Battlefield 2042

اگر از طرفداران گیم باشید با مشکلات بی‌شمار بتلفیلد 2042 اشنایی دارید. این مشکلات شامل انحراف تصادفی شدید گلوله‌ها، هیت‌باکس‌های ناهماهنگ، عملکرد فنی ضعیف در در کامپیوترهای شخصی گوناگون، صفحه‌ی شخصی‌سازی گمراه‌کننده‌ی سلاح‌ها و عدم وجود جدول امتیازات درست است.

به همین علت اکثر بازیکنان و گیمر‌ها واکنش شدیدی نسبت به این بازی نشان داده‌اند و هزاران نظر منفی را در استیم ثبت کردند. امید است هر چه زودتر آپدیت جدید Battlefield 2042 عرضه شود و تمام باگ‌های موجود در بازی را رفع کند.

بیشتر بخوانید: 

.

نظر شما در خصوص باگ های بتلفیلد 2042 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر