;
coinex

ساعت پخش سریال کوزی گونی [زمان پخش تکرار]

اگر از طرفداران ژانر درام و اکشن هستید، پیشنهاد می‌کنیم سریال Kuzey Güney را تماشا کنید. برای اطلاع از داستان و ساعت پخش سریال کوزی گونی همراه ما باشید.

کوزی گونی (Kuzey Güney) یک مجموعه ترکی تلویزیونی در ژانر درام و اکشن است که از سپتامبر 2011 پخش آن آغاز شد. این سریال ابتدا از شبکه کانال دی ترکیه پخش شد و روایتگر داستان دو برادر به نام‌های کوزی و گونی است.

این دو برادر اخلاق و رفتارشان بسیار با هم متفاوت است، در حقیقت شخصیت آن‌ها کاملا برعکس هم است. اگر شما از طرفداران این سریال هستید، در ادامه همراه ما باشید تا از ساعت پخش سریال Kuzey Güney مطلع شوید.

ساعت پخش سریال کوزی گونی

به اطلاع علاقه‌مندان مجموعه کوزی گونی می‌رسانیم که ساعت پخش سریال کوزی گونی 19:00 شنبه تا پنج‌شنبه و تکرار هفتگی آن ساعت 18:00 است و اگر فرصت نکردید در ساعت پخش اصلی این سریال را تماشا کنید، می‌توانید در زمان پخش تکرار کوزی گونی ساعت‌‌های 11:00، 15:00 و 23:00 است آن را دنبال کنید. در ادامه خلاصه‌ای از داستان این مجموعه را بیان می‌کنیم.

کوزی و گونی دو برادر از یک خانواده با سطح مالی متوسط هستند و پدر آن‌ها نانواست. او آدمی خودرای و خشن است. دختری به نام جمره در همسایگی آن‌ها زندگی می‌کند که دو برادر پنهانی به او علاقه دارند.

شبی کوزی با خریدن هدیه‌ای به دیدن جمره می‌رود تا راز دلش را برای او فاش کند. اما می‌بیند برادرش گونی زودتر از او رسیده است. کوزی عصبانی می‌شود به خانه بر می‌گردد و با پدرش درگیر می‌شود و از خانه بیرون می‌رود.

زمانی که گونی به خانه برمی‌گردد و از ماجرا با خبر می‌شود، دنبال کوزی می‌رود و او را در خیابان پیدا می‌کند و سوار ماشین می‌کند. در بین راه بحث کوزی و گونی بالا می‌گیرد، ناگهان گونی که راننده است با پسری تصادف می‌کند و آن پسر بر اثر این تصادف می‌میرد. کوزی تصادف را به گردن می‌گیرد و راهی زندان می‌شود.

ساعت پخش سریال کوزی گونی
ساعت پخش سریال کوزی گونی / زمان پخش تکرار کوزی گونی / ساعت پخش سریال Kuzey Güney

پس از چهار سال کوزی از زندان آزاد می‌شود و به محله برمی‌گردد. او که در زندان بوکسور ماهری شده است برای کسب درآمد به مسابقه‌های خیابانی بوکس روی می‌آورد تا این که فرهاد کسی که در زندان او را اذیت می‌کرده را می بیند و به فکر انتقام از او می‌افتد.

کوزی متوجه می شود که تنها آرزویش یعنی تبدیل شدن به یک سرباز نیز از وی گرفته شده است و درواقع در این چهار سال او تنها کسی بوده که همه چیز را از دست داده است. او برادرش گونی را برای از بین بردن زندگی‌اش، گرفتن آرامش خانواده، خراب کردن آینده‌اش و دزدیدن عشقش سرزنش می کند و مقصر می‌داند.

کوزی تصمیم به انتقام از تمام کسانی که باعث نابودی زندگی اش شده‌اند می‌گیرد حتی اگر به این معنا باشد که فراموش کند گونی برادر اوست.

از سوی‌ دیگر دختری ثروتمند عاشق گونی می‌شود، او چند روز پس از نامزدی گونی با جمره روابط این دو را بهم می زند تا خود دل گونی را به دست ‌آورد و به ‌آرزویش برسد.
کوزی به زینب نزدیکتر می‌شود. اما پدرش به اشتباه فکر می‌کند کوزی به سیمای علاقه دارد و از سیمای می خواهد تا با آن‌ها زندگی کند و این سوتفاهم مشکلاتی را رقم می‌زند.

عوامل سریال Kuzey Güney

ساعت پخش سریال کوزی گونی
ساعت تکرار سریال کوزی گونی / زمان پخش تکرار کوزی گونی
  • نام ترکی: Kuzey Güney
  • تاریخ انتشار: ۷ سپتامبر ۲۰۱۱
  • کارگردان: اِجَه یورنچ
  • بازیگران: کیوانچ تاتلیتوغ در نقش کوزی، اویکؤ کارایل در نقش جِمره، بُورا گؤلسؤی در نقش گونی، هازار اَرگؤچلؤ در نقش سیمای

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص ساعت پخش سریال کوزی گونی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر