;
coinex

مانیتور 27 اینچی 4K شیائومی رونمایی شد ؛ مشخصات فنی و قیمت

مانیتور 27 اینچی 4K شیائومی رونمایی شد. در ادامه نوشتار در تکراتو مشخصات فنی و قیمت این مانیتور را برایتان شرح داده‌ایم. با ما همراه باشید.

شیائومی در بخش مانیتورها، آن قدرها هم شناخته شده نیست. اما این کمپانی چینی در این حوزه محصولات جذاب و با ارزشی را ارائه کرده است. جدیدترین مانیتور شیائومی امروز معرفی شده است. در ادامه، به مشخصات فنی و قیمت این مانیتور ٢٧ اینچی شیائومی می‌پردازیم.

به نقل از Gizmochina، پس از آنکه شیائومی چند روز به انتشار برخی از جزئیات در مورد جدیدترین مانیتور نود پرداخت، بالأخره این محصول رسماً پا به عرصه وجود گذاشت. این محصول، مانیتور ۲٧ اینچی 4K شیائومی است. شیائومی بسیاری از جزئیات این مانیتور را به اشتراک گذاشته است. بنابراین، اجازه دهید تا به این جزئیات بپردازیم.

مانیتور 27 اینچی 4K شیائومی رونمایی شد

مشخصات فنی و قیمت

همانطور که از نام این مانیتور می‌توان حدس زد، با یک پنل ۲۷ اینچی روبه‌رو هستیم که حاشیه‌های اندکی اطراف آن به چشم می‌خورند. در این مانیتور از پنل IPS LCD با رزولوشن ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ یا همان ۴K استفاده شده که قادر به نمایش ۱.۰۷ میلیارد رنگ است و حداکثر روشنایی ۴۰۰ نیت دارد.

مشخصات مانیتور 27 اینچی 4K شیائومی

این مانیتور موفق به کسب تاییدیه PANTONE‌ شده که به معنای دقت رنگ Delta E کمتر از ۱، پوشش ۹۹ درصدی گاموت رنگی DCI-P3 و پوشش ۱۰۰ درصدی گاموت رنگی sRGB است. شیائومی برای این مانیتور یک دکمه فیزیکی اختصاصی درنظر گرفته تا کاربران بتوانند میان حالت‌های حرفه‌ای مختلف مانند طراحی CAD سوییچ کنند.

اولین مانیتور ۴K شیائومی موفق به کسب تاییدیه TÜV Rheinland برای انتشار نور آبی هم شده است. علاوه بر این، از فناوری VESA DisplayHDR 400 و کاهش روشنایی نور موضعی بهره می‌برد.

مانیتور 27 اینچی 4K شیائومی

این مانیتور به ۲ پورت HMDI 2.1، یک پورت دیسپلی‌پورت، یک پورت USB Type-C، دو پورت USB Type-A و جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون مجهز شده است. پورت USB Type-C از انتقال دیتا پشتیبانی می‌کند و همچنین توان خروجی حداکثر ۹۰ واتی دارد.

این مانیتور از دریچه مخصوص خروج گرما پشتیبانی می‌کند و یک پوشش مغناطیسی برای مخفی کردن پورت‌ها بهره می‌برد. این مانیتور را می‌توان در زوایای مختلف تنظیم کرد و همچنین امکان اتصال به دیوار هم وجود دارد.

قیمت مانیتور 4K شیائومی

در آخر، جدیدترین مانیتور شیائومی قرار است با قیمت ٣,۴٩٩ یوان چین (معادل ۵۴٩ دلار آمریکا) و گارانتی ٣ ساله روانه بازار شود. با این وجود، مشخص نیست که شاهد ارائه این مانیتور در بازار جهانی نیز خواهیم بود یا خیر.

 

بیشتر بخوانید:

 

نظر شما در رابطه با مانیتور 27 اینچی 4K شیائومی چیست؟ نظرات خود را با ما در بخش کامنت‌های تکراتو به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر