;
coinex

راهنمای خرید مینی لودر صفر ایرانی

مینی لودر یک دستگاه بسیار کاربردی بوده که برای انجام پروژه‌های خاک برداری مورد استفاده قرار می‌گیرد. مینی لودر در واقع، نام دیگر بابکت است که در ایران با نام بابکت ایرانی شناخته می‌شود.

بابکت یک لودر کوچک بوده که به دلیل سایز کم و قدرت کافی‌اش کاربردهای زیادی در صنایع مختلف مانند کشاورزی، راهسازی و ساختمان سازی دارد. علاوه بر آن، یکی دیگر از ویژگی‌های بابکت ایرانی این است که می‌توان تجهیزات مختلف را به آن وصل کرد و به کاربردهای آن افزود. لودرها انواع و اقسام متفاوتی دارند که با توجه به نوع آن‌ها می‌توان از ویژگی‌های متفاوت هر کدام بهره برد.

اگر بخواهیم از تاریخچه این دستگاه اشاره‌ای کنیم باید بگوییم این مینی لودر اولین بار توسط کارشناسان آمریکایی ساخته شده است اما در حال حاضر بهترین مدل‌های آن در ایران نیز ساخته شده و به فروش می‌رسد. حالا که تا حدودی با مفهوم این دستگاه آشنا شدیم زمانش رسیده تا درباره کاربردهای آن صحبت کنیم.

کاربردهای بابکت صفر ایرانی (مینی لودر)

همانطور که گفتیم مینی لودرها در صنایع مختلف کاربردهای فراوانی دارند. در این قسمت قصد داریم به کاربردهای این دستگاه در زمینه‌های مختلف بپردازیم.

به طور کلی از بابکت ایرانی می‌توان در صنعت، ساختمان سازی، دامداری، معدن، راهسازی و کشاورزی استفاده نمود.

شاید برای شما جالب باشد که بدانید از بابکت صفر ایرانی می‌توان در صنعت داروسازی و غذایی نیز بهره برد. به طور کلی اگر بخواهیم کاربرد مینی لودر را در بخش صنعت برسی کنیم باید بگوییم که این دستگاه برای انجام کارهای گودبرداری در بخش ساختمان سازی و عمران، در بخش نگهداری و حمل اجسام سنگین کاربردهای گسترده‌ای داشته و مورد استفاده قرار می‌گیرد.

همانطور که گفتیم یک مینی لودر صفر ایرانی می‌تواند به ما در ساختمان سازی کمک بسیار شایانی کند. کاربردهای مینی لودر در ساختمان سازی چیست؟ به طور کلی یک بابکت صفر ایرانی وزن کمی داشته و آلاینده‌های کمی را نیز تولید می‌کند، از آنجایی که پروژه های ساختمان سازی محدودیت‌های زیادی دارد باید از دستگاهی استفاده شود که مشخصات خوبی را دارا باشد. مینی لودر صفر ایرانی این مشخصات را به دلیل وزن کم و قدرت مناسبش دارد.

از دیگر مشخصات مینی لودر که می‌تواند در صنعت ساختمان سازی قابل استفاده باشد این است که حجم و اندازه کوچکی داشته و خاصیت جا به جایی دارد، بدین منظور استفاده از آن بسیار راحت است و دیگر ساختمان سازان با استفاده از این لودر نیازی ندارند که به کل یک محدوده و یا یک خیابان را ببندند. از طرفی بابکت ایرانی چند منظوره است بدین ترتیب میتوان این دستگا ه را به چند دستگاه و تجهیزات دیگر متصل کرد و کاربردهایش را افزایش داد. این موضوع یک امتیاز مثبت دیگر برای انجام کارهای ساختمان سازی است.

چندی پیش اشاره کردیم که از این دستگاه می‌توان در صنعت دامداری نیز استفاده کرد اما چرا؟ به طور کلی در دامداری دستگاهی شبیه به دستگاه لودر نیاز است تا بتوان از آن برای جا به جایی و گود برداری و امور دیگر استفاده کرد.

حال بابکت ایرانی به دلیل داشتن مزایای بیشتر کاربردی‌تر از دستگاه‌های دیگر است به دلیل که این دستگاه علاوه بر اینکه آلاینده کمی تولید کرده صداهای کمتری نیز در مقایسه با دستگاه‌های دیگر تولید می‌کند. این موضوع برای صنعت دامداری بسیار پر اهمیت است.

بعلاوه، این دستگاه از ایمنی بالایی برخوردار است که این مسئله نیز یکی از فاکتورهای مهم دستگاه‌ها برای کار در دامداری به شمار می‌رود.

یک بابکت صفر ایرانی در صنعت کشاورزی برای اموری مانند جا به جایی محصولات، حمل و نقل سنگ و خاک در کامیون‌ها، گود برداری، ایجاد حفره و سوراخ کردن زمین کشاورزی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این بابکت به دلیل داشتن ویژگی‌های مناسب آسیب‌های کمتری به زمین کشاورزی زده و کیفیت کار را بالا می‌برد.

زمانی که تصویر یک مینی لودر را می‌بینیم با خود فکر می‌کنیم که این دستگاع قدرت زیادی ندارد زیرا بسیار کوچک و شکل فانتزی دارد اما اشتباه نکنید، یک مینی لودر توانایی جا به جایی یک بار با چندین برابر وزن خود را دارد، مقاومت این دستگاه بسیار بالاست به طوری که این موضوع موجب محبوبیت مینی لودر در صنعت معدن می‌شود.

یکی دیگر از کاربردهایی که این دستگاه دارد این است که میتواند در صنعت راهسازی موثر باشد. سرعت بالا و حجم اندازه کوچک و از طرفی قدرت قابل توجه این دستگاه موجب شده که مهندسین راهسازی از آن در این صنعت استفاده کنند.

زمانی که یک جاده به دلیل ریزش برف مسدود شده این دستگاه می‌تواند در جهت باز کردن راه مفید باشد همانطور که گفتیم تجهیزات مختلفی را می‌توان به این دستگاه متصل کرد بنابراین می‌توان به مینی لودر زنجیر چرخ متصل نمود و از آن استفاده کرد.

انواع مینی لودرها

همانطور که اشاره کردیم  یک بابکت صفر ایرانی در انواع مختلفی ساخت شده است که با توجه به نوع آن‌ها مشخصات این مینی لودرها متفاوت است. مینی لودرها با توجه به انواعشان به صورت دست اول و یا دست دوم در بازار خرید و فروش می‌شوند.

از طرفی، ما در ادامه به معرفی یکی از بهترین مدل های بابکت ایرانی خواهیم پرداخت که به دلیل ویژگی‌های منحصر به فردش به شهرت رسیده است. به طور کلی این بابکت ایرانی تمامی مشخصه‌های بابکت‌های دیگر را دارد و علاوه بر آن از مشخصات فنی بسیار حرفه‌ای برخوردار است. این بابکت ایرانی یک انتخاب خوب برای خرید مینی لودر است.

مینی لودر فوریوز uz1020

یکی از انواع مینی لودرها، مینی لودر فوریوز مدل uz1020 است که ایران بابکت به عنوان ارائه کننده انواع این بابکت‌های ایرانی به شمار می‌رود. ایران بابکت تلاش کرده با در نظر گرفتن تمامی موضوعات بهترین خدمات را برای مشتریانش فراهم کند.

مینی لودر فوریوز که یک مینی بابکت ایرانی به شمار می‌رود، تمامی کاربردهای مینی لودرها را دارا می‌باشد، بعلاوه اینکه این دستگاه با توجه به اینکه در شرایط محیطی و اقلیمی کشور طراحی شده و می‌تواند نیازهای عمرانی و صنایع مختلف کشور را به طور کامل تامین نماید.

مشخصات فنی و درونی مینی لودر Foruse uz1020

در این قسمت می‌خواهیم مشخصات فنی دستگاه مینی لودر فوریوز را که یکی از انواع مینی لودرها است را برسی کنیم. مهم‌ترین بخش این دستگاه موتور مینی لودر فوریوز است که حتی برخی آن را قلب دستگاه می‌دانند.

به طور کلی موتور فوریوزها توسط شرکت کومنز (CUMMINS) که به عنوان یکی از مطرح‌ترین شرکت‌های سازنده موتورهای دیزل است، تولید می‌شود.

هر موتوری دارای یک سیستم هیدرولیک است که سیستم هیدرولیک مینی لودرها مربوط به بازده مینی لودرها می‌شود. توجه داشته باشید اگر یک مینی لودر دارای یک پمپ هیدرولیک خوب نباشد یک ضعف برای آن مینی لودر به شمار می‌رود اما لودرهای فوریوز از یک پمپ ۲ تیکه با فشار ۳۲۰ BAR تشکیل شده به طوری که سرعتش را به 12  کیلومتر در ساعت می‌رساند.

مینی لودرهای فوریوز از شارژ پمپ‌های آلمینیومی استفاده می‌کنند که ۲۱۰BAR بار فشار تولید می‌کنند و همین طور ۴ عدد فیلتر در مسیر خود دارند که مانع از رفتن پلیسه به داخل مخزن یا تانک هیدرولیک می‌شود.

ویژگی های مینی لودر uz1020

در این قسمت قصد داریم به ویژگی های مینی لودر مدل uz1020 بپردازیم و به طور کلی امتیازهای این مینی لودر صفر ایرانی را برسی کنیم.

  • محصول جدید و دانش بنیاد کشور
  • بالاترین دسترسی با بیشترین پایداری
  • مجهز به پمپ پیستونی
  • قابلیت جا به جایی در مکان‌های مختلف با چرخش درجای ماشین
  • کابین فول ایرکاندیشن دارای استاندارد PORS  & FORS
  • سیستم کنترل پایلوت ایتالیایی
  • موتور توربو شارژ دار با سیستم فیلتراسیون سوخت بسیار قوی

از همراهی شما عزیزان تا پایان این مقاله سپاسگزاریم. شما می‌توانید برای اطلاعات بیشتر به سایت ایران بابکت مراجعه کنید یا جهت ارتباط  مستقیم با واحد فروش این مینی لودر با شماره 09123002274تماس بگیرید.

.

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر