;
coinex

دوربین سلفی شیائومی 12 زیر نمایشگر نخواهد بود

در گوشی‌های سری شیائومی 12 خبری از دوربین زیر نمایشگر نیست. دوربین سلفی شیائومی 12 تفاوت چشمگیری با گوشی‌های نسل قبلی نخواهد داشت.

شیائومی به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولیدکننده‌های چینی قصد دارد گوشی‌های سری Xiaomi 12 را در آخرین روزهای 2021 یعنی 28 دسامبر (7 دی) رونمایی کند. در این تاریخ، سه گوشی شیائومی 12، شیائومی 12X و شیائومی 12 Pro رسما معرفی می‌شوند که بدون شک یکی از بهترین گوشی‌های 2022 خواهند بود.

همانطور که به تاریخ رونمایی از این گوشی‌ها نزدیک می‌شویم، هر روز اخبار بیشتری از این گوشی‌ها به بیرون درز می‌کند. امروز نیز خبری درباره دوربین سلفی شیائومی 12 منتشر شده که اطلاعات مهمی را فاش کرده است.

طراحی دوربین سلفی شیائومی 12

به گزارش گیزموچاینا و به نقل از دیجیتال چت استیشن (DigitalChatStation)، گوشی‌های سری Xiaomi 12 به طراحی محبوب دوربین سلفی زیر نمایشگر مجهز نمی‌شوند؛ بلکه از طراحی سبک پانچ برخوردار خواهند شد. نکته دیگر این است که این سوراخ پانچ در قسمت وسط بالای نمایشگر گوشی‌ها قرار می‌گیرد و در مجموع، نسبت‌ به گوشی‌های نسل قبلی خود، بهینه‌سازی شده است.

دوربین سلفی شیائومی 12 زیر نمایشگر نخواهد بود

علاوه بر این، گفته می‌شود که این مدل طراحی در هر سه مدل گوشی Xiaomi 12 ،Xiaomi 12X و Xiaomi 12 Pro دیده می‌شود. هنوز مشخص نیست که شیائومی دقیقا به چه دلیلی از دوربین زیر نمایشگر صرف‌نظر کرده است. هرچند که در برخی گزارش‌ها اعلام شد که شیائومی، تولید انبوه دوربین زیر نمایشگر را برای گوشی Mix 4 شروع کرده، اما سطح استانداردهای شیائومی برای این نوع دوربین‌های سلفی برآورده نشده است.

با این اوصاف، به نظر می‌رسد که شیائومی برای امسال هم از همان سبک طراحی همیشگی پیروی کند و پرچمدارهای خود را با دوربین سلفی مدل پانچ، در دسترس کاربران قرار دهد. روز گذشته هم خبری درباره دوربین اصلی Xiaomi 12 و پوشش متفاوت آن منتشر شده بود که از تکنولوژی جدید شیائومی خبر می‌داد.

سایر مشخصات شیائومی 12

پیش از این گزارش‌های دیگری هم درباره پرچمدارهای 2022 شیائومی منتشر شده بود. گوشی‌های Xiaomi 12 و Xiaomi 12 Pro به جدیدترین تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 مجهز می‌شوند. اما نسخه ٰXiaomi 12X با سیستم روی تراشه اسنپدراگون 870 همراه خواهد شد.

همچنین گفته می‌شود که سری شیائومی 12 از نمایشگری با نرخ نوسازی سازگار با LTPO بهره می‌برد و این نرخ نوسازی بین 1 تا 120 هرتز خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در رابطه با دوربین سلفی شیائومی 12 چیست؟ نظرات خود را با ما در بخش کامنت‌های تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر