;
coinex

دومین تریلر رسمی ماتریکس 4 (The Matrix: Resurrections) را ببینید

15 روز دیگر تا اکران فیلم The Matrix: Resurrections در شبکه HBO و سینماها مانده و شاهد انتشار دومین تریلر رسمی ماتریکس 4 هستیم. برای تماشای آن با ما باشید.

حال که به اکران فیلم ماتریکس 4 نزدیکیم، برادران وارنر دومین تریلر The Matrix: Resurrections را با بازی کیانو ریوز منتشر کردند. به نظر می‌رسد داستان این فیلم در دنیای ماترکیس رخ می‌دهد و با توجه به تریلر ماتریکس 4 قرار است این فیلم حسابی آدرنالین خون ما را بالا ببرد. پیشنهاد می‌کنیم تماشای دومین تریلر فیلم The Matrix 4 را از دست ندهید!

دومین تریلر رسمی ماتریکس 4 (The Matrix: Resurrections)

بی شک ماتریکس یکی از بهترین فیلم های اکشن 2021 بوده که در اول بهمن ماه شاهد اکران آن خواهیم بود. وقایع این فیلم که توسط یکی از خواهران واچوفسکی کارگردانی می‌شود، در دنیای نئو رخ می‌دهد.

در واقع یک هکر غریبه نئو را به یک دنیای زیرزمینی ممنوع هدایت می‌کند و در همین حال متوجه حقیقت تکان دهنده‌ای می‌شود. از آنجایی که آخرین بار نئو در پایان سه‌گانه اصلی جانش را از دست داد، حال باید ببینیم که سازندگان برای زنده کردن او چه برنامه‌ای دارند.

آخرین بار داستان نئو در فیلم The Matrix Revolutionsدیده شد. در این فیلم ماشین‌ها در حال نبرد با انسان‌های ساکن زایان بودند و نئو در تلاش بود تا معامله‌ای برای نجات تمام انسان‌ها انجام دهد.

نئو با مامور اسمیت درگیر می‌شود و در نهایت برای نابود کردن اسمیت و پاک کردن ماتریکس، خودش را قربانی می‌کند. در آخر هم او با ربات‌ها به توافق می‌رسد تا به انسان‌ها اجازه دهند از پادها خارج شده و وارد دنیای واقعی شوند.

بازیگران اصلی این فیلم، کیانو ریوز، کری-ان ماس، جیدا پینکت اسمیت و لمبرت ویلسون هستند. ریوز نیز مدتی قبل اظهار داشت که این فیلم جدید در حقیقت داستانی عاشقانه روایت می‌کند. او این فیلم را الهام‌بخش، بیدارکننده، سرگرم‌کننده و پرشده از اکشن‌ها و برملا شدن رازها به شمار می‌آورد.

بازیگران دیگر این فیلم، ارندیرا ایبارا، مکس ریملت، برایان جی. اسمیت، توبی آنویمیر، کریستینا ریچی، اندرو کالدول، پریانکا چوپرا جوناس، جاناتان گراف، جسیکا هنویک و یحیی عبدالمتین دوم هستند. در ادامه می‌توانید دومین تریلر ماتریکس چهار را تماشا کنید.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص دومین تریلر رسمی ماتریکس 4 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر